Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden PL runde 35

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden PL runde 35

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 03. maj, 2026 18:30

Vi spillede bedre end jeg forventede. De spillere vi stiller med i dag, er absolut ikke gode. Gakpo, VVD, Mac Allister, Konate og Frimpong. Ingen af dem i 2025/26 form, vil komme på noget som helst Liverpool hold de sidste 10 år. Set fra det perspektiv, er præstationen godkendt.

Men som sagt; jeg er gået fra Believer til doubter.

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 03. maj, 2026 18:35

Hr. Drejer skrev:
søndag, 03. maj, 2026 18:19
Det er svært for de unge, år de gamle svigter big time. VVD er en skygge af sig selv. Forhåbentlig hans sidste sæson som sikker starter. Mac Allister er også forfærdelig.
Macca har været dårlig denne sæson - ingen tvivl om det.

Men hele midten har været langt fra niveau. Med den eneste som har præsteret godt værende Szobo.

Jeg tror egentligt ikke Macca er blevet dårligere, men dynamikken på midten er blevet helt håbløs efter Wirts er kommet til.

Egentligt tror jeg heller ikke Macca passer i en 4-2-3-1 som 6’er. Han fungerede og vil fungere i en 4-3-3 som den “frie” af de tre centrale midtbane spillere.

Jeg var selv helt på halen over vi fik et af det mest hypede talenter i verden. Men Wirts har overhovedet ikke gjort os bedre.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 03. maj, 2026 18:48

Nej Wirtz har ikke gjort os bedre. Men hvorfor spiller Slot ikke Wirtz på samme måde som Man C spillede Silva. Det forstår jeg ikke. Slot famler rundt i systemerne, og spillerne kastes rundt på forskellige positioner; så spiller Wirtz venstrakant, så højrekant, så på midten og så som 10'er.

Hvis vi spiller 4-2-3-1, skal Wirtz spillede centralt i 3'er kæden. Både David Silva og Bernardo Silva blev købt som kanter, men rykkede ind på midten.

Men enig, vi har skidt pengene væk i sommers. Fuldstændigt! Sådan er det når Liverpool kommer til penge. Det samme skete med Suarez pengene. Coutinho pengene brugte vi overordentligt fornuftigt, og det lagde grundstenen for vores succes.

Nu har vi et hold, som vi lige har brugt £450 M på, og jeg sidder og tænker, tja, men det kan vi bruge igen til sommer. Fordi det hold mangler virkelig meget.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » søndag, 03. maj, 2026 19:14

Savner Klopp bold
YNWA

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. maj, 2026 22:07

Hr. Drejer skrev:
søndag, 03. maj, 2026 18:48
Nej Wirtz har ikke gjort os bedre. Men hvorfor spiller Slot ikke Wirtz på samme måde som Man C spillede Silva. Det forstår jeg ikke. Slot famler rundt i systemerne, og spillerne kastes rundt på forskellige positioner; så spiller Wirtz venstrakant, så højrekant, så på midten og så som 10'er.

Hvis vi spiller 4-2-3-1, skal Wirtz spillede centralt i 3'er kæden. Både David Silva og Bernardo Silva blev købt som kanter, men rykkede ind på midten.

Men enig, vi har skidt pengene væk i sommers. Fuldstændigt! Sådan er det når Liverpool kommer til penge. Det samme skete med Suarez pengene. Coutinho pengene brugte vi overordentligt fornuftigt, og det lagde grundstenen for vores succes.

Nu har vi et hold, som vi lige har brugt £450 M på, og jeg sidder og tænker, tja, men det kan vi bruge igen til sommer. Fordi det hold mangler virkelig meget.
Hvilken retning har Edwards og Hughes mon tænkt vi skulle i?

Vil Edwards have at Slot skal kopiere Guardiola eller? Klopps opbygning og spillestil virker det til han gerne vil glemme og komme langt væk fra..

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 03. maj, 2026 22:23

Ved det ikke. Men det bliver spændende om vi køber 1:1 erstatning for Salah, eller om vi køber ind til en anden spillestil og formation. Jeg forstår bare stadig ikke at vi brugte over £230 M. på en position, hvis ikke vi spiller med to oppe foran.

Besvar