Jo tak ! Og jeg er bestemt ikke blevet mindre rød i mellemtiden nej !

Nu hvor der bliver snakket lidt om Salah og om han kan finde niveauet, og han skal også til afcon i år, tror i så at Arne kunne finde på at lege lidt med opstillingen på et tidspunkt og stille i en 4-2-2-2 lidt ala han gjorde mod City sidste sæson?
I den her sæson bare med Ekitike og Isak på toppen og så Wirtz og Szobo på 10'erne, og Gravenberch og Mac på de to 6/8'ere.
På den måde vil han få Wirtz over som en venstresidet 10'er som han spillede primært i Leverkusen, og samtidig have hele sin midtbane fra sidste år på banen, hvor alle 3 er svære at undvære, samtidig er både Wirtz og Szobo gode til at tage de tunge løb og hjælpe i defensiven. Bredden kunne så blive skabt af vores to nye offensive backs der kan sprinte og løbe solen sort, og som vi (især i venstre side hvor Gakpo nægter at spille en overlappende Kerkez) måske kan få udnyttet bedre offensivt.
Blot en tanke jeg har gået med siden Isak blev bekræftet, men jeg kunne ret godt tænke mig at se det, men måske det slet ikke er så genialt som jeg går og tænker