Arne Slot

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Arne Slot

Indlæg af Cynwal » onsdag, 23. apr, 2025 19:43

YNWA! skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 13:40
Det er et år siden i dag at Paul Joyce meldte at vi var interesserede i Arne Slot. Sikke en træner!
Jeg indrømmer blankt, at min første tanke var:
"Vi skal sgu da ikke ha' en norsk træner!!"
Jeg er siden blevet klogere, og har ændret meget holdning til den gode Arne Slot
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 23. apr, 2025 20:24

Cynwal skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 19:43
YNWA! skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 13:40
Det er et år siden i dag at Paul Joyce meldte at vi var interesserede i Arne Slot. Sikke en træner!
Jeg indrømmer blankt, at min første tanke var:
"Vi skal sgu da ikke ha' en norsk træner!!"
Jeg er siden blevet klogere, og har ændret meget holdning til den gode Arne Slot
Især fordi han er hollandsk.... :lol:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 27. apr, 2025 05:29

På dagen, hvor Liverpool kan vinde deres engelske mesterskab nr. 20, har BBC en rigtig god artikel om Arne Slot og hans første sæson på Merseyside:
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... g1dlx2pyvo
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » onsdag, 07. maj, 2025 14:23

Forlæng for satan. Sikke en træner.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » onsdag, 07. maj, 2025 16:46

YNWA! skrev:
onsdag, 07. maj, 2025 14:23

Det er jo bydende nødvendigt, at Slot hurtigst muligt forlænger inden sæsonen går igang, for iflg. "Lex Drejer/TG12" i "Hvem skal ind"-tråden, må der ikke være nogen på holdet eller bænken, med under 2 år tilbage i kontrakttiden. Det må også gælde for Head Coach'en ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 07. maj, 2025 17:00

@Cynwal

You cheeky s.o.b. ;)

Og Carol og Caroline i køkkenet. Forlæng!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 08. maj, 2025 11:48

Cynwal skrev:
onsdag, 07. maj, 2025 16:46
YNWA! skrev:
onsdag, 07. maj, 2025 14:23

Det er jo bydende nødvendigt, at Slot hurtigst muligt forlænger inden sæsonen går igang, for iflg. "Lex Drejer/TG12" i "Hvem skal ind"-tråden, må der ikke være nogen på holdet eller bænken, med under 2 år tilbage i kontrakttiden. Det må også gælde for Head Coach'en ;)
Jep han skal også forlænges, ellers risikere vi Real, Barca eller andre klubber approacher ham.

PL titlen har kun gjort ham mere attraktiv og selvom han endnu ikke er i den absolutte superliga af trænere med Carlo, Klopp osv. så er han lige under.

Det jeg kunne være "bange" for ved Slot er dog om han er typen der jagter nye udfordringer - hans hidtidige træner karierere er det kun Feyonord hvor han har været længere end ét år. Dog har hans skifter generelt været "opad" så spørgsmålet er om han ønsker at være en træner der viser noget i mange ligaer, eller om han er in it for the long-term med os.

søren
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 62

Indlæg af søren » torsdag, 08. maj, 2025 11:59

Jeg mener, det er for tidligt at bringe Slot op på det niveau. Nu kommer det allersværeste for ham, nemlig at skulle bygge sit eget hold - eller nærmere: sin egen trup. Dette henover de næste 1-3 år.
Hvordan tackler han spillere (mennesker) der ikke har kendt hinanden gennem nogle år, hvor hierakiet dermed er på plads. Nye kommer ind, andre skal ud (eller acceptere en mindre rolle) DET bliver hans helt store opgave, og vi kan ikke rigtigt vurdere ham (som en top-toptræner) før om et par år efter min mening.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 08. maj, 2025 13:46

søren skrev:
torsdag, 08. maj, 2025 11:59
Jeg mener, det er for tidligt at bringe Slot op på det niveau. Nu kommer det allersværeste for ham, nemlig at skulle bygge sit eget hold - eller nærmere: sin egen trup. Dette henover de næste 1-3 år.
Hvordan tackler han spillere (mennesker) der ikke har kendt hinanden gennem nogle år, hvor hierakiet dermed er på plads. Nye kommer ind, andre skal ud (eller acceptere en mindre rolle) DET bliver hans helt store opgave, og vi kan ikke rigtigt vurdere ham (som en top-toptræner) før om et par år efter min mening.
Helt enig. En ting er at komme ind og lave justeringer til en eksisterende sammenspillet gruppe spillere, noget andet er at bygge sin egen trup op. Jeg tror dog ikke det bliver den store svingdør til sommer som flere regner med. Spændende bliver det i hvert fald at følge ham.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 17. maj, 2025 23:55

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 19. mar, 2025 09:41
At sammenligne Klopps første trup med Slots første trup er for mig lidt at sammenligne æbler og pærer eller en lort med en guldbar.
Jep Arne forløsede det bare, en jeg kender som ikke går op i fodbold bad mig forklare hvorfor LFC var uforløst, i sidste sæson....Jeg havde intet svar, for det skal vel ses ikke plastres til i stat, de underpræsterede bare voldsomt, set med mine øjn, også kaldet metal træthed pga Klopp,1 til 1 ses det samme i man city. som Kent Nielsen ville sige ikke alt ses i statistikker, men gennem 95 minutter....Slot fik det til at blomstre
....Nå ja og så skal jeg jo fyre pladeret af med jeg ikke hader Klopp, jeg hader eller elsker faktisk heller ikke Arne. Jeg kan dog laaangt bedre lide Arnes post match interviews.

Ps hvis city får over85 point næste sæson.....Hvis pep er i sædet, apropos metaltræthed som jeg nævner....ja så må i stadig gerne kalde mig Allan som er mit navn.....Men jeg tror simpelthen ikke på Pep kan vende det....Og 365 dage senere har city skrabet 101 point sammen :D nah 76 point og en 6. plads lyder mere city wise. ALT går i bølger i denne verden, Jo ældre jeg bliver jo mere indlysende
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 27. maj, 2025 23:53

Ved ikke lige hvor jeg skal smide denne henne, men det ligner vi skal have ny assistent.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 28. maj, 2025 08:34

YNWA! skrev:

Ved ikke lige hvor jeg skal smide denne henne, men det ligner vi skal have ny assistent.
Ah øv, han er ellers dygtig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 28. maj, 2025 12:10

Fowler89 skrev:
onsdag, 28. maj, 2025 08:34
YNWA! skrev:

Ah øv, han er ellers dygtig.

Jeg er enig i at han virker super dygtig, men jeg er lidt skeptisk omkring vurdering af assistent trænerne. Tror ofte de kommer til at se bedre ud end de er - fordi de har et godt makkerskab med manageren og en god rollefordeling. Men en del af dem er nok bare super gode i den tilbagetrukne rolle uden det overordnede ansvar og fejler når de skal steppe op.

Pep Ljinders virkede også abnormt dygtig, men hans karierre som manager har ikke just været imponerende. Salzburg lignende den perfekte klub til ham med hans "high-intensity" og et hold der har vundet mesterskabet mange gange de senere år. Han holdt ikke længe i den rolle. Samme historie for hans NEC karierre. Jeg siger ikke Ljinders er dårlig, men han er nok bare ikke en top-level manager og passer bedre i den mere "tilbagetrukne" assistent rolle.

Buvac var mange også bange for var hjernen bag Klopp, men det gik sku meget fint selvom han røg ud og hans karierre har vel heller ikke ligefrem accelleret efter hans exit.

Jeg er sikker på Slot finder en god assistent hvis Heitinga forlader os.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 28. maj, 2025 12:57

Tillykke med kåringen som årets træner i Premier League. Det er fuldstændig fortjent, at Slot vinder den kåring. Ingen over eller ved siden af ham i denne sæson.

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 28. maj, 2025 13:23

Hr. Drejer skrev:Tillykke med kåringen som årets træner i Premier League. Det er fuldstændig fortjent, at Slot vinder den kåring. Ingen over eller ved siden af ham i denne sæson.
Alle ved Ruben Amorim fortjente prisen

Besvar