Jeg indrømmer blankt, at min første tanke var:
"Vi skal sgu da ikke ha' en norsk træner!!"
Jeg er siden blevet klogere, og har ændret meget holdning til den gode Arne Slot
Jeg indrømmer blankt, at min første tanke var:
Især fordi han er hollandsk....
Det er jo bydende nødvendigt, at Slot hurtigst muligt forlænger inden sæsonen går igang, for iflg. "Lex Drejer/TG12" i "Hvem skal ind"-tråden, må der ikke være nogen på holdet eller bænken, med under 2 år tilbage i kontrakttiden. Det må også gælde for Head Coach'en
Jep han skal også forlænges, ellers risikere vi Real, Barca eller andre klubber approacher ham.Cynwal skrev: ↑onsdag, 07. maj, 2025 16:46Det er jo bydende nødvendigt, at Slot hurtigst muligt forlænger inden sæsonen går igang, for iflg. "Lex Drejer/TG12" i "Hvem skal ind"-tråden, må der ikke være nogen på holdet eller bænken, med under 2 år tilbage i kontrakttiden. Det må også gælde for Head Coach'en![]()
Helt enig. En ting er at komme ind og lave justeringer til en eksisterende sammenspillet gruppe spillere, noget andet er at bygge sin egen trup op. Jeg tror dog ikke det bliver den store svingdør til sommer som flere regner med. Spændende bliver det i hvert fald at følge ham.søren skrev: ↑torsdag, 08. maj, 2025 11:59Jeg mener, det er for tidligt at bringe Slot op på det niveau. Nu kommer det allersværeste for ham, nemlig at skulle bygge sit eget hold - eller nærmere: sin egen trup. Dette henover de næste 1-3 år.
Hvordan tackler han spillere (mennesker) der ikke har kendt hinanden gennem nogle år, hvor hierakiet dermed er på plads. Nye kommer ind, andre skal ud (eller acceptere en mindre rolle) DET bliver hans helt store opgave, og vi kan ikke rigtigt vurdere ham (som en top-toptræner) før om et par år efter min mening.
Jep Arne forløsede det bare, en jeg kender som ikke går op i fodbold bad mig forklare hvorfor LFC var uforløst, i sidste sæson....Jeg havde intet svar, for det skal vel ses ikke plastres til i stat, de underpræsterede bare voldsomt, set med mine øjn, også kaldet metal træthed pga Klopp,1 til 1 ses det samme i man city. som Kent Nielsen ville sige ikke alt ses i statistikker, men gennem 95 minutter....Slot fik det til at blomstreJudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 19. mar, 2025 09:41At sammenligne Klopps første trup med Slots første trup er for mig lidt at sammenligne æbler og pærer eller en lort med en guldbar.
Ah øv, han er ellers dygtig.YNWA! skrev:
Ved ikke lige hvor jeg skal smide denne henne, men det ligner vi skal have ny assistent.
Jeg er enig i at han virker super dygtig, men jeg er lidt skeptisk omkring vurdering af assistent trænerne. Tror ofte de kommer til at se bedre ud end de er - fordi de har et godt makkerskab med manageren og en god rollefordeling. Men en del af dem er nok bare super gode i den tilbagetrukne rolle uden det overordnede ansvar og fejler når de skal steppe op.
Alle ved Ruben Amorim fortjente prisenHr. Drejer skrev:Tillykke med kåringen som årets træner i Premier League. Det er fuldstændig fortjent, at Slot vinder den kåring. Ingen over eller ved siden af ham i denne sæson.