Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
mortenbak

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » søndag, 24. nov, 2024 20:03

Cynwal skrev:Toppen af Premier League udgøres nu af kun én klub: Liverpool FC! Det er IKKE det samme som et sikkert mesterskab, men vi har ca. 34% flere point end nr. 2!
Billede
Subtoppen udgøres nu af 8 klubber inden for 5 point, som slås om de sidste 3 måske 4 Champions League pladser.

Vi skal også lige have med, at Mo Salah er nr. 2 på BÅDE Topscorerlisten OG Assistlisten:
Billede

Som Ricardo sagde: "Det bliver sværere og sværere at bevare pessimismen!"
Jeg synes du jinxer Carsten.
Alle ved at hovmod står for fald.
Kh
Morten

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 24. nov, 2024 20:55

Jeg nyder øjeblikket.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. nov, 2024 21:27

Hr. Drejer skrev:
søndag, 24. nov, 2024 20:55
Jeg nyder øjeblikket.
Det er ren nydelse .......... bedre send sex ....... og så varer det længere ...............
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 24. nov, 2024 21:37

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Jeg nyder øjeblikket.
Det er ren nydelse .......... bedre send sex ....... og så varer det længere ...............
Jeg kan godt huske sex….
Svagt….
Liverpool er en følelse der varer ved…. Billede

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » søndag, 24. nov, 2024 22:13

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Jeg nyder øjeblikket.
Godt din søn ikke læser med Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 25. nov, 2024 10:38

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » mandag, 25. nov, 2024 11:40

JudgeArdaStudge skrev:
Skammeligt af klubben. Men de viste også deres engagement niveau ved ikke at hente forstærkninger i sommers, ingen taler om det fordi det går godt.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 25. nov, 2024 12:33

@Fowler89

Ja, vores super transfervindue, hvor vi jagtede en defensiv midtbanespiller, og endte med en angriber. Ja, sådan kan det jo gå :lol:

Men pas på med at kritisere FSG, der er nogle her på Forum som mener, at de er guds gave til Liverpool FC ;)

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » mandag, 25. nov, 2024 14:29

Hr. Drejer skrev:@Fowler89

Ja, vores super transfervindue, hvor vi jagtede en defensiv midtbanespiller, og endte med en angriber. Ja, sådan kan det jo gå :lol:

Men pas på med at kritisere FSG, der er nogle her på Forum som mener, at de er guds gave til Liverpool FC ;)
En ting gjorde de da rigtigt i sommers. Vi fik den perfekte afløser til klopp.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 25. nov, 2024 14:35

Fowler89 skrev:
mandag, 25. nov, 2024 14:29
Hr. Drejer skrev:@Fowler89

En ting gjorde de da rigtigt i sommers. Vi fik den perfekte afløser til klopp.

Ja. Det tegner utroligt positivt indtil videre.

pingel

Indlæg af pingel » mandag, 25. nov, 2024 16:35

Så hapser vi De Bruyne på en fri. Han kan vel godt stå en dyb midt?

Sjovt at hans kontrakt ikke er fornyet…

mortenbak

Indlæg af mortenbak » mandag, 25. nov, 2024 22:36

Måske overrasker FSG og hiver 3 kaniner op af hatten, som afløser TAA, SALAH og VVD ?

HALLOOO VÅGN OP MORTEN… DIT UR RINGER!!

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 26. nov, 2024 13:56

Lidt godt på skadesfronten, Trent og Chiesa træner med i dag, hvilket for øvrigt også Jayden Dann gør, hvis nogen kan huske ham ;)
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 26. nov, 2024 15:34

Hr. Drejer skrev:
mandag, 25. nov, 2024 12:33

Jeg synes sagtens, man må kritisere FSG og med rette, de er på ingen måde perfekte. Jeg synes dog også, at vi skal huske på, at der er mere til fodbold end at hente dyre spillere, forlænge med dyre spillere osv. Det har en pris og den pris betaler fansene, desværre. Det er ikke så meget alle os herhjemme, det går ud over, men de lokale fans bliver ramt på pengepungen. Billetpriserne stiger og på et tidspunkt kan dem, der sætter stemningen og atmosfæren ikke være med længere.

Tag Forest, en klub, der har fået ny græsk ejer og er begyndt at lege med, hvor det er sjovt, men det har sin pris. Man City har leget med længe, hvor det er sjovt, men det har også haft sin pris og har sin pris. Begge klubber er ved at sløjfe season ticket holder konceptet, fordi de ved, at det giver flere penge i kassen at sælge match day tickets og dermed er der også flere billetter til turister, som køber merchandise med hjem. Samtidig er de begyndt med, at hvis du bliver forhindret i at gå til kamp, så kan du ikke bare give din billet væk til et familiemedlem eller des lige, nu skal man returnere billetten tilbage til klubben, for at denne kan sælge den igen, ellers er den ugyldig. Dertil - og det har jeg oplevet på egen hånd - er det også al for ofte efterhånden, at man slet ikke bliver sat ved siden af hinanden længere, hvis man er flere afsted, hvilket også ødelægger oplevelsen. At du så oveni det har klubber, der sælger bestemte kampe for flere tusinde pund, det siger alt om den tendens, der har ramt Premier League.

Så ja, vi vil gerne beholde Salah, van Dijk, Trent og have, at FSG sprænger budgettet sommer efter sommer, det er desværre bare ikke kun FSG, der skal finansiere gildet og vil finansiere gildet og slet ikke under FFP-reglerne, hvor - som jeg er enig i og tilhænger af - at klubberne skal kunne selvfinansiere sig selv. Jeg håber på et opgør mod massive spillerlønninger, transfers osv., men så længe, vi skriger efter de bedste spillere og lukker oliestater ind i ligaen, så vil det kun blive værre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 26. nov, 2024 16:30

Et lille statistik input fra The Athletic beregnet på Xg og chancen/muligheden, at mesterskabet ryger til Merseyside:
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar