Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pingel

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » onsdag, 28. aug, 2024 11:56

Redtothebone skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 11:27
JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 10:52
Redtothebone skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 10:42
Det er sjovt fokus pludselig er skiftet til angreb spillere, når alle vel er enige om at det er på midtbanen og forsvaret vi har størst mangler :roll:
Men hvad ville du have ud af at diskutere midtbane -og forsvarsspillere, når vi ikke er sat i forbindelse med nogen?

For kan da godt følge dig i, at fokus umiddelbart burde være der (også). Måske vi går nogle hektiske dage i møde.
Jeg fik mig nok ikke formuleret så godt, det var ikke så meget i forhold til debatten herinde, det var mere undren over vi netop ikke rigtig sættes i kontakt med spillere til forsvar og midtbane, vi må håbe det foregår i det skjulte ;)
Der skal vel først identificeres nogle der kan forbedre vores trup, uden at vi skal betale uhyrlige priser for dem. Eller de helt exceptionelle spillere, hvor vi vil være parate til at smide hele banken… Og ellers er det de små smarte handler med kontrolleret risiko: chiesa, og ham georgieren…

Ingen er interesseret i at købe halvdyre spillere som ikke kommer til at fungere, for så at skulle trækkes med dem i 5,6,7 år - eller sælge med tab.

VanDjik4
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af VanDjik4 » onsdag, 28. aug, 2024 12:36

Cynwal skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 10:27
Den seriøse målscorer, som kan sparke både hårdt og mere kontrolleret/præcist, med både højre og venstre løber rundt i Primeira Liga for Sporting Lissabon, og efter 3 runder ser topscorerlisten sådan ud:
Billede

4 scoringer i åbent spil, 2 på straffe, og så har han lavet en enkelt assist også.
...og så kender han offside reglen og forstår at time sine løb, så han for det meste undgår offside.
Ham svenskeren vil jo være 4 valg efter Jota, Gakpo og Nunez.
Arne Slot primære fokus er 6eren, som skal handles dyrt ind. Så må desværre skuffe dig og andre, at selvom hans målscore profit er god- Så er der kæmpe spring fra den Portugiske række også Premier League. Det er vel 1/2 mindre stærkere hold i Portugal :music:
Eller er han den nye Zlatan, så kan han måske overvejes? :lol:

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » onsdag, 28. aug, 2024 12:39

Redtothebone skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 11:27
JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 10:52
Redtothebone skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 10:42
Det er sjovt fokus pludselig er skiftet til angreb spillere, når alle vel er enige om at det er på midtbanen og forsvaret vi har størst mangler :roll:
Men hvad ville du have ud af at diskutere midtbane -og forsvarsspillere, når vi ikke er sat i forbindelse med nogen?

For kan da godt følge dig i, at fokus umiddelbart burde være der (også). Måske vi går nogle hektiske dage i møde.
Jeg fik mig nok ikke formuleret så godt, det var ikke så meget i forhold til debatten herinde, det var mere undren over vi netop ikke rigtig sættes i kontakt med spillere til forsvar og midtbane, vi må håbe det foregår i det skjulte ;)
Jeg tror der er to årsager til skiftet fra 6er+forsvar til angreb.

1) Klubben handler mest set, udfra en økonomisk betragtning. Cheisa forventer man at kunne få billigt og måske endda sælge dyrt næste år (alternativt skyde Diaz afsted senere). Penge fremfor alt - billigt ind og dyrt ud.

2)De spillere der er tilgængelig til 6er og forsvar er for dyre - eller så vil de ikke skifte til os.

Med andre ord, jeg er ret sikker på at penge kommer før det sportslig/styrkelse af holdet. Hellere blive nr. 4 og tjene godt end nr. 1 og tjene lidt mindre. Profit maximering, godt i virksomheder - knap så godt sportsligt.

Jeg er ikke uenig i en god økonomi er et must, men jeg syntes vægten pt. er lidt for tung mod bundlinje (med forbehold for, at kende alle detaljer).

pingel

Indlæg af pingel » onsdag, 28. aug, 2024 13:12

Richs: “ Med andre ord, jeg er ret sikker på at penge kommer før det sportslig/styrkelse af holdet. Hellere blive nr. 4 og tjene godt end nr. 1 og tjene lidt mindre. Profit maximering, godt i virksomheder - knap så godt sportsligt.”

Seriøst?

Bock

Indlæg af Bock » onsdag, 28. aug, 2024 13:50

Selvfølgelig er bundlinien vigtigst; Fsg er her ikke af forkærlighed for fodboldspillet, endsige Liverpool. Det er svært at forestille sig, at Henry rydder et par timer en eftermiddag for at se sit soccerteam på skærmen derhjemme af ren lyst. Formentlig har han en fodboldforståelse på Mette Frederiksen-niveau. Tilbage er de sorte tal: 3-4 pladsen er lig med CL-deltagelse og derfor økonomisk ønskværdigt Med den nye struktur er mange kampe garanteret. Sejre her (og i øvigt, naturligvis) er kærkomne men sekundære i forhold til investeringsmassen. Med andre ord tror jeg FSG finder det urentabelt at satse på at slå Arse og cheaty (og i anden ombæring real og Bayern). Jeg tror, vort hold ligger lige der, hvor amerikanerne ønsker, de skal være: Ikke PL eller CL titeltagere - men men ok pengegeneratorer. Ildsjælene betragtes i denne henseende som nyttige idioter.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 28. aug, 2024 14:01

Helt enig Bock. Penge er langt vigtigere end titler for amerikanerne. Det ville være langt vigtigere rent sportsligt at få fat i eksempelvis Koopmeiners som kan spille 6'eren, end at købe Chiesa. Endnu et underligt køb fra vores side. I stedet hjælper vi Juve med at få lukket et hul i truppen, ovenikøbet et hul som vi selv har på vores hold. Vi har brugt hele sommeren på at jagte en 6'er, i stedet får vi en målmand og en offensiv spiller. Det er tragikomisk ud over alle grænser.

Men vi jo altid vidst at FSG er her for et tjene penge, ikke for at vinde titler. At havne som nr. 3/4 i PL er vigtigere end at vinde FA Cuppen.

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 28. aug, 2024 15:07

Det synes jeg er alt for negativt og sort/hvidt.

FSG købte Van Dijk og Alisson. Det havde de ikke behøvet, hvis vi bare skulle have 4. pladsen.

Sidste år ville man smide boksen efter Caicedo. Og i år efter Zubimendi.

At det er så ikke er lykkedes at få den 6'er, er kritisabelt

Målmand var rettidig omhu. Hvorfor skal det blandes sammen med den mislykkede 6'er jagt?

Chiesa virker da som et godt køb uden den store risiko. Og vi manglede jo en til angrebet.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 28. aug, 2024 15:11

Nu har FSG jo trods alt ikke tjent penge på Liverpool endnu, som de f.eks. oplever i United hvor ejerne hvert år trække udbytte ud imens gælden stiger. FSG står til big payday når de sælger klubben en dag. Synes bare det er lidt noget sludder at påstå det kun handler om bundlinjen, hvis det kun gjorde det havde de vel ikke investeret i stadion, trænings faciliteter, akademi, hele det sportslige sportslige setup samt styrket alle de økonomiske indtægter i klubben.

Ja de står til en big payday når de sælger, men har de ikke også fortjent det ift. hvad de har gjort for klubben? Sådan er fodbold jo idag med udenlandske ejere.

Jeg er da helt enig i vi burde have fået en 6er og en CB ind i dette vindue, hvilket vi stadig kan nå, men der er bare så mange aspekter der spiller ind.

Men forstå ikke hvorfor fans år efter år går helt i selvsving når der ikke bliver handlet dyrt ind, jeg vil vove den påstand at Liverpool de sidste 15 år kun har købt en spiller der før han kom til klubben var aboslut verdensklasse og det var Thiago, samtlige andre spillere har taget minimum 1 trin op af "klasse" stigen efter de kom til klubben. Liverpool er en klub der udvikler spillere.

FSG har fra starten meldt ud at de vil gøre Liverpool til en økonomisk stabil klub, men de har faktisk rykket sig en hel del i løbet af Klopp æraen fordi spillepladen har været så jævn fordi konkurrenterne City, Chelsea, Newcastle, United osv. til stadighed bruger alle mulige smuthuller for at konkurrere.

Det lader trods alt også til at de nye FFP regler er ved at slå igennem, når vi kigger på hvad de enkelte klubber spendere.

Jeg er stadig 120% overbevist om at Liverpool ender i top 3 og hvis vi kan få et par stykker mere ind vinduet lukker, så spiller vi med om førstepladsen.

Det er helt fair i gerne vil have spiller til klubben, men lad nu være med at håbe på vi bliver ligesom city, chelsea, newcastle, united osv. det vil ødelægge vores klub hvis der går ren kapitalisme i den.

Jeg holder at dem der har fejlet i dette vindue er den sportslige ledelse, for FSG har stillet midler til rådighed, hvilket de også gjorde sidste sommer, jeg nægter simpelthen at tror på FSG bare ønsker en pengemaskine, planen er et Liverpool 2.0 som spiller med helt i toppen.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 28. aug, 2024 15:23

Chiesa skulle være tæt på 100% nu, han er på vej til lægetjek.

Jeg forstår det stadig ikke helt, men må da indrømme at vi står med den stærkeste angrebsflok i PRL nu, hvis der ikke ryger nogen ud.

Det bliver et kæmpe job for Slot at holde alle tilfredse.
YNWA

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 28. aug, 2024 15:32

Redtothebone skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 15:11
Nu har FSG jo trods alt ikke tjent penge på Liverpool endnu, som de f.eks. oplever i United hvor ejerne hvert år trække udbytte ud imens gælden stiger. FSG står til big payday når de sælger klubben en dag. Synes bare det er lidt noget sludder at påstå det kun handler om bundlinjen, hvis det kun gjorde det havde de vel ikke investeret i stadion, trænings faciliteter, akademi, hele det sportslige sportslige setup samt styrket alle de økonomiske indtægter i klubben.

Ja de står til en big payday når de sælger, men har de ikke også fortjent det ift. hvad de har gjort for klubben? Sådan er fodbold jo idag med udenlandske ejere.

Jeg er da helt enig i vi burde have fået en 6er og en CB ind i dette vindue, hvilket vi stadig kan nå, men der er bare så mange aspekter der spiller ind.

Men forstå ikke hvorfor fans år efter år går helt i selvsving når der ikke bliver handlet dyrt ind, jeg vil vove den påstand at Liverpool de sidste 15 år kun har købt en spiller der før han kom til klubben var aboslut verdensklasse og det var Thiago, samtlige andre spillere har taget minimum 1 trin op af "klasse" stigen efter de kom til klubben. Liverpool er en klub der udvikler spillere.

FSG har fra starten meldt ud at de vil gøre Liverpool til en økonomisk stabil klub, men de har faktisk rykket sig en hel del i løbet af Klopp æraen fordi spillepladen har været så jævn fordi konkurrenterne City, Chelsea, Newcastle, United osv. til stadighed bruger alle mulige smuthuller for at konkurrere.

Det lader trods alt også til at de nye FFP regler er ved at slå igennem, når vi kigger på hvad de enkelte klubber spendere.

Jeg er stadig 120% overbevist om at Liverpool ender i top 3 og hvis vi kan få et par stykker mere ind vinduet lukker, så spiller vi med om førstepladsen.

Det er helt fair i gerne vil have spiller til klubben, men lad nu være med at håbe på vi bliver ligesom city, chelsea, newcastle, united osv. det vil ødelægge vores klub hvis der går ren kapitalisme i den.

Jeg holder at dem der har fejlet i dette vindue er den sportslige ledelse, for FSG har stillet midler til rådighed, hvilket de også gjorde sidste sommer, jeg nægter simpelthen at tror på FSG bare ønsker en pengemaskine, planen er et Liverpool 2.0 som spiller med helt i toppen.
Pengene til FSG ligger jo i klubbens værdi. Tror du FSG vil give klubben Liverpool eks. 25% ved et salg på £4 milliarder. Personligt tror jeg de stikker hele lortet i lommen. Så har de tjent ca. £3-3,5 milliarder... Det må siges at være lidt af et udbytte.. Om man gør det årligt eller i enden ændre vel ikke noget grådighedsmæssigt..

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 28. aug, 2024 15:41

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202408 ... a27672.jpg[/IMG]
Så er der vidst heller ingen tvivl tilbage om hvor vidt Romano er legit eller ej.

Hvem laver hans tråd?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 28. aug, 2024 16:17

Oomph242 skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 15:32
Redtothebone skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 15:11

Pengene til FSG ligger jo i klubbens værdi. Tror du FSG vil give klubben Liverpool eks. 25% ved et salg på £4 milliarder. Personligt tror jeg de stikker hele lortet i lommen. Så har de tjent ca. £3-3,5 milliarder... Det må siges at være lidt af et udbytte.. Om man gør det årligt eller i enden ændre vel ikke noget grådighedsmæssigt..
Men er det ikke vilkårene i alle klubber?
YNWA

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 28. aug, 2024 16:26

Ved sgu heller ikke helt med Chiesa. Er vel fint nok, men kommer ikke til at ændre det store. Er spændt på, om det betyder, at Diaz eller Nunez kunne være på vej ud i løbet af de sidste dage af vinduet...

Og er det ligeledes et tegn om, at Salah er fortid til sommer?

STMO

Indlæg af STMO » onsdag, 28. aug, 2024 16:44

AJJ skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 15:07
Det synes jeg er alt for negativt og sort/hvidt.

FSG købte Van Dijk og Alisson. Det havde de ikke behøvet, hvis vi bare skulle have 4. pladsen.

Sidste år ville man smide boksen efter Caicedo. Og i år efter Zubimendi.

At det er så ikke er lykkedes at få den 6'er, er kritisabelt

Målmand var rettidig omhu. Hvorfor skal det blandes sammen med den mislykkede 6'er jagt?

Chiesa virker da som et godt køb uden den store risiko. Og vi manglede jo en til angrebet.
Jeg er uenig. Vi mangler ikke en til angrebet, og hvis vi gør, så skal det være en top-top spiller. Vi mangler til gengæld en målmand, en midterforsvarer og en DM. Det har været et skrækkelig dårligt udført transfervindue, jeg fatter ikke hvad de har gang i, og slet ikke når man tænker på, hvor mange der er ansat til at sikre de transfers.

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 28. aug, 2024 17:22

Tom_Jorsal skrev:Ved sgu heller ikke helt med Chiesa. Er vel fint nok, men kommer ikke til at ændre det store. Er spændt på, om det betyder, at Diaz eller Nunez kunne være på vej ud i løbet af de sidste dage af vinduet...

Og er det ligeledes et tegn om, at Salah er fortid til sommer?
Jeg tror ikke Chiesa er købt til at erstatte nogle. Han kommer til at være rotationsspiller.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar