Courtois var lejet ud til A. Madrid i tre år, før han kom til Chelsea.Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 27. aug, 2024 10:28Jeg synes stadig ikke rigtig det giver mening, Alison er den bedste målmand i PRL han er kun 31 og han vil gerne have en ny kontrakt, ser ingen grund til hvorfor han ikke kan spiller 5 år mere. Samtidig har vi Kelleher som imø er den bedste andenmålmand i PRL, som passer fint til Slot der gerne vil have en spillende målmand.AJJ skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 17:39Lad os da glædes over den signing af Mamardashvili. Også selv om det er en signing til fremtiden.
Det er rettidigt omhu. Og klassemålmænd hænger bare ikke på træerne (spørg bare i Man U, Chelsea, Arsenal). Men vi er nok blevet lidt forvænte pga Alisson og har lykkeligt glemt tiden før ham.
Mamardashvili er da spændende og en god spiller, men er det et køb til om 3-4 år eller måske bare et investerings objekt, han er vel ikke interesseret i at bliver andenmålmand i Liverpool.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Når vi nu har gang i konspirationsteorierne, kunne man så tænke sig følgende:Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 27. aug, 2024 10:28Jeg synes stadig ikke rigtig det giver mening, Alison er den bedste målmand i PRL han er kun 31 og han vil gerne have en ny kontrakt, ser ingen grund til hvorfor han ikke kan spiller 5 år mere. Samtidig har vi Kelleher som imø er den bedste andenmålmand i PRL, som passer fint til Slot der gerne vil have en spillende målmand.AJJ skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 17:39Lad os da glædes over den signing af Mamardashvili. Også selv om det er en signing til fremtiden.
Det er rettidigt omhu. Og klassemålmænd hænger bare ikke på træerne (spørg bare i Man U, Chelsea, Arsenal). Men vi er nok blevet lidt forvænte pga Alisson og har lykkeligt glemt tiden før ham.
Mamardashvili er da spændende og en god spiller, men er det et køb til om 3-4 år eller måske bare et investerings objekt, han er vel ikke interesseret i at bliver andenmålmand i Liverpool.
Mamardashvili er en risikofri investering - med mindre han bliver skadet, men så bør aktivet være dækket af en forsikring - som alt andet lige stiger i pris. ......og at have ham "i bogen" gør måske Alisson og hans agent mere medgørlig i en forhanlingssituation omkring kontraktforlænglse.
Vi SMADRER det PIShold !
Spændende om VvD, Salah, Trent og Alisson alle kan være fortid næste sommer.... Hvis klubben ikke snart viser lidt ambition så er det vel plausibelt...Cynwal skrev: ↑tirsdag, 27. aug, 2024 12:46Når vi nu har gang i konspirationsteorierne, kunne man så tænke sig følgende:Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 27. aug, 2024 10:28Jeg synes stadig ikke rigtig det giver mening, Alison er den bedste målmand i PRL han er kun 31 og han vil gerne have en ny kontrakt, ser ingen grund til hvorfor han ikke kan spiller 5 år mere. Samtidig har vi Kelleher som imø er den bedste andenmålmand i PRL, som passer fint til Slot der gerne vil have en spillende målmand.AJJ skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 17:39Lad os da glædes over den signing af Mamardashvili. Også selv om det er en signing til fremtiden.
Mamardashvili er en risikofri investering - med mindre han bliver skadet, men så bør aktivet være dækket af en forsikring - som alt andet lige stiger i pris. ......og at have ham "i bogen" gør måske Alisson og hans agent mere medgørlig i en forhanlingssituation omkring kontraktforlænglse.
- JudgeArdaStudge
Mind os ikke om Melo! Heldigvis er Chiesa en bedre spiller og heldigvis heller ikke så skadesplaget som det i første omgang ser ud. Han var ude i rigtig lang tid med en korsbåndsskade og derefter havde han perioder, hvor han var ude med muskeludmattelse, hvilket er meget normalt, når musklerne skal trænes op igen. De sidste par sæsoner, har han rigtignok også haft skader og skavanker, men han spillede 37 kampe for Juventus sidste sæson og sæsonen inden 33.richs skrev: ↑tirsdag, 27. aug, 2024 11:52https://www.plbold.dk/nyhed/roverkob-ch ... ol-skifte/JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 23:42Med fare for at smide useriøse rygter ind, så smider jeg alligevel denne ind. Joyce istemte og referede sågar selv til Romano, så nu tør jeg godt at tro på hans troværdighed, i et vist omfang i hvert fald:
Hvis rygterne er sande , så siger Chiesa "kom og hent mig" (det er er der ikke ret mange spillere der siger til LFC, så alene af den grund).
Prisen er lav 112mill , men skades frekvensen er ret høj. Kunne han holde sig skades fri og nå sit gamle niveau - så ja tak.
Risikoen er der dog for en Melo 2,0, men sådan er det jo når man sover længe og først handler 5 i 12.
Hvis det er Diaz til Barca, som et led i handlen - så er det Nej Tak (frygter dog det kunne være tanken , hos vores ledelse). Barca har heldigvis ikke penge til det i sommer (tror jeg)
Hvis han gerne vil til Liverpool og til de penge, så synes jeg, det er værd at tage det sats.
Dog enig i, at Diaz ikke skal nogen steder. Barca kan ikke engang registrere Olmo, så store FFP-problemer er de i. Men jeg synes at have læst James Pearce eller en eller anden skrive, at vi ikke sælger flere offensive spillere i vinduet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Chiesa virker som en tåbelig transfer. Lidt som Balotelli-farcen.
- JudgeArdaStudge
Vurderet ud fra hvad?
Balotelli blev købt ind som erstatning for Suarez. Chiesa bliver ikke købt ind som erstatning for nogen, for der er ingen af de offensive profiler, der bliver solgt. Ergo har vi blot forstærket vores offensiv og bredde i vores offensiv og tilmed for et beskedent beløb. Jeg er stor tilhænger af det her potentielle køb. Hvis det lykkes vil jeg gå så langt som til at kalde det et scoop til de penge.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Vi vidste jo alle, at Arthur Melo aldrig ville få spilletid
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har det på samme måde. Fint nok at vi ikke bliver overbudt af seriøse konkurrenter, men det er der jo nok en grund tll. Jeg føler ikke, at det skorter op halvdårlige målscorere i vor klub, så hvorfor indkøbe endnu en til "bredden"? Overliggeren er sat for lavt; skal der købes til frontlinien, skal det være en seriøs målscorer. Det andet er set før .Dette stinker af proformaindkøb -tag dog vore scoringsproblemer ( ja sådanne har vi faktisk) seriøst.
Ovenstående lyder selvfølgeligt mavesurt, men bær over med mig al den stund, jeg endnu ikke har kommenteret manglende 6'er og øvrige defensive indkøb. Det kommer nok, når de manglende indtryk giver sig udslag i både PL og den udvidede CL. Vi er et par stykker, der stadig husker, hvordan man nedtoner optimismen...
Ovenstående lyder selvfølgeligt mavesurt, men bær over med mig al den stund, jeg endnu ikke har kommenteret manglende 6'er og øvrige defensive indkøb. Det kommer nok, når de manglende indtryk giver sig udslag i både PL og den udvidede CL. Vi er et par stykker, der stadig husker, hvordan man nedtoner optimismen...
Transfermarket siger Chiesas værdi burde være €35m.Bock skrev: ↑onsdag, 28. aug, 2024 09:44Har det på samme måde. Fint nok at vi ikke bliver overbudt af seriøse konkurrenter, men det er der jo nok en grund tll. Jeg føler ikke, at det skorter op halvdårlige målscorere i vor klub, så hvorfor indkøbe endnu en til "bredden"? Overliggeren er sat for lavt; skal der købes til frontlinien, skal det være en seriøs målscorer. Det andet er set før .Dette stinker af proformaindkøb -tag dog vore scoringsproblemer ( ja sådanne har vi faktisk) seriøst.
Hvis vi kan købe ham til ca €15m grundet kontrakt situationen, har vi fået ham pænt undet markedspris.
Såfremt han præstere godt kan vi beholde ham, og alternativt kan vi næsten uden tvivl sælge ham næste sommer for mere end vi gav.
Så rent økonomisk er det et temmelig sikkert sats.
Jeg så da et større behov for andre positioner, men rent økonomisk - som FSG jo går meget op i, er det vel en no-brainer.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Den seriøse målscorer, som kan sparke både hårdt og mere kontrolleret/præcist, med både højre og venstre løber rundt i Primeira Liga for Sporting Lissabon, og efter 3 runder ser topscorerlisten sådan ud:

4 scoringer i åbent spil, 2 på straffe, og så har han lavet en enkelt assist også.
...og så kender han offside reglen og forstår at time sine løb, så han for det meste undgår offside.

4 scoringer i åbent spil, 2 på straffe, og så har han lavet en enkelt assist også.
...og så kender han offside reglen og forstår at time sine løb, så han for det meste undgår offside.
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Med al respekt for Gyökeres, så må der jo være en grund til, at ingen klubber har forsøgt at hente ham? Det kan slet og ret også blot tænkes, at Slot ikke føler, han er en Slot-spiller. Det virker tydeligt lige nu, at Slot foretrækker Jota i vores angreb, en lille, væver og teknisk stærk spiller, i det aspekt ser jeg faktisk ligheder med Chiesa, omend sidstenævnte er hurtigere end førstnævnte og førstnævnte er mere træfsikker end sidstnævnte. Chiesa kan jo også spille 9er rollen.
I vores tilfælde er det nok ikke utænkeligt at tro, at vi vejer Gyökeres for dyr, ikke mindst ovenpå, at vi for ikke mange sæsoner siden købte dyrt ind i Portugal til angriberposten. Det har nok al sammen afskrækket os en smule.
I vores tilfælde er det nok ikke utænkeligt at tro, at vi vejer Gyökeres for dyr, ikke mindst ovenpå, at vi for ikke mange sæsoner siden købte dyrt ind i Portugal til angriberposten. Det har nok al sammen afskrækket os en smule.
Nu melder Ornstein sig også på banen, så Chiesa bliver formentligt Liverpool-spiller.
Jeg synes, det er sjældent, at Romano breaker noget holdbart vedr. Liverpool, men måske denne gang pga. gode forbindelser til Juventus/Italien?
Har set dette køb beskrevet som havende Shaqiri-vibes - og det er måske ikke helt forkert:
- I udgangspunktet en impact-spiller fra bænken/afløser
- Spørgsmålstegn ved, om han har niveauet til Liverpool
- Billig - ikke mindst. Derfor ikke nogen særlig økonomisk risiko
Shaqiri var på den baggrund en okay succes.
Et opportunistisk køb som både Shaqiri og Thiago.
Tilbage resterer vel blot, om Gomez skal afsted til C. Palace - og vi så henter en erstatning.
Og måske vi så køber en 6'er engang i det næste årti.
Jeg synes, det er sjældent, at Romano breaker noget holdbart vedr. Liverpool, men måske denne gang pga. gode forbindelser til Juventus/Italien?
Har set dette køb beskrevet som havende Shaqiri-vibes - og det er måske ikke helt forkert:
- I udgangspunktet en impact-spiller fra bænken/afløser
- Spørgsmålstegn ved, om han har niveauet til Liverpool
- Billig - ikke mindst. Derfor ikke nogen særlig økonomisk risiko
Shaqiri var på den baggrund en okay succes.
Et opportunistisk køb som både Shaqiri og Thiago.
Tilbage resterer vel blot, om Gomez skal afsted til C. Palace - og vi så henter en erstatning.
Og måske vi så køber en 6'er engang i det næste årti.
- Redtothebone
Det er sjovt fokus pludselig er skiftet til angreb spillere, når alle vel er enige om at det er på midtbanen og forsvaret vi har størst mangler 

YNWA
- JudgeArdaStudge
Men hvad ville du have ud af at diskutere midtbane -og forsvarsspillere, når vi ikke er sat i forbindelse med nogen?Redtothebone skrev: ↑onsdag, 28. aug, 2024 10:42Det er sjovt fokus pludselig er skiftet til angreb spillere, når alle vel er enige om at det er på midtbanen og forsvaret vi har størst mangler![]()
For kan da godt følge dig i, at fokus umiddelbart burde være der (også). Måske vi går nogle hektiske dage i møde.
- Redtothebone
Jeg fik mig nok ikke formuleret så godt, det var ikke så meget i forhold til debatten herinde, det var mere undren over vi netop ikke rigtig sættes i kontakt med spillere til forsvar og midtbane, vi må håbe det foregår i det skjulteJudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 28. aug, 2024 10:52Men hvad ville du have ud af at diskutere midtbane -og forsvarsspillere, når vi ikke er sat i forbindelse med nogen?Redtothebone skrev: ↑onsdag, 28. aug, 2024 10:42Det er sjovt fokus pludselig er skiftet til angreb spillere, når alle vel er enige om at det er på midtbanen og forsvaret vi har størst mangler![]()
For kan da godt følge dig i, at fokus umiddelbart burde være der (også). Måske vi går nogle hektiske dage i møde.

YNWA