Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Redtothebone

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 25. jun, 2024 13:07

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 24. jun, 2024 22:51
Prøv eksempelvis at gense Everton kampen hvor vi taber 2-0, han var piv elendig på nærmest alle parametre.
Ja, du har det med at vurdere spillere baseret på en eller to kampe, det må man trods alt give dig Redtothebone.

Og selvfølgelig kan jeg da tåle, at man er kritisk overfor Trent. Hvad er det for noget vrøvl, blot fordi jeg er lodret uenig med dig i dine dommedagsprofetier omkring ham? Jeg siger blot, at det er på en billig baggrund at dømme ham ude som midtbanespiller, men så igen, du dømmer ham jo ude på alle parametre, som du så fint selv kalder det, sågar det at han skulle være blevet for tung i styrkecentret. Man husker hvad man vil huske, men Trent var en af verdens bedste spillere inden sin skade i denne sæson. Hele holdet gik i stå og var gået i stå da vi tabte til Everton, men det passer ikke i dit narrativ eller hvordan? Med den logik er van Dijk og resten af holdet heller ikke gode nok. Sælg hele lortet til Real Madrid. Who cares. Sæsonens første scapegoat er allerede kørt i stilling. Det må være ny rekord herinde.

Har du forresten statistik på, at han mister bolden 20-30 gange pr kamp?
Tror ikke rigtig du læser hvad jeg skriver, jeg snakker ikke om 1-2 kampe, jeg skriver netop at han har været under par i to sæsoner, han sluttede flot af i sidste sæson de sidste 10 kampe, men derudover synes jeg kun han sporadisk han har leveret gode kampe.

Jeg huske slet ikke billedet af at han skulle være verdensklasse i denne sæson, hvilket jeg da også kan hører og læse det er der mange andre der heller ikke gør.

Og ja jeg forventer sgu meget af Trent, han er 25 år og burde være i hans prime, han er viceanfører, han burde være kulturbærer, løfte holdet, løfte medspillerne og gå foran, han burde have lært det af Virgil, Robertson, Henderson osv., men jeg ser det bare slet ikke på banen, synes tværtimod han gemmer sig. Jeg synes holdet fungere meget bedre som enhed med Conor Bradley på holdet, synes narrativet efterhånden er blevet at folk omkring Trent skal levere noget ekstra, hvis Trent skal blive en succes igen, så tænker jeg hele holdet skal bygges op omkring ham, hvilket Slot måske også gør.

I bund og grund er jeg ligeglad med hvordan han spiller for England, men de her to kampe hvor vi har set ham på midten, der levere han bare ikke noget særligt.

Sofascore seneste sæson viser hans snit er 20,3 mistet bolde per kamp, han bliver driblet forbi 2,1 gange i snit per kamp, mener han har fået 6 eller 7 gule kort bare for nødbremser, når han bliver sat. Han scorede på 1 ud af 32 skud uden for feltet, det er så en ting hele holdet kæmper med, at spille chancerne størrere.

Jeg nævnte bare Everton kampen som et grelt eksempel, men kunne da også nævne Arsenal kampen, hvor han blevet pillet ud fordi Martinelli løb cirkler omkring ham

Det er jo slet ikke fordi jeg hader Trent tværtimod, synes bare slet ikke han levere som han burde, jeg håber da inderligt Slot kan løfte ham og finde en plads til ham, lige nu kan jeg bare slet ikke se hvor det skal være. Hvis Trent skal fungere på midten så skal der være meget løbe stærke spillere omkring ham. Kan for øvrigt heller ikke se ham til Real, for det er han ikke god nok til, hvem skulle han slå af?

Men jeg kan vende den om, på hvilke parametre synes du Trent har leveret til Ballon'dor niveau i denne sæson, for vil meget gerne hører hvad andre ser, som jeg åbenbart ikke ser :) Og synes du slet ikke hans svage sider er et problem ? uanset position.
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 25. jun, 2024 13:53

JudgeArdaStudge skrev:Calafiori, som er linket til Liverpool, viser kæmpe mod ved at tage bolden for egne fødder og drive den op til Italiens udligning. Det kræver nosser af stål. Kæmpe respekt til den 22-årige italiener. Kroatiens spillere samtidig i knæ og grædefærdige. EM har indtil videre budt på alt. Aldrig nogensinde mere slutrunder i østen. Fodbold hører hjemme, hvor fodbold er elsket. Den fede dame har ikke sunget og Italien lever endnu.
Forza

Han er desværre på vej til Juventus sammen med Motta. Han ser ellers yderst interessant ud
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 25. jun, 2024 13:54

Redtothebone skrev:
tirsdag, 25. jun, 2024 13:07

Jeg nævnte bare Everton kampen som et grelt eksempel, men kunne da også nævne Arsenal kampen, hvor han blevet pillet ud fordi Martinelli løb cirkler omkring ham

Nej, han gjorde jo ikke. Han blev pillet ud, fordi han var skadet. Han gik og humpede rundt, da Martinelli kom ind og "løb cirkler omkring ham". Du kan finde highlights, hvor man bogstaveligtalt kan se, at Trent humper rundt og han var også småskadet efter kampen. Narrativer er skønne at have, men den der med Martinelli er blevet overforbrugt.
Men jeg kan vende den om, på hvilke parametre synes du Trent har leveret til Ballon'dor niveau i denne sæson, for vil meget gerne hører hvad andre ser, som jeg åbenbart ikke ser :) Og synes du slet ikke hans svage sider er et problem ? uanset position.
Enten har du svært ved at læse, hvad jeg skriver eller også vil du læse det du vil læse, jeg har hele tiden skrevet, at Trent i starten af sæsonen leverede på et Balon D'or niveau og du kan jo selv Google dig til diskussioner i medierne, hvor han blev nævnt oppe i den kategori. Og som jeg har skrevet, så er alle bekendt med, at Trent også har svage sider, det har alle fodboldspillere, det er kun sofatrænere som dig, der går og tror, de kan og skal levere til UG hver gang, men der er virkelig langt fra - i min verden - at mene en spiller har svage sider og så til at mene, at han skal sælges eller gives væk til Real Madrid.

Som jeg også skrev til dig, så finder jeg det ret påfaldende, at du revser Trent for perioder, hvor hele holdet faldt sammen. Trent kom tilbage fra sin skade da hele holdet gik i stå. Men det passer ikke i dit narrativ eller hvordan?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 25. jun, 2024 14:01

Emmy skrev:
tirsdag, 25. jun, 2024 13:53
JudgeArdaStudge skrev:Calafiori, som er linket til Liverpool, viser kæmpe mod ved at tage bolden for egne fødder og drive den op til Italiens udligning. Det kræver nosser af stål. Kæmpe respekt til den 22-årige italiener. Kroatiens spillere samtidig i knæ og grædefærdige. EM har indtil videre budt på alt. Aldrig nogensinde mere slutrunder i østen. Fodbold hører hjemme, hvor fodbold er elsket. Den fede dame har ikke sunget og Italien lever endnu.
Forza

Han er desværre på vej til Juventus sammen med Motta. Han ser ellers yderst interessant ud
Italienere har det med at foretrække at blive i Italien. Jeg har ikke set nok af ham til at vide om han kunne være interessant, men jeg har stor respekt for hans mod i går aftes. Til gengæld læste jeg, at vi ikke har en centerback som første prioritet. Men jeg kan ærlig talt ikke finde ud af, hvad vi har som første prioritet længere, hvis man skal tro medierne. Det kunne enten lugte af røgslør overfor medierne, mens der arbejdes aktivt på at hente en eller det kunne lugte af, at Slot ikke er blevet stillet mange midler i møde i sit første transfervindue eller selv vil se, hvad han har at arbejde med i truppen først.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 25. jun, 2024 14:25

Joyce melder, at Gallagher starter i stedet for Trent i aften og portugisiske medier melder, at Jota ikke trænede med resten af Portugal i dag.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 25. jun, 2024 15:56

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 25. jun, 2024 13:54
Som jeg også skrev til dig, så finder jeg det ret påfaldende, at du revser Trent for perioder, hvor hele holdet faldt sammen. Trent kom tilbage fra sin skade da hele holdet gik i stå. Men det passer ikke i dit narrativ eller hvordan?
Jeg revser ham for 2 år ….2 ÅR, stopper her have en god dag :flag5:
YNWA

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 25. jun, 2024 21:31

Hvorfor er Højlund selvskrevet som starter ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » tirsdag, 25. jun, 2024 21:55

Han er jo helt vildt god...

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 25. jun, 2024 22:06

Emmy skrev:Han er jo helt vildt god...
Nå ja det glemte jeg da lige.
Sorry Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 25. jun, 2024 22:19

Når jeg ser Rasmus Højlund for tiden, så er jeg nu ret glad for, at vi har Darwin Nunez.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 25. jun, 2024 22:29

Jec sidder med fornemmelsen af at Danmark aldrig scorer.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » tirsdag, 25. jun, 2024 22:58

Hvor er det smukt!

En udsøgt fornøjelse at sende de krigs liderlige Putin elskende volds psykopater hjem fra EM

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 25. jun, 2024 23:17

TNTSports: No other England player created more chances than Trent Alexander-Arnold in the group stages. He only played 129 minutes...
Ja, ja, sådan er der jo så meget.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 26. jun, 2024 22:15

Emmy skrev:Hvor er det smukt!

En udsøgt fornøjelse at sende de krigs liderlige Putin elskende volds psykopater hjem fra EM
Går de ikke videre som 3’ere?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. jun, 2024 22:17

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 25. jun, 2024 23:17
TNTSports: No other England player created more chances than Trent Alexander-Arnold in the group stages. He only played 129 minutes...
Ja, ja, sådan er der jo så meget.
Der hører mere med til at være midtbanespiller.
Når det så er sagt, så er jeg meget kritisk overfor Southgates taktik; Han har Bundesligaens topscorer til sin rådighed. Han har Årets spiller i La Liga og Årets spiller i Premier League på holdet. Og alligevel kan han ikke skrue en taktik sammen, hvor deres kvaliteter kommer til deres ret. Det er ringe!

Besvar