Du kan jo sådan set bare se på Suarez medaljehøst i Barcelona kontra Liverpools. Altså selvfølgelig er en spiller ikke større end klubben, men min pointe var at hans kvaliteter er større end hvad klubbens niveau er på og vil blive. Og derfor forstår jeg godt de her superstjerner, for vi er bare ikke så store.texy skrev:Det her er så langt fra min opfattelse af Liverpool som noget overhovedet kan være. Spillere kan ønske sig videre til andre klubber. Sådan er det. Og en af årsagerne kan sagtens være, at de formoder, at de der vil kunne vinde flere titler. Men spillere kan ikke blive for store til Liverpool. For stor til en af verdens største klubber overhovedet - også her i 2017 uden titler igennem 5 år. Jeg synes godt nok, at det er en gigantisk undervurdering af Liverpool og klubbens status på verdensplan.Jesper skrev:Da Suarez blev solgt, så støttede jeg det. Dels pga hans opførsel, dels fordi jeg synes han havde vokset sig for stor til Liverpool og jeg kunne godt unde ham det skifte. Jeg synes tiden har vist, at nok ville vi have haft enorm gavn af ham, men han er/var simpelthen vokset op i en kaliber, hvor det er titler og den absolut største scene, det handler om.
Men jeg er naturligvis også fra en tid, hvor Liverpool meget klart var verdens bedste klubhold.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk