Jo, det er Songbjarnereds skrev:Ham nr 4 i west ham, han er god. Er de ikke Song?

Jo, det er Songbjarnereds skrev:Ham nr 4 i west ham, han er god. Er de ikke Song?
Jeg kan godt se hvorfor Barca har hent ham, han er god. Og ham Payet tror jeg han hedder, han har jo noget skillsElTorro skrev:Jo, det er Songbjarnereds skrev:Ham nr 4 i west ham, han er god. Er de ikke Song?
Eneste hold, som har slået Leicester i deres 10 sidste PL kampe er Liverpool med 1-0 på Anfield den 26. december. Lad os da bare gentage det på Ole Olsens fødsesldag nede i LeicesterHafsteinsson skrev:PS:
Leicester's 3 næste kampe hedder:
Arsenal
Liverpool
Man. City
Så de kan ryge kraftigt bagud i kampen om 1. pladsen, efter de tre runder, omend alt må siges at være muligt.
....anden-i-anden....Cynwal skrev:Eneste hold, som har slået Leicester i deres 10 sidste PL kampe er Liverpool med 1-0 på Anfield den 26. december. Lad os da bare gentage det på Ole Olsens fødsesldag nede i LeicesterHafsteinsson skrev:PS:
Leicester's 3 næste kampe hedder:
Arsenal
Liverpool
Man. City
Så de kan ryge kraftigt bagud i kampen om 1. pladsen, efter de tre runder, omend alt må siges at være muligt.
På det klip jeg har set, er der helt tydeligt kontakt, det er ikke meget, men for en angriber i fuld fart, er det nok til at han mister et skridt eller to, og dermed kan misse en gylden mulighed for at score.CVLiverpool skrev:Jeg så lige Mertesackers røde kort mod Chelsea. Der er jo INGEN kontakt. Costa er fucking cunt hvad angår spillestil, attitude og filmeri.
Håber for Mertesacker at hans karantæne annulleres.
Jeg er enig i din Suarez pointe og det var netop den, jeg ville have folk til at tænke over. Han gjorde meget godt, men han var jo også en idiot med bideri og skuespil.Bojangles skrev:
På det klip jeg har set, er der helt tydeligt kontakt, det er ikke meget, men for en angriber i fuld fart, er det nok til at han mister et skridt eller to, og dermed kan misse en gylden mulighed for at score.
Om det er nok til at Costa rent faktisk mister balancen og falder, skal jeg ikke kunne sige, da Coste helt tydeligt overspiller.
Og det er her problemet ligger. Vi så selv med Suarez, at han blev sparket ned igen og igen, men der blev sjældent dømt noget. - Ja, man kan sige, at han var selv ude om det, da han unægteligt var blandt de værste skuespillere, lige da han kom til os. Men pointen er den samme. Angribere overspiller, fordi ellers får de ikke det frispark de egentlig ellers er berettiget til. Og specielt i PL, må angribere ofte springe for deres liv, når dårlige forsvarsspillere, kommer flyvende i frustration over at det er den eneste måde de ellers kan stoppe denne hurtige og tekniske angriber.
Sådan synes jeg ikke man kan stille det op. Det er da dejligt at se, når angribere bliver klippet men forsøger at fortsætte deres løb. Hvis det så ikke lykkes dem at holde sig på benene, pga. kontakten alligevel var for stor, så skal de vel ikke straffes for at have forsøgt at holde gang i spillet?CVLiverpool skrev:Jeg er enig i din Suarez pointe og det var netop den, jeg ville have folk til at tænke over. Han gjorde meget godt, men han var jo også en idiot med bideri og skuespil.Bojangles skrev: På det klip jeg har set, er der helt tydeligt kontakt, det er ikke meget, men for en angriber i fuld fart, er det nok til at han mister et skridt eller to, og dermed kan misse en gylden mulighed for at score.
Om det er nok til at Costa rent faktisk mister balancen og falder, skal jeg ikke kunne sige, da Coste helt tydeligt overspiller.
Og det er her problemet ligger. Vi så selv med Suarez, at han blev sparket ned igen og igen, men der blev sjældent dømt noget. - Ja, man kan sige, at han var selv ude om det, da han unægteligt var blandt de værste skuespillere, lige da han kom til os. Men pointen er den samme. Angribere overspiller, fordi ellers får de ikke det frispark de egentlig ellers er berettiget til. Og specielt i PL, må angribere ofte springe for deres liv, når dårlige forsvarsspillere, kommer flyvende i frustration over at det er den eneste måde de ellers kan stoppe denne hurtige og tekniske angriber.
Jeg synes argumentet med dårlige forsvarsspillere falder lidt til jorden, da de fleste dommere er opmærksomme på det. Angriberne og midtbanespillerne hopper før en tackling (har lagt mærke til at Herrera er god til det) kommer. De fløjter heller ikke frispark eller give kort i disse situationer. Hverken for film eller for for hård tackling (såvidt jeg har set, ret mig endelig).
Costa når at tage et-to skridt før han lader sig falde, og derfor betegner jeg det som skuespil/dive.
Jeg synes, du skal læse resten af diskussionen. Jeg betegner det som skuespil, da der er INGEN eller MEGET LIDT kontakt er fra Mertesackers side. At Costa så løber to-tre skridt for derefter at dive, det synes jeg ikke er i orden. Havde det være en anden situation, hvor han blev klippet hårdere og han så forsøger at løbe videre, men mister balancen, hvor hans fald er korrekt - ikke et dive - så giver jeg dig ret.RedRedRed skrev:Sådan synes jeg ikke man kan stille det op. Det er da dejligt at se, når angribere bliver klippet men forsøger at fortsætte deres løb. Hvis det så ikke lykkes dem at holde sig på benene, pga. kontakten alligevel var for stor, så skal de vel ikke straffes for at have forsøgt at holde gang i spillet?CVLiverpool skrev:Jeg er enig i din Suarez pointe og det var netop den, jeg ville have folk til at tænke over. Han gjorde meget godt, men han var jo også en idiot med bideri og skuespil.Bojangles skrev: På det klip jeg har set, er der helt tydeligt kontakt, det er ikke meget, men for en angriber i fuld fart, er det nok til at han mister et skridt eller to, og dermed kan misse en gylden mulighed for at score.
Jeg synes argumentet med dårlige forsvarsspillere falder lidt til jorden, da de fleste dommere er opmærksomme på det. Angriberne og midtbanespillerne hopper før en tackling (har lagt mærke til at Herrera er god til det) kommer. De fløjter heller ikke frispark eller give kort i disse situationer. Hverken for film eller for for hård tackling (såvidt jeg har set, ret mig endelig).
Costa når at tage et-to skridt før han lader sig falde, og derfor betegner jeg det som skuespil/dive.
Hvis de bliver snydt i sådanne situationer, så er det jo netop angriberne begynder at overspille situationerne helt vildt, fordi de vil være helt sikre på at få deres frispark. Og det synes jeg er en kedelig tendens.