Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
ElTorro

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ElTorro » lørdag, 23. jan, 2016 20:26

bjarnereds skrev:Ham nr 4 i west ham, han er god. Er de ikke Song?
Jo, det er Song ;)

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 24. jan, 2016 14:47

Har Sømus Coleman været skadet eller hvad er det der gør at Oviedo holder ham på bænken? Det forstår jeg ikke lige umiddelbart
"We're not racist, we only hate the mancs"

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » søndag, 24. jan, 2016 18:10

ElTorro skrev:
bjarnereds skrev:Ham nr 4 i west ham, han er god. Er de ikke Song?
Jo, det er Song ;)
Jeg kan godt se hvorfor Barca har hent ham, han er god. Og ham Payet tror jeg han hedder, han har jo noget skills :-)

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 24. jan, 2016 18:58

Everton har scoret 40 mål, 4. flest i PL, alligevel ligger de dårligt.
Arsenal, titelkandidater, spiller uafgjort imod Stoke, os og taber til Chav$

Der er (gudskelov) ikke 2-3 hold der bare er stukket helt af, og samtidig ligger de 3 hold toppen tæt,
med Tottenham som en lille outsider.

Tror City render med den, og mange har en dårlig sæson på nær Leicester, uanset om de holder vand.

Tror dog ikke på top-4 længere, vi er 8 point bag spurs, så en 5-6. plads må være målet - og det kræver stadig
at vi blive stabile i resten af sæsonen.

Se bare Chelsea, der kommer stormende bagfra......det bliver en gyser afslutning på sæsonen.

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 24. jan, 2016 19:15

PS:

Leicester's 3 næste kampe hedder:

Arsenal
Liverpool
Man. City

Så de kan ryge kraftigt bagud i kampen om 1. pladsen, efter de tre runder, omend alt må siges at være muligt.

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » søndag, 24. jan, 2016 19:19

ja de kan jo også distancere sig fra deres nærmeste forfølgere hvilket et eller andet sted kunne være lidt sjovt. Enten skal de vinde hele skidtet eller også skal de gå helt i stå så vi har en chance for at komme i top 4 på deres bekostning.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. jan, 2016 19:37

Hafsteinsson skrev:PS:

Arsenal
Liverpool
Man. City

Så de kan ryge kraftigt bagud i kampen om 1. pladsen, efter de tre runder, omend alt må siges at være muligt.
Eneste hold, som har slået Leicester i deres 10 sidste PL kampe er Liverpool med 1-0 på Anfield den 26. december. Lad os da bare gentage det på Ole Olsens fødsesldag nede i Leicester :D
Vi SMADRER det PIShold !

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 24. jan, 2016 20:37

Cynwal skrev:
Hafsteinsson skrev:PS:

Arsenal
Liverpool
Man. City

Eneste hold, som har slået Leicester i deres 10 sidste PL kampe er Liverpool med 1-0 på Anfield den 26. december. Lad os da bare gentage det på Ole Olsens fødsesldag nede i Leicester :D
....anden-i-anden.... :headbang:

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 25. jan, 2016 22:39

Sad og holdt lidt øje med Tom Ince i aftenens kamp imellem Burnley og Derby. Han er stadig en dygtig spiller, men på trods af succes i næstbedste række, så virker det på mig som om, at han tog et forkert valg, da han forlod os til fordel for fast spilletid.

Med alle de chancer, som siden han forlod os har været givet til spillere som Suso, Sterling, Ibe og Markovic, så tror jeg, at han er gået glip af en gylden mulighed for et rigtigt gennembrud. Nu er spørgsmålet vel, om han ikke ender som en dygtig spiller i en bund-midterklub i PL indenfor et års tid eller to.
Kloppite

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 26. jan, 2016 11:24

Jeg så lige Mertesackers røde kort mod Chelsea. Der er jo INGEN kontakt. Costa er fucking cunt hvad angår spillestil, attitude og filmeri.

Håber for Mertesacker at hans karantæne annulleres.

Kan med denne tråd lige starte en lille debat: Er det okay, at der filmes til holdets fordel? Er det okay, at Sturrigde filmer sig til straffespark?
Jeg mener ikke det er okay for nogen - OVERHOVEDET. Om det så giver os mesterskabet. Der skal ikke filmes. Det ødelægger sporten.
Det gør bl.a. at jeg ikke ser La Liga. Der er ALT for meget film og dramaqueens.

Top 3 filmskurke i PrL:
1. Elephant Man
2. Shrek
3. Gay (ham fra Crystal Palace)
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 26. jan, 2016 11:28

Naismith skal med på listen. Og film/dive er uacceptabelt til hver en tid.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 26. jan, 2016 12:19

CVLiverpool skrev:Jeg så lige Mertesackers røde kort mod Chelsea. Der er jo INGEN kontakt. Costa er fucking cunt hvad angår spillestil, attitude og filmeri.

Håber for Mertesacker at hans karantæne annulleres.
På det klip jeg har set, er der helt tydeligt kontakt, det er ikke meget, men for en angriber i fuld fart, er det nok til at han mister et skridt eller to, og dermed kan misse en gylden mulighed for at score.
Om det er nok til at Costa rent faktisk mister balancen og falder, skal jeg ikke kunne sige, da Coste helt tydeligt overspiller.

Og det er her problemet ligger. Vi så selv med Suarez, at han blev sparket ned igen og igen, men der blev sjældent dømt noget. - Ja, man kan sige, at han var selv ude om det, da han unægteligt var blandt de værste skuespillere, lige da han kom til os. Men pointen er den samme. Angribere overspiller, fordi ellers får de ikke det frispark de egentlig ellers er berettiget til. Og specielt i PL, må angribere ofte springe for deres liv, når dårlige forsvarsspillere, kommer flyvende i frustration over at det er den eneste måde de ellers kan stoppe denne hurtige og tekniske angriber.

Brugeravatar
CVLiverpool

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 26. jan, 2016 12:35

Bojangles skrev:
På det klip jeg har set, er der helt tydeligt kontakt, det er ikke meget, men for en angriber i fuld fart, er det nok til at han mister et skridt eller to, og dermed kan misse en gylden mulighed for at score.
Om det er nok til at Costa rent faktisk mister balancen og falder, skal jeg ikke kunne sige, da Coste helt tydeligt overspiller.

Og det er her problemet ligger. Vi så selv med Suarez, at han blev sparket ned igen og igen, men der blev sjældent dømt noget. - Ja, man kan sige, at han var selv ude om det, da han unægteligt var blandt de værste skuespillere, lige da han kom til os. Men pointen er den samme. Angribere overspiller, fordi ellers får de ikke det frispark de egentlig ellers er berettiget til. Og specielt i PL, må angribere ofte springe for deres liv, når dårlige forsvarsspillere, kommer flyvende i frustration over at det er den eneste måde de ellers kan stoppe denne hurtige og tekniske angriber.
Jeg er enig i din Suarez pointe og det var netop den, jeg ville have folk til at tænke over. Han gjorde meget godt, men han var jo også en idiot med bideri og skuespil.
Jeg synes argumentet med dårlige forsvarsspillere falder lidt til jorden, da de fleste dommere er opmærksomme på det. Angriberne og midtbanespillerne hopper før en tackling (har lagt mærke til at Herrera er god til det) kommer. De fløjter heller ikke frispark eller give kort i disse situationer. Hverken for film eller for for hård tackling (såvidt jeg har set, ret mig endelig).

Costa når at tage et-to skridt før han lader sig falde, og derfor betegner jeg det som skuespil/dive.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 26. jan, 2016 12:51

CVLiverpool skrev:
Bojangles skrev: På det klip jeg har set, er der helt tydeligt kontakt, det er ikke meget, men for en angriber i fuld fart, er det nok til at han mister et skridt eller to, og dermed kan misse en gylden mulighed for at score.
Jeg er enig i din Suarez pointe og det var netop den, jeg ville have folk til at tænke over. Han gjorde meget godt, men han var jo også en idiot med bideri og skuespil.
Jeg synes argumentet med dårlige forsvarsspillere falder lidt til jorden, da de fleste dommere er opmærksomme på det. Angriberne og midtbanespillerne hopper før en tackling (har lagt mærke til at Herrera er god til det) kommer. De fløjter heller ikke frispark eller give kort i disse situationer. Hverken for film eller for for hård tackling (såvidt jeg har set, ret mig endelig).
Costa når at tage et-to skridt før han lader sig falde, og derfor betegner jeg det som skuespil/dive.
Sådan synes jeg ikke man kan stille det op. Det er da dejligt at se, når angribere bliver klippet men forsøger at fortsætte deres løb. Hvis det så ikke lykkes dem at holde sig på benene, pga. kontakten alligevel var for stor, så skal de vel ikke straffes for at have forsøgt at holde gang i spillet?
Hvis de bliver snydt i sådanne situationer, så er det jo netop angriberne begynder at overspille situationerne helt vildt, fordi de vil være helt sikre på at få deres frispark. Og det synes jeg er en kedelig tendens.

Brugeravatar
CVLiverpool

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 26. jan, 2016 13:00

RedRedRed skrev:
CVLiverpool skrev:
Bojangles skrev: På det klip jeg har set, er der helt tydeligt kontakt, det er ikke meget, men for en angriber i fuld fart, er det nok til at han mister et skridt eller to, og dermed kan misse en gylden mulighed for at score.
Sådan synes jeg ikke man kan stille det op. Det er da dejligt at se, når angribere bliver klippet men forsøger at fortsætte deres løb. Hvis det så ikke lykkes dem at holde sig på benene, pga. kontakten alligevel var for stor, så skal de vel ikke straffes for at have forsøgt at holde gang i spillet?
Hvis de bliver snydt i sådanne situationer, så er det jo netop angriberne begynder at overspille situationerne helt vildt, fordi de vil være helt sikre på at få deres frispark. Og det synes jeg er en kedelig tendens.
Jeg synes, du skal læse resten af diskussionen. Jeg betegner det som skuespil, da der er INGEN eller MEGET LIDT kontakt er fra Mertesackers side. At Costa så løber to-tre skridt for derefter at dive, det synes jeg ikke er i orden. Havde det være en anden situation, hvor han blev klippet hårdere og han så forsøger at løbe videre, men mister balancen, hvor hans fald er korrekt - ikke et dive - så giver jeg dig ret.

Besvar