Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 07. maj, 2015 18:38

Kelly skrev:
Jesper skrev:
RedRedRed skrev:
Mabapo skrev:Nogen der har hørt om denne unge franskmand Ntep http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rtigloeber
Det ville da ikke undre nogen vel.
Vi scouter Depay og signer en ukendt franskmand. Set før. :doh1:
Vi gjorde vel mere end det: vi var den ene af to klubber, der måtte forhandle med ham og vi har jo rent faktisk mødtes med ham i Manchester lufthavn. Det er vel ret utænkeligt at vi ikke samtidigt har givet ham et tilbud. Jeg bliver så træt!
Ntep har været rygtet til Arsenal. Hvem ved måske han er konge.
Det er det der lille ord, jeg er træt af. Det er muligt han vil vise sig at være et godt køb. Men hvis vi vil tilbage i top-4 og have den mindste mulighed for, at gøre os bare lidt gældende i Europa, så bliver vi nødt til at handle mere sikkert ind.
Disse mange millioner på lottokuponer, har ikke rigtigt gjort det for os hidtil.

Sidste sæson var vi der, men det kunne vi også have gjort uden at handle i sommeren 2013. Min påstand.
Vi købte;
Kolo Toure – Free Transfer – Man City
Iago Aspas – £7m – Celta Vigo
Luis Alberto – £6.8m – Sevilla
Simon Mignolet – £9m – Sunderland
Aly Cissokho – Season Loan – Valencia
Mamadou Sakho – £15m – PSG
Tiago Ilori – £7m – Sporting Lisbon
Victor Moses - Loan - Chelsea

Spent: £44,8m

Ingen af disse spillere gjorde sig synderligt bemærkede.
Sidste sæson blev realiseret grundet topform fra spillere vi allerede havde i truppen. Eks. Suarez, Sturridge, Coutinho, Sterling, Gerrard og Henderson.

Nu er 3 af disse er væk. Sturridge og Gerrard med fordi den ene aldrig spiller og den anden skifter til sommer.
Vil vi op igen, SKAL vi købe "sikker" kvalitet.

Sådan ser jeg det.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » torsdag, 07. maj, 2015 18:38

træls dag i transfer regi. Det er sådan en dag at forventnings barometeret ryger helt i bund. Bliver en lang sommer

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. maj, 2015 19:09

tue69 skrev:Ings, Konyplyanka (som flopper fælt) og et eller andet mærkeligt i offensiven. Charlie Austin.

Det bliver et transfervindue som aldrig før... Eller... Som mange gange før, egentligt.
Positive tanker er aldrig dejlige.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. maj, 2015 19:17

https://youtu.be/9fscxRIPvvA

Ntep kanonhurtig. Venstre kant. God scoringssnit.
Og danser godt.
Måske en god handel.

Noget tyder på Montoya snart kan offentliggøres
Kom med en forlængelse af Ibe.
Tror også på Milner.
Og Benteke er realistisk.
Frimiro er vel også.
Neto er en mulighed.
Mangler en defensiv midt så. Skal vi have song eller kigge mod Monaco.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 07. maj, 2015 19:46

Kelly skrev:https://youtu.be/9fscxRIPvvA

Og danser godt.
Måske en god handel.

Tror også på Milner.
Frimiro er vel også.
Neto er en mulighed.
Ja det er vel ok spillere, der kan stadfæste os som en øvre midter klub.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. maj, 2015 19:55

Oomph242 skrev:
Kelly skrev:https://youtu.be/9fscxRIPvvA

Og danser godt.
Måske en god handel.

Tror også på Milner.
Frimiro er vel også.
Neto er en mulighed.
Ja det er vel ok spillere, der kan stadfæste os som en øvre midter klub.

Hvis man ønsker spillere til 250 mill og opefter og en tårnhøj løn. Så bliver man skuffet som liverpool fan. Sådan er livet og virkeligheden. Sådanne spillere køber Liverpool sjældent.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 07. maj, 2015 19:55

Jeg tror, at vi skal være særdeles tilfredse med ejerforholdet og den udvikling klubben er inde i økonomisk, som vil klæde os på til givetvis større indkøb i fremtiden.
De har endelig fået gennemført en udvidelse af stadion, som vil genere rigtig mange flere penge hver eneste sæson. Vi sætter den ene klubrekord efter den anden ift sponsorater selvom vi ofte er ude af CL. Vi har fået styr på lønbudgettet. osv. osv.

Det er fundamentet, som gør, at vi stille og roligt kan bygge på på flere fronter. Vi skal ikke spille hazard.

manure kan tilbyde en spiller som Depay en dobbelt så høj løn, hvis de vil, og lige nu ligger de kraftigt til CL deltagelse. De har en hollandsk træner, der kender ham godt og hollandske spillere. Jeg håbede den ville gå hjem, men vi har en grænse, som de i disse tider kan trumfe, hvis de vil.
Spm er så, hvem Depay skal erstatte, da jeg formoder, at han er garanteret noget spilletid (noget vi kunne slå på) ? Er det Mata eller Di Maria ? I givet fald så mener jeg ikke, at de går styrket ud af det bytteforhold.

Jeg vil bestemt ikke være utilfreds, hvis vi går efter Konoplyanka i stedet, som er mere rutineret, "gratis", og som kan spille kant, yderagriber eller vikariere for Coutinho.

En Konoplyanka på en Bosman vil også frigive flere midler til køb af en angriber, som jeg håber, bliver Lacazette, men som med et mere realistisk bud kunne blive Benteke.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. maj, 2015 20:01

Niels K skrev:Jeg tror, at vi skal være særdeles tilfredse med ejerforholdet og den udvikling klubben er inde i økonomisk, som vil klæde os på til givetvis større indkøb i fremtiden.
De har endelig fået gennemført en udvidelse af stadion, som vil genere rigtig mange flere penge hver eneste sæson. Vi sætter den ene klubrekord efter den anden ift sponsorater selvom vi ofte er ude af CL. Vi har fået styr på lønbudgettet. osv. osv.

Det er fundamentet, som gør, at vi stille og roligt kan bygge på på flere fronter. Vi skal ikke spille hazard.

manure kan tilbyde en spiller som Depay en dobbelt så høj løn, hvis de vil, og lige nu ligger de kraftigt til CL deltagelse. De har en hollandsk træner, der kender ham godt og hollandske spillere. Jeg håbede den ville gå hjem, men vi har en grænse, som de i disse tider kan trumfe, hvis de vil.
Spm er så, hvem Depay skal erstatte, da jeg formoder, at han er garanteret noget spilletid (noget vi kunne slå på) ? Er det Mata eller Di Maria ? I givet fald så mener jeg ikke, at de går styrket ud af det bytteforhold.

Jeg vil bestemt ikke være utilfreds, hvis vi går efter Konoplyanka i stedet, som er mere rutineret, "gratis", og som kan spille kant, yderagriber eller vikariere for Coutinho.

En Konoplyanka på en Bosman vil også frigive flere midler til køb af en angriber, som jeg håber, bliver Lacazette, men som med et mere realistisk bud kunne blive Benteke.

Helt enig. Og hvem troede Kane ville være topscorer. Nogen gange kan man ikke købe sig til alt.

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 07. maj, 2015 20:08

Meget sjovt at observere, hvordan Depay lige pludselig er blevet en spiller, som vi ikke rigtig manglende alligevel.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 07. maj, 2015 20:14

Redmaniac skrev:Meget sjovt at observere, hvordan Depay lige pludselig er blevet en spiller, som vi ikke rigtig manglende alligevel.
Hvis du sigter til mig, så kan man jo bladre tilbage og se, hvor gerne jeg ville have haft ham, men livet skal jo gå videre, og det er altså et ungt, relativt uprøvet talent, vi taler om, og der findes da 100% andre spillere derude, som kan være endnu bedre at få til klubben.

Det er fint, at vi allerede nu ved, at vi skal videre i vores søgen, så kampen om ham ikke blev afgjort lige før dead-line.
Han kunne være spændende at få ind, men lad os nu se, hvem den næste offensiv spiller, der rygtes meget til os bliver...

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 07. maj, 2015 20:37

Niels K, jeg beundrer din evige optimisme, men jeg synes du er hamrende naiv, når du på den ene side siger genrejsning af os som klub og i samme åndedrag nævner Bosman - spillere. Sådan hænger verden simpelthen ikke sammen
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. maj, 2015 20:54

http://liverpooloffside.sbnation.com/li ... e-transfer

Er Konoplyanka. Neto og Milner dårligere spillere fordi de er transferfrie. Jeg syntes alle tre ville være forstærkninger. Montoya mener jeg også er bedre end Johnson der koster mange mål. Og Benteke er bedre end alle angribere vi har. Og song er bedre end dem vi har på den defensive midt.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 07. maj, 2015 21:02

Kelly skrev:http://liverpooloffside.sbnation.com/li ... e-transfer

Er Konoplyanka. Neto og Milner dårligere spillere fordi de er transferfrie. Jeg syntes alle tre ville være forstærkninger. Montoya mener jeg også er bedre end Johnson der koster mange mål. Og Benteke er bedre end alle angribere vi har. Og song er bedre end dem vi har på den defensive midt.
Forstærkninger i forhold til hvad? I forhold til en breddespiller? Eller skal det ses i en sammenligning med de andres klubbers investeringer? Og hvad med at forholde sig til, hvad der potentielt set giver en top 4 placering, hvorpå de andres klubbers trupper bør tages med i betragtning.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. maj, 2015 21:29

Jesper skrev:
Kelly skrev:http://liverpooloffside.sbnation.com/li ... e-transfer

Forstærkninger i forhold til hvad? I forhold til en breddespiller? Eller skal det ses i en sammenligning med de andres klubbers investeringer? Og hvad med at forholde sig til, hvad der potentielt set giver en top 4 placering, hvorpå de andres klubbers trupper bør tages med i betragtning.
Som Mølby skriver i dag vi skal ikke være kede af han tog til scumbacks. Han er en typisk Hollands wing. Det er en fit målscorer vi mangler.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... nt-9204874

Jeg tror det er en tendens til at nedvurderer vores egen trup. Den er fin vi kunne godt have fået meget mere ud,af den. Ja der er en del fejlkøb de skal udskiftes. Men vi kommer ALDRIG til at handle som Arsenal. City. Chelsea og scumbacks. Never. Sådan er virkeligheden. Vi skal slå til når de er lidt presset og det kunne vi have gjort med,lethed i år. Det var ikke tilfredsstillende vi ikke gjorde det når chancen var der. Kig på starten af sæsonen og fin de manglende point der. Der underpræsterede Liverpool og br brugte enorm lang tid på at finde ud,af Suarez ikke er i truppen.

Brugeravatar
Topcat
Geografisk sted: København
Alder: 40

Indlæg af Topcat » torsdag, 07. maj, 2015 21:43

Hvorfor kommer vi aldrig til at handle som dem ? Gider du uddybe det ?

Besvar