Det er det der lille ord, jeg er træt af. Det er muligt han vil vise sig at være et godt køb. Men hvis vi vil tilbage i top-4 og have den mindste mulighed for, at gøre os bare lidt gældende i Europa, så bliver vi nødt til at handle mere sikkert ind.Kelly skrev:Ntep har været rygtet til Arsenal. Hvem ved måske han er konge.Jesper skrev:Vi gjorde vel mere end det: vi var den ene af to klubber, der måtte forhandle med ham og vi har jo rent faktisk mødtes med ham i Manchester lufthavn. Det er vel ret utænkeligt at vi ikke samtidigt har givet ham et tilbud. Jeg bliver så træt!RedRedRed skrev:Det ville da ikke undre nogen vel.Mabapo skrev:Nogen der har hørt om denne unge franskmand Ntep http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rtigloeber
Vi scouter Depay og signer en ukendt franskmand. Set før.
Disse mange millioner på lottokuponer, har ikke rigtigt gjort det for os hidtil.
Sidste sæson var vi der, men det kunne vi også have gjort uden at handle i sommeren 2013. Min påstand.
Vi købte;
Kolo Toure – Free Transfer – Man City
Iago Aspas – £7m – Celta Vigo
Luis Alberto – £6.8m – Sevilla
Simon Mignolet – £9m – Sunderland
Aly Cissokho – Season Loan – Valencia
Mamadou Sakho – £15m – PSG
Tiago Ilori – £7m – Sporting Lisbon
Victor Moses - Loan - Chelsea
Spent: £44,8m
Ingen af disse spillere gjorde sig synderligt bemærkede.
Sidste sæson blev realiseret grundet topform fra spillere vi allerede havde i truppen. Eks. Suarez, Sturridge, Coutinho, Sterling, Gerrard og Henderson.
Nu er 3 af disse er væk. Sturridge og Gerrard med fordi den ene aldrig spiller og den anden skifter til sommer.
Vil vi op igen, SKAL vi købe "sikker" kvalitet.
Sådan ser jeg det.