Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
sjampen
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af sjampen » fredag, 13. feb, 2015 18:07

Bellamy_fever skrev: MEN han er STADIG X-Livepool spiller, og jeg har derfor stadig en vis respekt for ham, minimal, men det giver ham dog en hvis form for imunitet.... svært at forklare
Det er jeg meget enig. At man har spillet i Liverpool giver hos mig en hvis taknemmelighed og medfølgende respekt, som udgangspunkt uanset hvor succesfuldt opholdet var.

Jeg er dog meget streng når til kommer til en situation hvor Carroll udtaler sig kritisk om sin tid i Liverpool, til en avis som han udemærket hvad står inde for(eller ikke står inde for fristes man til at sige, der er mere respekt i Aller). Har man spillet i Liverpool burde man også have en forståelse for hvor vigtig Hillsborough er og hvilke grunde der ligger bag boykotten af the s*n. Jeg kan udelukkende anse det som et bevidst valg at benytte sig af det medie til at angribe Liverpool, og det finder jeg dybt respektløst på et fundamentalt plan. Carroll burde have vidst bedre og ved at handle som han gør pisser han op og ned ad ryggen på mennesker der er blevet behandlet uden den behørige respekt i årtier.

Derfor har jeg ingen problemer med at Andy Carroll bliver omtalt som hvad, der i min verden, ikke kan stilles spørgsmålstegn ved.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Salle
Alder: 40

Indlæg af Salle » fredag, 13. feb, 2015 18:43

Nogen der har link til det interview , selvfølgelig gerne uden om møg avisen .. Og hvordan opførte han sig i kampen på Anfield ? Lige præcis den kamp glippede jeg .
Undrer mig bare lidt , da jeg egentlig har sympati for manden .

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 13. feb, 2015 19:58

Salle skrev:Nogen der har link til det interview , selvfølgelig gerne uden om møg avisen .. Og hvordan opførte han sig i kampen på Anfield ? Lige præcis den kamp glippede jeg .
Undrer mig bare lidt , da jeg egentlig har sympati for manden .
adskillige albuer i ansigtet... spillede som en Fellaini og var bevidst om at han ville blive undskyldt med sin højde.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » lørdag, 14. feb, 2015 00:06

AndreasN skrev:Efter hans interview med the s*n og hans vamle opførsel på Anfield, så har jeg nul, nix og nada tilovers for ham.
Hvis det interview du hentyder til, er det, hvor han er negative overfor Rodgers - hvilken han var i sin gode ret til, så var det altså til The Times han udtalte sig og IKKE The S**.
Alt for ofte fordrejer The S** de ting de stjæler fra andre medier, så de får det til at se ud som om, at f.eks. i dette tilfælde, at Andy Carroll har udtalt sig direkte til dem. Vi har desværre set The S** arbejde på den måde alt for tit.
F.eks. var der en episode med John Aldridge for nylig:

Derudover, så er Andy Carroll rent faktisk en af de få Liverpool-spillere i nyere tid, der har lavet noget aktivt arbejde for Hillsborough Family Support Group!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 14. feb, 2015 03:52

Og det er da bare super fedt og sympatisk, hvis han har gjort det. Jeg ved udmærket også godt, hvordan avisen arbejder, men nu var der journalister fra avisen, der påstod at have snakket med ham. Det kan selvfølgelig have været en løgn med i og med, at han ikke selv har meldt andet ud, og der ikke er nogle andre, der har meldt historie usand, så må jeg vælge at tro, at det har en vis sandhedsværdi. Jeg skal gerne være den første til at undskylde, hvis det er løgn, og det ville jo ikke være overraskende. Det retfærdiggøre dog ikke hans gentagende forsøg på at skade Liverpoolspillere - her er det stadig karma, at han selv ender med en skade.
Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 14. feb, 2015 09:27

AndreasN skrev:Og det er da bare super fedt og sympatisk, hvis han har gjort det. Jeg ved udmærket også godt, hvordan avisen arbejder, men nu var der journalister fra avisen, der påstod at have snakket med ham. Det kan selvfølgelig have været en løgn med i og med, at han ikke selv har meldt andet ud, og der ikke er nogle andre, der har meldt historie usand, så må jeg vælge at tro, at det har en vis sandhedsværdi. Jeg skal gerne være den første til at undskylde, hvis det er løgn, og det ville jo ikke være overraskende. Det retfærdiggøre dog ikke hans gentagende forsøg på at skade Liverpoolspillere - her er det stadig karma, at han selv ender med en skade.
Det er jo netop det taberen ikke har gjort, nemlig nægtet offentligt at have snakket med den lorte avis. Indtil han gør, så tror jeg på det.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » lørdag, 14. feb, 2015 12:44

AndreasN skrev:Og det er da bare super fedt og sympatisk, hvis han har gjort det. Jeg ved udmærket også godt, hvordan avisen arbejder, men nu var der journalister fra avisen, der påstod at have snakket med ham. Det kan selvfølgelig have været en løgn med i og med, at han ikke selv har meldt andet ud, og der ikke er nogle andre, der har meldt historie usand, så må jeg vælge at tro, at det har en vis sandhedsværdi. Jeg skal gerne være den første til at undskylde, hvis det er løgn, og det ville jo ikke være overraskende. Det retfærdiggøre dog ikke hans gentagende forsøg på at skade Liverpoolspillere - her er det stadig karma, at han selv ender med en skade.
Her er linket til interviewet: http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/foo ... 340157.ece
Pas nu på med, at dit "had" til spilleren ikke overskygger fakta...
Når nu du så ved hvordan avisen arbejder, så burde du så måske også have undersøgt sagen lidt?

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 14. feb, 2015 13:50

Det ændrer jo ikke på, at han stadig ikke har benægter at have talt med journalister fra avisen, som det påstås - og det synes jeg er foruroligende. I alle lignende tilfælde går folk med en eller anden form for tilknytning ud og benægter, og da han ikke har gjort det, så må jeg som sagt gå ud fra, at der en vis sandhedsværdi i det.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » lørdag, 14. feb, 2015 13:59

AndreasN skrev:Det ændrer jo ikke på, at han stadig ikke har benægter at have talt med journalister fra avisen, som det påstås - og det synes jeg er foruroligende. I alle lignende tilfælde går folk med en eller anden form for tilknytning ud og benægter, og da han ikke har gjort det, så må jeg som sagt gå ud fra, at der en vis sandhedsværdi i det.
Jeg har fremlagt fakta, der modbeviser din påstand. Du svømmer stadig baglæns.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 14. feb, 2015 14:37

Du har ikke fremlagt noget somhelst, der modbeviser min påstand. Jeg gider ikke surfe Twitter rundt for alverdens samtaler, men jeg ved, at journalister fra the s*n påstår at have snakket med Carroll. Det har du ikke ændret noget som helst på.

Og så kan vi ellers stoppe den her diskussion.
Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 24. feb, 2015 10:01

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 24. feb, 2015 11:32

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 24. feb, 2015 11:43

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... le/5455545

Dette VM i Qatar lyder altså som noget af en farce. Hvad tror folk der kommer til at ske.

Der kan jo ikke spilles VM midt i alle de regulære sæsoner? Kommer spillerne til at lave en strejke?

Jeg nægter at tro at spillerne i PL fx, vil droppe fodbold sæsonen i England og CL for den sags skyld, for at tage til Qatar.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 24. feb, 2015 11:49

thefugle skrev:http://m.bt.dk/fodbold/chok-afsloering- ... hedsgruppe

Fed verden vi lever i...
Ja, det er uhyggeligt med alt den overvågning. Og vi tager ud i verden og prædiker frihed og demokrati, vor herre til hest. Individet er klemt i disse år. En enkelte dumhed fra den stakkels mand, og han mister det han har kæmpet for de sidste 10 år. Det er ikke fair. Tolerance og medmenneskelighed har trange kår i vor tid. Vi lever i en tid hvor et enkelt lille fejltrin, kan koste din eksistensberettigelse.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 24. feb, 2015 14:47

Hr. Drejer skrev:
thefugle skrev:http://m.bt.dk/fodbold/chok-afsloering- ... hedsgruppe

Fed verden vi lever i...
Ja, det er uhyggeligt med alt den overvågning. Og vi tager ud i verden og prædiker frihed og demokrati, vor herre til hest. Individet er klemt i disse år. En enkelte dumhed fra den stakkels mand, og han mister det han har kæmpet for de sidste 10 år. Det er ikke fair. Tolerance og medmenneskelighed har trange kår i vor tid. Vi lever i en tid hvor et enkelt lille fejltrin, kan koste din eksistensberettigelse.
Han kan sgu da bare opføre sig ordentlig, jeg synes det er fedt han er blevet navngivet, hvis han er uskyldig sker der ham jo ikke noget, så han må jo bare bevise sin uskyld.
Hvis alle mennesker opførte sig ordentlig var der ikke brug for overvågning, men sådan er verden bare ikke skruet sammen, og derfor har vi brug for overvågning til at straffe de skyldige.
YNWA

Besvar