Det er jeg meget enig. At man har spillet i Liverpool giver hos mig en hvis taknemmelighed og medfølgende respekt, som udgangspunkt uanset hvor succesfuldt opholdet var.Bellamy_fever skrev: MEN han er STADIG X-Livepool spiller, og jeg har derfor stadig en vis respekt for ham, minimal, men det giver ham dog en hvis form for imunitet.... svært at forklare
Jeg er dog meget streng når til kommer til en situation hvor Carroll udtaler sig kritisk om sin tid i Liverpool, til en avis som han udemærket hvad står inde for(eller ikke står inde for fristes man til at sige, der er mere respekt i Aller). Har man spillet i Liverpool burde man også have en forståelse for hvor vigtig Hillsborough er og hvilke grunde der ligger bag boykotten af the s*n. Jeg kan udelukkende anse det som et bevidst valg at benytte sig af det medie til at angribe Liverpool, og det finder jeg dybt respektløst på et fundamentalt plan. Carroll burde have vidst bedre og ved at handle som han gør pisser han op og ned ad ryggen på mennesker der er blevet behandlet uden den behørige respekt i årtier.
Derfor har jeg ingen problemer med at Andy Carroll bliver omtalt som hvad, der i min verden, ikke kan stilles spørgsmålstegn ved.