Johnson ser bare mere flashy ud i sin boldomgang, men når det kommer til end-product, så er han knap så flashy, hvilket mål og assist statistikken viser, og når vi har set hans sidste og afgørende aktion henover denne sæson.Surf skrev:Jeg er også glad for Flanagan. Men jeg synes så slet ikke han har vist sig som en offensiv trussel. Defensivt er han god, og han er også udmærket til at skille sig af med bolden. Han er dog slet ikke samme trussel som Johnson offensivt, hvor Johnson ofte kan få modstanderens back til at bakke fordi de ved at Johnson kan trække uden om den. Det antrit har Flanagan slet ikke, og hans indlæg lader meget tilbage at ønske.
I forhold til Enrique, så synes jeg at Flanagan er bedre til at skille sig af med bolden på de rette tidspunkter. Men som offensiv trussel er Enrique imø. farligere. Vi har både set Enrique ligge lange bolde frem til Suarez (hvem husker ikke målet med Newcastle!), og faktisk også komme ind i feltet og spille et-to eller drible (hvor han dog ofte lige mangler det sidste for at score).
Jeg er spændt på at se hvad Flanagan kan udvikle sig til. Umiddelbart virker han til at have mere potentiale end Spearing, der havde lidt af det samme kampgen. Så se bare at få forlænget Flanagans kontrakt og så har vi en fremragende back-up til begge backs, og måske en fremtidig starter.
Der virker Flanagan bare mere som en no nonsence spiller, og det tiltaler mig meget, men han kan altså også tæmme en bold og tage et godt rush op ad flanken, og han har et ganske udemærket øje for sin medspillere og indgår fint i småspil.
Han bringer sig relativt ofte i en en gunstig skud position, og der skal han nok mere trykke af, end han har gjort hidtil, og jeg ser en stor mulighed for, at der kan bygges på et meget solidt fundament hos Flanagan.
Teknik kan altid udvikles men meget af det mentale, der kører for Flanagan kan du ikke på samme måde træne dig til.