Kan de? dommeren har set situationen og vurdere forseendelsen til gult, det er der vel ingen som kan ændre ?Hekkem skrev:Virkede som et klip, hvor de har fjernet bolden.AndreasN skrev:En 10 meters penge væk fra situationen.
Nu må vi se om FA tager sagen op, som de gjorde med ham der sparkede Januzag for et par uger siden. De kan retviseligt også tage sagen med Miralles op.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Er det ikke noget med FA har lavet reglerne om her til denne sæson, hvor de bagefter godt kan omstøde kendelserne? Ligesom de gjorde med den med Januzag.Stephan C skrev: Dommeren er jo genialNår han fløjter og giver gult kort, så har han set situationen og hans vurdering kan ikke ændres bagefter.. Men havde ikke dømt noget, kunne FA straffe Rooney bagefter. Når man tænker over det, er det nok også usansynlig, men FA ville helt sikkert skulle vurdere den over en omgang pint's.
Så er spørgsmålet bare om de ansvarlige vil udelukke dommeren fra de næste 10 runder i PL..
Det er for at fjerne de vandvidstaklinger som f.eks. McCarthy udførte i sidste sæson, hvor han kun fik gult kort.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Pas!, det er ikke noget jeg har hørt om. Men de benytter den helt sikkert kun når DE finder det nødvendig. FA bastardsHekkem skrev:Er det ikke noget med FA har lavet reglerne om her til denne sæson, hvor de bagefter godt kan omstøde kendelserne? Ligesom de gjorde med den med Januzag.Stephan C skrev: Dommeren er jo genialNår han fløjter og giver gult kort, så har han set situationen og hans vurdering kan ikke ændres bagefter.. Men havde ikke dømt noget, kunne FA straffe Rooney bagefter. Når man tænker over det, er det nok også usansynlig, men FA ville helt sikkert skulle vurdere den over en omgang pint's.
Så er spørgsmålet bare om de ansvarlige vil udelukke dommeren fra de næste 10 runder i PL..
Det er for at fjerne de vandvidstaklinger som f.eks. McCarthy udførte i sidste sæson, hvor han kun fik gult kort.
Den er god nok. Reglerne er blevet ændret, og trådte tilsyneladende i kraft fra i fredags.
http://www1.skysports.com/news/12040/9012610/
I såfald er det fuldkommen LATTERLIGT, hvis vi ikke køre på for at få en karantæne til Mirallas. En tackling, der i min verden burde koste 5 dage i skyggen.
Liverpool Football Klopp
Jeg glæder mig allerede til at se konsekvenserne af den.. De 2 hændelser fra week-enden bør ligesom være med til at danne præcedens. Som BR sagde, tænk hvis det var Suarez som havde lavet den takling på Miralles!Pede skrev:Den er god nok. Reglerne er blevet ændret, og trådte tilsyneladende i kraft fra i fredags.
Senest rettet af Stephan C søndag, 24. nov, 2013 20:17, rettet i alt 1 gang.
Og Rooneys skal omstødes til et direkte rødt = 3 dages karentæneAndreasN skrev:I såfald er det fuldkommen LATTERLIGT, hvis vi ikke køre på for at få en karantæne til Mirallas. En tackling, der i min verden burde koste 5 dage i skyggen.
For slet ikke at tale om Mirallas' spark i nakken på Suarez, og hans albue/slag i hovedet på Henderson. Jeg mener ikke, at det ville være forkert at give ham 8-10 dages karantæne. Han har tre klare udvisninger i den kamp, hvor den ene er fuldkommen sindssyg.
Liverpool Football Klopp
Det er fedt vi skal op til en manddomsprøve mod city på boxing day! med en overflod af til overs julemad og øl.
Og så alligevel ryster man lidt når man ser Tottenham få sådan en lussing idag!
Og så alligevel ryster man lidt når man ser Tottenham få sådan en lussing idag!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Dejligt med en god potion retfærdighedssans!AndreasN skrev:I såfald er det fuldkommen LATTERLIGT, hvis vi ikke køre på for at få en karantæne til Mirallas. En tackling, der i min verden burde koste 5 dage i skyggen.
bortset fra Liverpool vil være de eneste der ikke nyder godt af det, Everton møder: Stoke, Man U, Arsenal, Fullham og Mirallas må da gerne være med til at tage point fra ManU og Arsenal (forudsat vi ser disse hold som større konkurrenter end Everton)
... jeg har i øvrigt altid drømt om at den ene karantænedag ved et rødt kort blev gemt til det omvendte opgør.
Altså at spilleren eksempelvis afsoner 2 dage umiddelbart efter forseelsen og 1 dag når han møder det hold han blev udvist i mod.
Der ville være noget at holde styr på, og med klubskifter osv. er det sikkert umuligt.
Jeg har bare altid hadet når en spiller i '87 minut trækker en nødbremse fordi hans hold er foran, så kommer holdet kun til selv at få gavn af straffen i 3 minutter.
erode
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Så må vi håbe at ingen af holdene rykker ned.Erode skrev:Altså at spilleren eksempelvis afsoner 2 dage umiddelbart efter forseelsen og 1 dag når han møder det hold han blev udvist i mod.
Jeg ved ikke helt, om du er seriøs?Erode skrev:Dejligt med en god potion retfærdighedssans!
Et direkte rødt plejer at give tre dage, men jeg mener her, at der er tale om så voldsom og hensynsløs en tackling, at jeg finder det retfærdig at smide to ekstra dage oveni hatten. Det mener jeg ikke umiddelbart er helt forkert, men det kan da godt være, at jeg er helt ved siden af...
Liverpool Football Klopp
Det sgu tyndt fra dommeren side, at han vælger at fløjte af lige før et indlæg på et farligt sted, så det kunne svare sig, at Antipas lå og spillede skadet i overtiden.
Liverpool Football Klopp
Man må bare sige at penge = Success. Specielt i en liga som den danske.
Det må gøre lidt ondt for Biffere, det er jo de har kritiseret FCK for: At købe sig til triumfer.
Det nye Dortmund
Det må gøre lidt ondt for Biffere, det er jo de har kritiseret FCK for: At købe sig til triumfer.
Det nye Dortmund

Hent Shelvey tilbage!