Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Stephan C » søndag, 24. nov, 2013 19:53

Hekkem skrev:
AndreasN skrev:En 10 meters penge væk fra situationen.
Virkede som et klip, hvor de har fjernet bolden.

Nu må vi se om FA tager sagen op, som de gjorde med ham der sparkede Januzag for et par uger siden. De kan retviseligt også tage sagen med Miralles op.
Kan de? dommeren har set situationen og vurdere forseendelsen til gult, det er der vel ingen som kan ændre ?

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 24. nov, 2013 19:55

Stephan C skrev: Dommeren er jo genial :violin: Når han fløjter og giver gult kort, så har han set situationen og hans vurdering kan ikke ændres bagefter.. Men havde ikke dømt noget, kunne FA straffe Rooney bagefter. Når man tænker over det, er det nok også usansynlig, men FA ville helt sikkert skulle vurdere den over en omgang pint's.
Så er spørgsmålet bare om de ansvarlige vil udelukke dommeren fra de næste 10 runder i PL..
Er det ikke noget med FA har lavet reglerne om her til denne sæson, hvor de bagefter godt kan omstøde kendelserne? Ligesom de gjorde med den med Januzag.

Det er for at fjerne de vandvidstaklinger som f.eks. McCarthy udførte i sidste sæson, hvor han kun fik gult kort.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Stephan C

Indlæg af Stephan C » søndag, 24. nov, 2013 20:00

Hekkem skrev:
Stephan C skrev: Dommeren er jo genial :violin: Når han fløjter og giver gult kort, så har han set situationen og hans vurdering kan ikke ændres bagefter.. Men havde ikke dømt noget, kunne FA straffe Rooney bagefter. Når man tænker over det, er det nok også usansynlig, men FA ville helt sikkert skulle vurdere den over en omgang pint's.
Så er spørgsmålet bare om de ansvarlige vil udelukke dommeren fra de næste 10 runder i PL..
Er det ikke noget med FA har lavet reglerne om her til denne sæson, hvor de bagefter godt kan omstøde kendelserne? Ligesom de gjorde med den med Januzag.

Det er for at fjerne de vandvidstaklinger som f.eks. McCarthy udførte i sidste sæson, hvor han kun fik gult kort.
Pas!, det er ikke noget jeg har hørt om. Men de benytter den helt sikkert kun når DE finder det nødvendig. FA bastards

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » søndag, 24. nov, 2013 20:10

Den er god nok. Reglerne er blevet ændret, og trådte tilsyneladende i kraft fra i fredags.

http://www1.skysports.com/news/12040/9012610/

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 24. nov, 2013 20:14

I såfald er det fuldkommen LATTERLIGT, hvis vi ikke køre på for at få en karantæne til Mirallas. En tackling, der i min verden burde koste 5 dage i skyggen.
Liverpool Football Klopp

Stephan C

Indlæg af Stephan C » søndag, 24. nov, 2013 20:15

Pede skrev:Den er god nok. Reglerne er blevet ændret, og trådte tilsyneladende i kraft fra i fredags.

http://www1.skysports.com/news/12040/9012610/
Jeg glæder mig allerede til at se konsekvenserne af den.. De 2 hændelser fra week-enden bør ligesom være med til at danne præcedens. Som BR sagde, tænk hvis det var Suarez som havde lavet den takling på Miralles!
Senest rettet af Stephan C søndag, 24. nov, 2013 20:17, rettet i alt 1 gang.

Stephan C

Indlæg af Stephan C » søndag, 24. nov, 2013 20:16

AndreasN skrev:I såfald er det fuldkommen LATTERLIGT, hvis vi ikke køre på for at få en karantæne til Mirallas. En tackling, der i min verden burde koste 5 dage i skyggen.
Og Rooneys skal omstødes til et direkte rødt = 3 dages karentæne

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 24. nov, 2013 20:18

For slet ikke at tale om Mirallas' spark i nakken på Suarez, og hans albue/slag i hovedet på Henderson. Jeg mener ikke, at det ville være forkert at give ham 8-10 dages karantæne. Han har tre klare udvisninger i den kamp, hvor den ene er fuldkommen sindssyg.
Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 24. nov, 2013 20:40

Det er fedt vi skal op til en manddomsprøve mod city på boxing day! med en overflod af til overs julemad og øl.

Og så alligevel ryster man lidt når man ser Tottenham få sådan en lussing idag!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Erode

Indlæg af Erode » søndag, 24. nov, 2013 20:52

AndreasN skrev:I såfald er det fuldkommen LATTERLIGT, hvis vi ikke køre på for at få en karantæne til Mirallas. En tackling, der i min verden burde koste 5 dage i skyggen.
Dejligt med en god potion retfærdighedssans!

bortset fra Liverpool vil være de eneste der ikke nyder godt af det, Everton møder: Stoke, Man U, Arsenal, Fullham og Mirallas må da gerne være med til at tage point fra ManU og Arsenal (forudsat vi ser disse hold som større konkurrenter end Everton)

... jeg har i øvrigt altid drømt om at den ene karantænedag ved et rødt kort blev gemt til det omvendte opgør.

Altså at spilleren eksempelvis afsoner 2 dage umiddelbart efter forseelsen og 1 dag når han møder det hold han blev udvist i mod.

Der ville være noget at holde styr på, og med klubskifter osv. er det sikkert umuligt.

Jeg har bare altid hadet når en spiller i '87 minut trækker en nødbremse fordi hans hold er foran, så kommer holdet kun til selv at få gavn af straffen i 3 minutter.

erode

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 24. nov, 2013 20:55

Erode skrev:Altså at spilleren eksempelvis afsoner 2 dage umiddelbart efter forseelsen og 1 dag når han møder det hold han blev udvist i mod.
Så må vi håbe at ingen af holdene rykker ned.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 24. nov, 2013 20:57

Erode skrev:Dejligt med en god potion retfærdighedssans!
Jeg ved ikke helt, om du er seriøs?

Et direkte rødt plejer at give tre dage, men jeg mener her, at der er tale om så voldsom og hensynsløs en tackling, at jeg finder det retfærdig at smide to ekstra dage oveni hatten. Det mener jeg ikke umiddelbart er helt forkert, men det kan da godt være, at jeg er helt ved siden af...
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 24. nov, 2013 21:02

Yes!!!!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 24. nov, 2013 21:12

Det sgu tyndt fra dommeren side, at han vælger at fløjte af lige før et indlæg på et farligt sted, så det kunne svare sig, at Antipas lå og spillede skadet i overtiden.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » søndag, 24. nov, 2013 21:17

Man må bare sige at penge = Success. Specielt i en liga som den danske.

Det må gøre lidt ondt for Biffere, det er jo de har kritiseret FCK for: At købe sig til triumfer.

Det nye Dortmund :roll:
Hent Shelvey tilbage!

Besvar