AllanShore skrev:Premier League har nu stadig Van Persie, Aguero, Mata, Hazard, Cazorla, Rooney, Tevez + flere, men det er rigtigt, at toppen af poppen spiller i Spanien med Ronaldo, Messi, Iniesta,Özil + dem, der formentlig kommer i løbet af sommeren. Men lige nu synes jeg egentlig, at det er ret svært at vurdere styrkeforholdene, da det tyder på, at der kommer til at blive skiftet til højre og venstre over landegrænserne.
Af dem du nævner, mener jeg kun at Van Persie er på niveau med Suarez og Bale. Ronaldo og Messi er stadig bedre. Neymar er lidt en ubekendt, så han er sikkert omkring Hazard, Mata, Aguero. Men ud fra de minutter jeg har set af Neymar på det brasilienske landshold, virker han som en spiller, der er meget underholdende at se på. Mere så end Cazorla, Rooney og Tevez. Og i øvrigt har Rooney og Tevez jo slet ikke været på niveau i denne sæson. Tevez har da været god, men ikke der hvor vi kan snakke Suarez, Bale, Van Persie.
Igen: jeg siger ikke, at PL er rippet for gode spillere. Jeg siger bare, at de aller bedste spiller i Spanien, og det er ærgerligt.
Selvfølgelig med det forbehold, at Bale og Suarez skifter. Og så ved jeg godt, at når du siger at der bliver skiftet til højre og venstre, er det fordi du håber på at se Ronaldo tilbage i manure