Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 18. jun, 2013 23:52

AndreasN skrev:Vil du stadig ikke svare på, hvorfor du er så stor beundrer af alt, hvad England foretager sig? Det er virkelig skræmmende... Ligeså skræmmende som, at du vil have Aquilani tilbage.

Han har heller ikke svaret mig på om han hellere vil have Heskey i klubben end Luis Suarez.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 19. jun, 2013 00:12

YNWA! skrev:
AndreasN skrev:Vil du stadig ikke svare på, hvorfor du er så stor beundrer af alt, hvad England foretager sig? Det er virkelig skræmmende... Ligeså skræmmende som, at du vil have Aquilani tilbage.

Han har heller ikke svaret mig på om han hellere vil have Heskey i klubben end Luis Suarez.
Det er da også et latterligt spørgsmål.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 19. jun, 2013 01:59

AllanShore skrev:
YNWA! skrev:

Det er da også et latterligt spørgsmål.

Det var også et spørgsmål med et glimt i øjet, efter han jo elsker England såååååå meget.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » onsdag, 19. jun, 2013 12:29

Det er jo så tydeligt at han er en troll. Har endnu ikke set ham skrive ét eneste indlæg der ikke har indholdt en eller anden helt absurd påstand eller mening. Det er jo ret tydeligt at han konstant søger en modreaktion. Eksempelvis ved konsekvent at undlade at linke til hans historier, til trods for at han har fået det at vide hver eneste gang han har skrevet om et rygte eller en handel.

Man når alt det er sagt, så har trollen produceret en ret sjov karakter. Den er i hvert fald gennemført.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 19. jun, 2013 21:18

Publikum lægger godt nok tryk på! Var der i øvrigt nogen der betvivlede Neymars evner..
Stiller de op med en bedre mand end Fred, så bliver de uhyggelige. Og bænken er jo heller ikke helt tosset! Kunne godt se Coutinho på holdet, men han er nok ikke helt fysisk nok jf Scolaris filosofi.
I øvrigt er der en tendens til at de brasilianske spillere bliver mere "brasilianske" når de spiller for landsholdet jf deres klubhold. .. Det er bevægelserne, løbet, driblinger, spillemønstre osv...Kan I følge mig?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 19. jun, 2013 21:21

Brasilien spiller god fodbold lige nu. Mexicanerne er helt væk.

Man må sige at det var en stor præstation af Roy's drenge at vinde og spille uafgjort mod dem på udebane.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København

Indlæg af Surf » onsdag, 19. jun, 2013 21:26

Hvis Suarez og Bale ryger til Real, så må man da sige at Premier League efterhånden har mistet de bedste spillere i verden til La Liga. Messi, Neymar, Suarez, Bale, Ronaldo lader jo alle til at være de aller bedste (offensive) spillere lige nu. Ærgerligt for PL.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 19. jun, 2013 21:34

Men alle La Liga hold undtagen Real Madrid og Barcelona, mister profiler. Falcao, Isco osv.

Der er jo kun 2 klubber i La Liga.

Plus vi har fået Mourinho tilbage(vi = Premier League)
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » onsdag, 19. jun, 2013 21:40

Ja, men prøv at læs hvad jeg skriver. La Liga har de bedste spillere i verden. Jeg synes da personligt, at det er ærgerligt at top 5 af de bedste offensivspillere ikke huserer i PL, da det er den liga jeg følger klart mest. Så kan det godt være, at City købet Isco, men han er jo stadig mange skridt efter de spillere, jeg nævnte før (dog har jeg ikke set meget til Neymar).

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 19. jun, 2013 21:47

Premier League har nu stadig Van Persie, Aguero, Mata, Hazard, Cazorla, Rooney, Tevez + flere, men det er rigtigt, at toppen af poppen spiller i Spanien med Ronaldo, Messi, Iniesta,Özil + dem, der formentlig kommer i løbet af sommeren. Men lige nu synes jeg egentlig, at det er ret svært at vurdere styrkeforholdene, da det tyder på, at der kommer til at blive skiftet til højre og venstre over landegrænserne.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » onsdag, 19. jun, 2013 21:52

AllanShore skrev:Premier League har nu stadig Van Persie, Aguero, Mata, Hazard, Cazorla, Rooney, Tevez + flere, men det er rigtigt, at toppen af poppen spiller i Spanien med Ronaldo, Messi, Iniesta,Özil + dem, der formentlig kommer i løbet af sommeren. Men lige nu synes jeg egentlig, at det er ret svært at vurdere styrkeforholdene, da det tyder på, at der kommer til at blive skiftet til højre og venstre over landegrænserne.
Af dem du nævner, mener jeg kun at Van Persie er på niveau med Suarez og Bale. Ronaldo og Messi er stadig bedre. Neymar er lidt en ubekendt, så han er sikkert omkring Hazard, Mata, Aguero. Men ud fra de minutter jeg har set af Neymar på det brasilienske landshold, virker han som en spiller, der er meget underholdende at se på. Mere så end Cazorla, Rooney og Tevez. Og i øvrigt har Rooney og Tevez jo slet ikke været på niveau i denne sæson. Tevez har da været god, men ikke der hvor vi kan snakke Suarez, Bale, Van Persie.

Igen: jeg siger ikke, at PL er rippet for gode spillere. Jeg siger bare, at de aller bedste spiller i Spanien, og det er ærgerligt.

Selvfølgelig med det forbehold, at Bale og Suarez skifter. Og så ved jeg godt, at når du siger at der bliver skiftet til højre og venstre, er det fordi du håber på at se Ronaldo tilbage i manure ;)

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 19. jun, 2013 22:19

Jesper skrev:Publikum lægger godt nok tryk på! Var der i øvrigt nogen der betvivlede Neymars evner..
Stiller de op med en bedre mand end Fred, så bliver de uhyggelige. Og bænken er jo heller ikke helt tosset! Kunne godt se Coutinho på holdet, men han er nok ikke helt fysisk nok jf Scolaris filosofi.
I øvrigt er der en tendens til at de brasilianske spillere bliver mere "brasilianske" når de spiller for landsholdet jf deres klubhold. .. Det er bevægelserne, løbet, driblinger, spillemønstre osv...Kan I følge mig?
Jeg kan delvist følge dig. Men jeg vil ikke kalde Brasilien uhyggelige. De har ikke samme offensive skyts, som da Scolari sidst var ved roret. Der er langt op til Ronaldo, Rivaldo og Ronaldinho. Men du har ret i, at Neymar virker utrolig spændende.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 19. jun, 2013 23:29

Surf skrev:Selvfølgelig med det forbehold, at Bale og Suarez skifter. Og så ved jeg godt, at når du siger at der bliver skiftet til højre og venstre, er det fordi du håber på at se Ronaldo tilbage i manure ;)
Og Thiago. Så skulle vi gerne være kørende ;)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 20. jun, 2013 11:58

Nogen der så Italien - Japan igår?
Hold kæft en medrivende kamp. Gang i den fra første til sidste fløjt. Undede virkelig Japanerne sejren, de spillede en fremragende kamp, var dog bare ineffektive foran mål, med 3 stolpeskud alene i de sidste 15 min.
Men, men, men. Nu læste jeg for et par uger siden, et eller andet sted, at Keisuke Honda skulle være transerfri? Jeg skrev det for et par år siden, og gør det gerne igen, ham må vi gerne hente ind!! Specielt hvis han er gratis og er gået i stå i det Russiske. For er du gal, han spillede en brændkamp igår, og terrorisede Italienernes forsvar gang på gang, og vi taler om Barzagli og Chiellini over flere omgange.
Bare nedtur at vi ikke bliver rygtet til ham.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 20. jun, 2013 12:00

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... rs-1968100

Kun 1 har Liverpool i top 4.

Stor tiltro til Mourinho.
Hent Shelvey tilbage!

Besvar