Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- TomViolence
- Alder: 36
Re: Hvem skal ind?
Hold da op hvor jeg håber vi køber Benteke. Jeg har bare en eller anden fornemmelse af, at hvis vi vælger ikke at købe ham, så kommer vi at fortryde det enormt meget.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Insua-sagen er ikke til at finde hoved og hale i. Det er rigtigt, at det var den udbredte opfattelse, at Insuas kontrakt ville udløbe efter låneopholdet i Gala, men han forlod ikke klubben umiddelbart og var en del af forberedelserne til den nye sæson, hvilket tydede på, at kontrakten ikke var udløbet. Jeg mener også, at den norske skrev noget om en forlængelse i 2009, men ingen andre medier havde den nyhed - inklusive klubbens officielle hjemmeside.
Enten blev Insua solgt på traditionel vis til Sporting, eller så var Insua kontraktfri, men regler vedr. kompensation for kontraktfrie homegrown spillere har betydet, at en interesseret klub alligevel skulle finde frem til en aftale med LFC om kompensation. Jeg synes, det lugter lidt af det sidste - også da en del af beløbet, som At. Madrid betalte for Insua, er gået til LFC, hvilket minder meget om aftalen med Blackpool om Ince.
Insua skiftede i øvrigt efter, at Enrique var blevet købt, og Johnson havde vist god form på venstreback i Dalglish' første halvsæson. Derudover havde Robinson haft et par lovende kampe.
Med Insuas gode spil for Sporting og At. Madrid og med Johnsons dårlige form og Robinsons skader, så kunne Insua da helt sikkert have spillet en rolle på det nuværende hold. Jeg tvivler dog på, at han ville være en decideret forbedring i forhold til Enrique, da jeg ikke kan forestille mig, at Insua ville kunne levere et bedre offensivt slutprodukt end Enrique i et koncept, der sjældent benytter sig af klassiske indlæg, og defensivt var han ikke det store sus sidst, han var i klubben.
At kalde det en dumhed, at Insua skiftede til Sporting, forstår jeg ikke helt. Som nævnt er handlen ikke helt gennemskuelig, og da Insua skiftede, var holdet dækket ok ind på venstreback.
Enten blev Insua solgt på traditionel vis til Sporting, eller så var Insua kontraktfri, men regler vedr. kompensation for kontraktfrie homegrown spillere har betydet, at en interesseret klub alligevel skulle finde frem til en aftale med LFC om kompensation. Jeg synes, det lugter lidt af det sidste - også da en del af beløbet, som At. Madrid betalte for Insua, er gået til LFC, hvilket minder meget om aftalen med Blackpool om Ince.
Insua skiftede i øvrigt efter, at Enrique var blevet købt, og Johnson havde vist god form på venstreback i Dalglish' første halvsæson. Derudover havde Robinson haft et par lovende kampe.
Med Insuas gode spil for Sporting og At. Madrid og med Johnsons dårlige form og Robinsons skader, så kunne Insua da helt sikkert have spillet en rolle på det nuværende hold. Jeg tvivler dog på, at han ville være en decideret forbedring i forhold til Enrique, da jeg ikke kan forestille mig, at Insua ville kunne levere et bedre offensivt slutprodukt end Enrique i et koncept, der sjældent benytter sig af klassiske indlæg, og defensivt var han ikke det store sus sidst, han var i klubben.
At kalde det en dumhed, at Insua skiftede til Sporting, forstår jeg ikke helt. Som nævnt er handlen ikke helt gennemskuelig, og da Insua skiftede, var holdet dækket ok ind på venstreback.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Christian Eriksen er blevet kåret til sæsonens næstbedste spiller i Holland. Førsteprisen går til Vitesse-bomberen Wilfried Bony, der har scoret 31 sæsonmål.
Bony kunne være en rigtig spændende angriber at hente.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Bony har jeg også været fortaler for, siden jeg lærte ham at kende for et års tid siden, jeg vil med glæde se ham i klubben, dog er jeg fortrøstningsfuld efter gårsdagens kamp vedrørende angrebet. Selvfølgelig kan det forstærkes, men ser hellere at vi prioriterer anderledes med de penge vi nu har til rådighed.Kelly skrev:Christian Eriksen er blevet kåret til sæsonens næstbedste spiller i Holland. Førsteprisen går til Vitesse-bomberen Wilfried Bony, der har scoret 31 sæsonmål.
Så jeg ser hellere Eriksen i klubben, hans forcer stemmer godt overens med Rodgers filosofi, med højt teknisk niveau og overblik til den frække aflevering i pasningerne når muligheden byder sig.
Konklusion på lettere rodet formulering: Køb begge om muligt, Eriksen er min første prioritet af de to

-
- Alder: 37
Insua blev solgt for 3.5 mio. pund er jeg ret sikker på. Det var alt for lidt og dumt, vi solgte ham. Det er i hvert fald min vurdering. Han havde en fuld sæson hos os, hvor han var glimrende og vi har jo ikke ligefrem været besat af stjerner på den plads det seneste lange stykke tid. Jeg vil dog sige, jeg agter Enrique rigtig højt og han er kvalificeret nok til at spille venstreback hos os.
Sakset fra wiki: Atlético Madrid paid €10 million for the player from which Sporting received €3.5 million.
Resten er så gået til os???
Sakset fra wiki: Atlético Madrid paid €10 million for the player from which Sporting received €3.5 million.
Mandag 13.mai
Barcelona-talentet Sergi Canos har sagt ja til å skrive under for Liverpool i sommer. 16-åringen reiser til Merseyside for å skrive under kontrakten den 20.mai.
Deportivo Mundo
Liverpool vurderer å hente inn Real Madrid-stopper Raul Albiol som erstatter for Jamie Carragher.
Daily Express
Fint med et talent mere.
Albiol, hmmm jeg syntes måske ikke helt han er god nok.
Barcelona-talentet Sergi Canos har sagt ja til å skrive under for Liverpool i sommer. 16-åringen reiser til Merseyside for å skrive under kontrakten den 20.mai.
Deportivo Mundo
Liverpool vurderer å hente inn Real Madrid-stopper Raul Albiol som erstatter for Jamie Carragher.
Daily Express
Fint med et talent mere.
Albiol, hmmm jeg syntes måske ikke helt han er god nok.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg ved det er Caughtoffside og der er ikke det der minder om ét citat. Men for dælen det ville være luksus!
http://www.caughtoffside.com/2013/05/13 ... ajax-pair/
http://www.caughtoffside.com/2013/05/13 ... ajax-pair/
- Kristian M
Ja, lige pt. må man vist bare vente og se, hvor Christian Eriksen ender, men jeg kunne godt have mine bange anelser for, at det ender med et Dortmund skifte. Hvis jeg skal tage mine Liverpool briller af, mener jeg dog stadig, at Liverpool ville være en perfekt klub for Eriksen med spillestil og ikke mindst massere af spilletid!
Det lyder dog til, at det som sagt er Dortmund, der får ham. Men lad os nu se!
http://www.sporten.dk/fodbold/eriksen-b ... d-dortmund
Det lyder dog til, at det som sagt er Dortmund, der får ham. Men lad os nu se!

Skal vi ikke prøve at holde rygter fra medier som Caughtoffside, Footy, Daily Express osv. til "Silly Season"-tråden? Der er jo ikke det, der ligner sandhedsværdi i nyheder derfra, så det er lidt irriterende, hvis tråden bliver fyldt med ligegyldige rygter fra ligegyldige medier.
Liverpool Football Klopp
Ok, jeg er kun stødt på "undisclosed" i forbindelse med en pris. Insua var dog en af de mest udskældte spillere i hans sidste sæson i klubben - ikke at jeg var enig i al kritikken, men han havde bestemt sine svagheder.Tom_Jorsal skrev:Insua blev solgt for 3.5 mio. pund er jeg ret sikker på. Det var alt for lidt og dumt, vi solgte ham. Det er i hvert fald min vurdering. Han havde en fuld sæson hos os, hvor han var glimrende og vi har jo ikke ligefrem været besat af stjerner på den plads det seneste lange stykke tid. Jeg vil dog sige, jeg agter Enrique rigtig højt og han er kvalificeret nok til at spille venstreback hos os.
Jeg tvivler på, at LFC får det resterende beløb. Ofte sælger portugisiske klubber spillerandele til en tredjepart.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Ifølge BILD har Dortmund købt Kevin de Bruyne fra Chelsea, kunne det betyde at Christian Eriksen ender hos os.!!???
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Dortmund-enig-med-De-Bruyne

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Dortmund-enig-med-De-Bruyne
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Der går rygter om at vi har en done deal på Fede Vico fra Cordoba - Ifølge Twitter (en https://twitter.com/Csmith_journo ) en deal på ca £5M up front men op til £7.2M.
Ret løst rygte, men ville han overhovedet være en interessant spiller?
Han er 19 år gammel.. lidt mere om ham her:
http://www.insidespanishfootball.com/st ... o-cordoba/
Ret løst rygte, men ville han overhovedet være en interessant spiller?
Han er 19 år gammel.. lidt mere om ham her:
http://www.insidespanishfootball.com/st ... o-cordoba/
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fede, er det ikke ham fra MatadorThunderZtorm skrev:Der går rygter om at vi har en done deal på Fede Vico fra Cordoba

- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Det er en bror til Fat TonyHr. Drejer skrev:Fede, er det ikke ham fra MatadorThunderZtorm skrev:Der går rygter om at vi har en done deal på Fede Vico fra Cordoba

- JudgeArdaStudge
Bleacherreport har samlet 5 sprøde navne, der bliver linket til klubben:
1. Toby Alderweireld - Ajax
2. Micah Richards - Man City
3. Lucas Digne - Lille
4. Christian Eriksen - Ajax
5. Kevin Strootman - PSV
http://bleacherreport.com/articles/1637 ... his-summer
Dem kunne jeg godt leve med.
1. Toby Alderweireld - Ajax
2. Micah Richards - Man City
3. Lucas Digne - Lille
4. Christian Eriksen - Ajax
5. Kevin Strootman - PSV
http://bleacherreport.com/articles/1637 ... his-summer
Dem kunne jeg godt leve med.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp