Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » mandag, 13. maj, 2013 08:27

Hold da op hvor jeg håber vi køber Benteke. Jeg har bare en eller anden fornemmelse af, at hvis vi vælger ikke at købe ham, så kommer vi at fortryde det enormt meget.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. maj, 2013 09:57

Insua-sagen er ikke til at finde hoved og hale i. Det er rigtigt, at det var den udbredte opfattelse, at Insuas kontrakt ville udløbe efter låneopholdet i Gala, men han forlod ikke klubben umiddelbart og var en del af forberedelserne til den nye sæson, hvilket tydede på, at kontrakten ikke var udløbet. Jeg mener også, at den norske skrev noget om en forlængelse i 2009, men ingen andre medier havde den nyhed - inklusive klubbens officielle hjemmeside.

Enten blev Insua solgt på traditionel vis til Sporting, eller så var Insua kontraktfri, men regler vedr. kompensation for kontraktfrie homegrown spillere har betydet, at en interesseret klub alligevel skulle finde frem til en aftale med LFC om kompensation. Jeg synes, det lugter lidt af det sidste - også da en del af beløbet, som At. Madrid betalte for Insua, er gået til LFC, hvilket minder meget om aftalen med Blackpool om Ince.

Insua skiftede i øvrigt efter, at Enrique var blevet købt, og Johnson havde vist god form på venstreback i Dalglish' første halvsæson. Derudover havde Robinson haft et par lovende kampe.

Med Insuas gode spil for Sporting og At. Madrid og med Johnsons dårlige form og Robinsons skader, så kunne Insua da helt sikkert have spillet en rolle på det nuværende hold. Jeg tvivler dog på, at han ville være en decideret forbedring i forhold til Enrique, da jeg ikke kan forestille mig, at Insua ville kunne levere et bedre offensivt slutprodukt end Enrique i et koncept, der sjældent benytter sig af klassiske indlæg, og defensivt var han ikke det store sus sidst, han var i klubben.

At kalde det en dumhed, at Insua skiftede til Sporting, forstår jeg ikke helt. Som nævnt er handlen ikke helt gennemskuelig, og da Insua skiftede, var holdet dækket ok ind på venstreback.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 13. maj, 2013 13:44

Christian Eriksen er blevet kåret til sæsonens næstbedste spiller i Holland. Førsteprisen går til Vitesse-bomberen Wilfried Bony, der har scoret 31 sæsonmål.

Bony kunne være en rigtig spændende angriber at hente.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » mandag, 13. maj, 2013 14:46

Kelly skrev:Christian Eriksen er blevet kåret til sæsonens næstbedste spiller i Holland. Førsteprisen går til Vitesse-bomberen Wilfried Bony, der har scoret 31 sæsonmål.

Bony kunne være en rigtig spændende angriber at hente.
Bony har jeg også været fortaler for, siden jeg lærte ham at kende for et års tid siden, jeg vil med glæde se ham i klubben, dog er jeg fortrøstningsfuld efter gårsdagens kamp vedrørende angrebet. Selvfølgelig kan det forstærkes, men ser hellere at vi prioriterer anderledes med de penge vi nu har til rådighed.

Så jeg ser hellere Eriksen i klubben, hans forcer stemmer godt overens med Rodgers filosofi, med højt teknisk niveau og overblik til den frække aflevering i pasningerne når muligheden byder sig.

Konklusion på lettere rodet formulering: Køb begge om muligt, Eriksen er min første prioritet af de to :D

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 13. maj, 2013 15:00

Insua blev solgt for 3.5 mio. pund er jeg ret sikker på. Det var alt for lidt og dumt, vi solgte ham. Det er i hvert fald min vurdering. Han havde en fuld sæson hos os, hvor han var glimrende og vi har jo ikke ligefrem været besat af stjerner på den plads det seneste lange stykke tid. Jeg vil dog sige, jeg agter Enrique rigtig højt og han er kvalificeret nok til at spille venstreback hos os.

Sakset fra wiki: Atlético Madrid paid €10 million for the player from which Sporting received €3.5 million.
Resten er så gået til os???

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 13. maj, 2013 15:47

Mandag 13.mai

Barcelona-talentet Sergi Canos har sagt ja til å skrive under for Liverpool i sommer. 16-åringen reiser til Merseyside for å skrive under kontrakten den 20.mai.
Deportivo Mundo

Liverpool vurderer å hente inn Real Madrid-stopper Raul Albiol som erstatter for Jamie Carragher.
Daily Express

Fint med et talent mere.

Albiol, hmmm jeg syntes måske ikke helt han er god nok.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

mrwhiskey

Indlæg af mrwhiskey » mandag, 13. maj, 2013 15:48

Jeg ved det er Caughtoffside og der er ikke det der minder om ét citat. Men for dælen det ville være luksus!

http://www.caughtoffside.com/2013/05/13 ... ajax-pair/

Brugeravatar
Kristian M

Indlæg af Kristian M » mandag, 13. maj, 2013 15:52

Ja, lige pt. må man vist bare vente og se, hvor Christian Eriksen ender, men jeg kunne godt have mine bange anelser for, at det ender med et Dortmund skifte. Hvis jeg skal tage mine Liverpool briller af, mener jeg dog stadig, at Liverpool ville være en perfekt klub for Eriksen med spillestil og ikke mindst massere af spilletid!

Det lyder dog til, at det som sagt er Dortmund, der får ham. Men lad os nu se! :-) http://www.sporten.dk/fodbold/eriksen-b ... d-dortmund
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 13. maj, 2013 15:54

Skal vi ikke prøve at holde rygter fra medier som Caughtoffside, Footy, Daily Express osv. til "Silly Season"-tråden? Der er jo ikke det, der ligner sandhedsværdi i nyheder derfra, så det er lidt irriterende, hvis tråden bliver fyldt med ligegyldige rygter fra ligegyldige medier.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. maj, 2013 22:42

Tom_Jorsal skrev:Insua blev solgt for 3.5 mio. pund er jeg ret sikker på. Det var alt for lidt og dumt, vi solgte ham. Det er i hvert fald min vurdering. Han havde en fuld sæson hos os, hvor han var glimrende og vi har jo ikke ligefrem været besat af stjerner på den plads det seneste lange stykke tid. Jeg vil dog sige, jeg agter Enrique rigtig højt og han er kvalificeret nok til at spille venstreback hos os.

Sakset fra wiki: Atlético Madrid paid €10 million for the player from which Sporting received €3.5 million.
Resten er så gået til os???
Ok, jeg er kun stødt på "undisclosed" i forbindelse med en pris. Insua var dog en af de mest udskældte spillere i hans sidste sæson i klubben - ikke at jeg var enig i al kritikken, men han havde bestemt sine svagheder.

Jeg tvivler på, at LFC får det resterende beløb. Ofte sælger portugisiske klubber spillerandele til en tredjepart.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » mandag, 13. maj, 2013 23:07

Ifølge BILD har Dortmund købt Kevin de Bruyne fra Chelsea, kunne det betyde at Christian Eriksen ender hos os.!!???
:flag5:
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Dortmund-enig-med-De-Bruyne

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 13. maj, 2013 23:30

Der går rygter om at vi har en done deal på Fede Vico fra Cordoba - Ifølge Twitter (en https://twitter.com/Csmith_journo ) en deal på ca £5M up front men op til £7.2M.

Ret løst rygte, men ville han overhovedet være en interessant spiller?

Han er 19 år gammel.. lidt mere om ham her:

http://www.insidespanishfootball.com/st ... o-cordoba/

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 13. maj, 2013 23:36

ThunderZtorm skrev:Der går rygter om at vi har en done deal på Fede Vico fra Cordoba
Fede, er det ikke ham fra Matador :)

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » tirsdag, 14. maj, 2013 08:33

Hr. Drejer skrev:
ThunderZtorm skrev:Der går rygter om at vi har en done deal på Fede Vico fra Cordoba
Fede, er det ikke ham fra Matador :)
Det er en bror til Fat Tony

Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 14. maj, 2013 16:04

Bleacherreport har samlet 5 sprøde navne, der bliver linket til klubben:

1. Toby Alderweireld - Ajax
2. Micah Richards - Man City
3. Lucas Digne - Lille
4. Christian Eriksen - Ajax
5. Kevin Strootman - PSV

http://bleacherreport.com/articles/1637 ... his-summer

Dem kunne jeg godt leve med.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar