Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Dagens Kampe
Kunne man forestille sig at FA straffer Evra for at bringe spillet i miskredit?
I think not. Han spiller jo for Scum.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Men tillykke til man utd med mesterskabet. Det er fortjent nok, selvom det er til dem, da de har været alle andre hold overlegne. Flot må man sige.
Til van Persie kan jeg kun sige - he could have been killed.
Lagde jeg ikke lige mærke til. Hvad gjorde han?ScouserTommy skrev:Kunne man forestille sig at FA straffer Evra for at bringe spillet i miskredit?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Sv: Dagens Kampe
Der blev kastet en halv arm på banen undr deres jubel runde. Som Evra samler op og holder op foran munden og halv gestikulere at han bider i den.
http://farm9.staticflickr.com/8546/8673 ... ef62_o.gif
Jeg kan ikke se det store i den sag.
Re: Sv: Dagens Kampe
Ja, nu så jeg det også en i anden tråd.Callesen skrev:Der blev kastet en halv arm på banen undr deres jubel runde. Som Evra samler op og holder op foran munden og halv gestikulere at han bider i den.
Usselt udført af en ussel person. Ikke andet i det, og for dem der er på den side, kan jeg godt forholde mig til det er er morsomt indslag.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Forkert tråd. Det hører hjemme i "Smånyheder fra fodboldens verden"Hekkem skrev:Men tillykke til man utd med mesterskabet.

Vi SMADRER det PIShold !
Hmm, vundet mesterskabet på værdig vis som de plejer 

-
Så er Götze's frikøbsklausul blevet udløst af Bayern München. 275 millioner kroner skulle den angiveligt ligge på.
Av for den. Hoeness udtalelser omkring fokus på competitive balance og fare spansk lignende tilstande lyder en kende hult efter dette køb.
Bayern er ved at stable et uhyggeligt hold på benene. Jeg tror dog stadigvæk, at Messi saver dem midt over i aften.
Av for den. Hoeness udtalelser omkring fokus på competitive balance og fare spansk lignende tilstande lyder en kende hult efter dette køb.
Bayern er ved at stable et uhyggeligt hold på benene. Jeg tror dog stadigvæk, at Messi saver dem midt over i aften.
@hekkem
Det er jo ikke noget nyt de vinder på offside mål og andet snyd. Bøsse hold
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Jeg tror ikke de bliver decideret savet over i aften, men sammenlagt tror jeg, at Barcelona vinder. Især fordi de - igen - har Camp Nou i returkampen. Chelsea og Inter har selvfølgelig slået dem under samme vilkår (i 2012 og 2010), men jeg tror ikke Bayern kan spille på den måde, som de to klubber havde succes med. Det ligger simpelthen ikke til dem. Bayern skal prøve at "outscore" Barcelona, der i lang tid ikke har set fantastiske ud defensivt, men jeg tror ikke, at det lykkes over to kampe.Robbie_God_Fowler skrev:Så er Götze's frikøbsklausul blevet udløst af Bayern München. 275 millioner kroner skulle den angiveligt ligge på.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tror bestemt ikke Bayern bliver savet over. Bayern er på hjemmebane, og de ved at de skal vinde med 2 for at gå videre. Og som AJ skriver har Chelsea og Inter gjort det samme, og jeg anser Bayern for et bedre hold end de to nævnte. Jeg tror på en samlet Bayern sjr over Barca. Men tiden vil vise, hvem der får ret.Robbie_God_Fowler skrev:Så er Götze's frikøbsklausul blevet udløst af Bayern München. 275 millioner kroner skulle den angiveligt ligge på.
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Snak lige ordentlig, TAK!thefugle skrev:@hekkem
Undskyld. Var det det med homoseksualiteten der ødelagde det for mig :/?Mugge skrev:Snak lige ordentlig, TAK!thefugle skrev:@hekkem
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- JudgeArdaStudge
Nu skal jeg være den første til at sige, at jeg bestemt ikke ser mange af manures kampe. De kan tælles på én hånd og inkluderer begge kampe imod Real Madrid, men jeg har derimod set mange af de andre holds kampe og jeg må sige, at fra mit synspunkt skyldes manures overlegenhed på mesterskabspunktet, at de andre hold har været langt under niveau, snarere end, at manure har været suveræne. Henrik Jensen var inde på noget af det samme i Fodbold under Filter. Men måske ser han heller ikke meget manure. Har de spillet så pokkers sprudlende som tabellen indikerer?Hekkem skrev:Men tillykke til man utd med mesterskabet. Det er fortjent nok, selvom det er til dem, da de har været alle andre hold overlegne. Flot må man sige.
Lagde jeg ikke lige mærke til. Hvad gjorde han?ScouserTommy skrev:Kunne man forestille sig at FA straffer Evra for at bringe spillet i miskredit?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg har set en del af deres kampe i denne sæson, og jeg synes heller ikke der har været særligt meget champagnebold, men man må altså anerkende deres organisation og høje bundniveau. Der har ikke været mange vilde målorgier, men der har omvendt heller ikke været særligt mange ups'ere. At undgå for mange af disse mentaldyk, man har set hos alle andre hold i år, er da en bedrift i sig selv og vel én af de største udfordringer som træner.
Men nej, PL er ikke hvad det har været lige nu niveaumæssigt, hvilket CL jo også vidner om.
Men nej, PL er ikke hvad det har været lige nu niveaumæssigt, hvilket CL jo også vidner om.
Det ved jeg nu ikke. Der var vel ikke ligefrem klasseforskel mellem Man Utd og så R. Madrid, som måske er den største favorit til at vinde CL. Og Arsenal er det eneste hold i 2013, der har taget point fra Bayern.mawope skrev:Men nej, PL er ikke hvad det har været lige nu niveaumæssigt, hvilket CL jo også vidner om.
Jeg synes kun det er Man City, der har decideret skuffet i CL, men at det skulle være udtryk for, at PL er faldet i niveau, har jeg godt nok svært ved at se.