Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 23. apr, 2013 07:10

Kunne man forestille sig at FA straffer Evra for at bringe spillet i miskredit?

I think not. Han spiller jo for Scum.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 23. apr, 2013 09:21

Men tillykke til man utd med mesterskabet. Det er fortjent nok, selvom det er til dem, da de har været alle andre hold overlegne. Flot må man sige.

Til van Persie kan jeg kun sige - he could have been killed.
ScouserTommy skrev:Kunne man forestille sig at FA straffer Evra for at bringe spillet i miskredit?

Lagde jeg ikke lige mærke til. Hvad gjorde han?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » tirsdag, 23. apr, 2013 09:41

Der blev kastet en halv arm på banen undr deres jubel runde. Som Evra samler op og holder op foran munden og halv gestikulere at han bider i den.

http://farm9.staticflickr.com/8546/8673 ... ef62_o.gif

Jeg kan ikke se det store i den sag.

Brugeravatar
Hekkem

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 23. apr, 2013 10:13

Callesen skrev:Der blev kastet en halv arm på banen undr deres jubel runde. Som Evra samler op og holder op foran munden og halv gestikulere at han bider i den.

http://farm9.staticflickr.com/8546/8673 ... ef62_o.gif

Jeg kan ikke se det store i den sag.
Ja, nu så jeg det også en i anden tråd.

Usselt udført af en ussel person. Ikke andet i det, og for dem der er på den side, kan jeg godt forholde mig til det er er morsomt indslag.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 23. apr, 2013 10:20

Hekkem skrev:Men tillykke til man utd med mesterskabet.
Forkert tråd. Det hører hjemme i "Smånyheder fra fodboldens verden" ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 23. apr, 2013 10:23

Hmm, vundet mesterskabet på værdig vis som de plejer ;)

Billede

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 23. apr, 2013 10:36

Så er Götze's frikøbsklausul blevet udløst af Bayern München. 275 millioner kroner skulle den angiveligt ligge på.

Av for den. Hoeness udtalelser omkring fokus på competitive balance og fare spansk lignende tilstande lyder en kende hult efter dette køb.

Bayern er ved at stable et uhyggeligt hold på benene. Jeg tror dog stadigvæk, at Messi saver dem midt over i aften.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 23. apr, 2013 10:38

@hekkem

Det er jo ikke noget nyt de vinder på offside mål og andet snyd. Bøsse hold
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 23. apr, 2013 11:27

Robbie_God_Fowler skrev:Så er Götze's frikøbsklausul blevet udløst af Bayern München. 275 millioner kroner skulle den angiveligt ligge på.

Av for den. Hoeness udtalelser omkring fokus på competitive balance og fare spansk lignende tilstande lyder en kende hult efter dette køb.

Bayern er ved at stable et uhyggeligt hold på benene. Jeg tror dog stadigvæk, at Messi saver dem midt over i aften.
Jeg tror ikke de bliver decideret savet over i aften, men sammenlagt tror jeg, at Barcelona vinder. Især fordi de - igen - har Camp Nou i returkampen. Chelsea og Inter har selvfølgelig slået dem under samme vilkår (i 2012 og 2010), men jeg tror ikke Bayern kan spille på den måde, som de to klubber havde succes med. Det ligger simpelthen ikke til dem. Bayern skal prøve at "outscore" Barcelona, der i lang tid ikke har set fantastiske ud defensivt, men jeg tror ikke, at det lykkes over to kampe.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. apr, 2013 11:34

Robbie_God_Fowler skrev:Så er Götze's frikøbsklausul blevet udløst af Bayern München. 275 millioner kroner skulle den angiveligt ligge på.

Jeg tror bestemt ikke Bayern bliver savet over. Bayern er på hjemmebane, og de ved at de skal vinde med 2 for at gå videre. Og som AJ skriver har Chelsea og Inter gjort det samme, og jeg anser Bayern for et bedre hold end de to nævnte. Jeg tror på en samlet Bayern sjr over Barca. Men tiden vil vise, hvem der får ret.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » tirsdag, 23. apr, 2013 11:47

thefugle skrev:@hekkem

Snak lige ordentlig, TAK!

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 23. apr, 2013 11:56

Mugge skrev:
thefugle skrev:@hekkem

Snak lige ordentlig, TAK!
Undskyld. Var det det med homoseksualiteten der ødelagde det for mig :/?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 23. apr, 2013 12:26

Hekkem skrev:Men tillykke til man utd med mesterskabet. Det er fortjent nok, selvom det er til dem, da de har været alle andre hold overlegne. Flot må man sige.

Til van Persie kan jeg kun sige - he could have been killed.
ScouserTommy skrev:Kunne man forestille sig at FA straffer Evra for at bringe spillet i miskredit?

Lagde jeg ikke lige mærke til. Hvad gjorde han?
Nu skal jeg være den første til at sige, at jeg bestemt ikke ser mange af manures kampe. De kan tælles på én hånd og inkluderer begge kampe imod Real Madrid, men jeg har derimod set mange af de andre holds kampe og jeg må sige, at fra mit synspunkt skyldes manures overlegenhed på mesterskabspunktet, at de andre hold har været langt under niveau, snarere end, at manure har været suveræne. Henrik Jensen var inde på noget af det samme i Fodbold under Filter. Men måske ser han heller ikke meget manure. Har de spillet så pokkers sprudlende som tabellen indikerer?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mawope

Indlæg af mawope » tirsdag, 23. apr, 2013 12:41

Jeg har set en del af deres kampe i denne sæson, og jeg synes heller ikke der har været særligt meget champagnebold, men man må altså anerkende deres organisation og høje bundniveau. Der har ikke været mange vilde målorgier, men der har omvendt heller ikke været særligt mange ups'ere. At undgå for mange af disse mentaldyk, man har set hos alle andre hold i år, er da en bedrift i sig selv og vel én af de største udfordringer som træner.

Men nej, PL er ikke hvad det har været lige nu niveaumæssigt, hvilket CL jo også vidner om.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 23. apr, 2013 12:53

mawope skrev:Men nej, PL er ikke hvad det har været lige nu niveaumæssigt, hvilket CL jo også vidner om.
Det ved jeg nu ikke. Der var vel ikke ligefrem klasseforskel mellem Man Utd og så R. Madrid, som måske er den største favorit til at vinde CL. Og Arsenal er det eneste hold i 2013, der har taget point fra Bayern.

Jeg synes kun det er Man City, der har decideret skuffet i CL, men at det skulle være udtryk for, at PL er faldet i niveau, har jeg godt nok svært ved at se.

Besvar