21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
veffe69

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af veffe69 » onsdag, 30. nov, 2011 16:30

Fribytter skrev:
Callesen skrev:Hvad skulle det hav hjulpet at flytte kampen en dag?

Lort lort lort. Der skal købes ind til den defensive midt til januar. Godt det allerede er om en månede!
Mindre belastning inden for et kort tidsrum.

Nu er problemet jo ikke en belastnings skade, men en tackling han selv laver og han selv kommer skævt ind i.

Når det er sagt, så synes jeg stadig det er for tidligt at konkludere noget som helst før der ligger facts på bordet.
Han har som jeg fortår det ikke været til scanning endnu og det er kun formodninger som udefra kommende personer
kommer med.

Hvis han er alvorligt skadet vil det være et blow og mon ikke fokus til Januar så ligger på den defensive del af midten i indkøb/leje.
(måden han kommer ind i tacklingen på kunne minde meget om en ledbånds skade, ikke dermed sagt at det er det, det kan jo være det kun er vridet og at knæet har fået et lille slag)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 30. nov, 2011 16:32

Kelly skrev:Breaking news==>Speculations so far about Lucas says he might be out for 6 months!!Oh my days...lets hope that's not true...

Undskyld mig men det er bare noget pis. Han er en nøglefigur på holdet. Spearing tror jeg godt kan fylde hullet ud, så nogenlunde. Men det sætter da tankerne i gang omkring vinduet til jan.
Rennes = http://da.wikipedia.org/wiki/Yann_M'Vila = Liverpool
Hvor meget jeg end synes Spearing har en fantastisk attitude, mener jeg langt fra han kan fylde hullet ud efter Lucas. Det så vi allerede da Lucas blev skadet i går.

Jeg er enig i at vi må have en erstatning til januar. Vi har imø ingen der kan gå ind og fylde det hul, der nu ser ud til at opstå. Satans altså.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 30. nov, 2011 16:33

Callesen skrev:
Fribytter skrev:
Og han kunne ikke bare have været pisse uheldig? Måske har skaden været der længe og det er først nu den så er kommet frem da han vil takle?
Jeg ved at folk spiller fodbold med korsbånd der er halvt revet over. Kan være han er en af dem?
Jeg har ikke indgående forstand på sportsskader, så jeg skal ikke kunne sige, om træthed har indflydelse på risikoen for at få en ledbåndsskade (eks. at træde forkert ned idet, man tackler). Men hvis det har, så er det jo netop en af grundene til, at man ville have kampen flyttet. Og man foreslog jo ikke blot at rykke den en dag - et andet forslag gik på at spille kampen i januar.
- Det er som å forsøke å få plass til en liter i et halvliters glass. Vi er i jevnlig dialog med alle de styrende organer i fotball.

- De setter økende krav til spillerne, og det er bare på grunn av for eksempel forbedringene av de medisinske standardene, banene og utstyret at vi ikke har sett at karrierene har blitt forkortet.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=31077&zone=1
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 30. nov, 2011 16:39

veffe69 skrev:
Fribytter skrev:

Lort lort lort. Der skal købes ind til den defensive midt til januar. Godt det allerede er om en månede!

Nu er problemet jo ikke en belastnings skade, men en tackling han selv laver og han selv kommer skævt ind i.

Når det er sagt, så synes jeg stadig det er for tidligt at konkludere noget som helst før der ligger facts på bordet.
Han har som jeg fortår det ikke været til scanning endnu og det er kun formodninger som udefra kommende personer
kommer med.

Hvis han er alvorligt skadet vil det være et blow og mon ikke fokus til Januar så ligger på den defensive del af midten i indkøb/leje.
(måden han kommer ind i tacklingen på kunne minde meget om en ledbånds skade, ikke dermed sagt at det er det, det kan jo være det kun er vridet og at knæet har fået et lille slag)
Så vidt jeg har forstået, ligger det vist fast, at det er en ledbåndsskade, men omfanget af den ved man ikke, før Lucas er blevet scannet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 30. nov, 2011 16:45

Fribytter skrev:
veffe69 skrev:
Fribytter skrev:

kommer med.

Så vidt jeg har forstået, ligger det vist fast, at det er en ledbåndsskade, men omfanget af den ved man ikke, før Lucas er blevet scannet.
Ok. Så må vi tage den derfra. Kan Kelly bruges som defensiv midt, eller Agger / Seb.
Jeg må sige at tror det ender med Adam og Henderson centralt til Garrard er klar igen. Med Spearing som backup.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 30. nov, 2011 17:06

Faktisk den spiller vi nødigst kan undvære. Måske med undtagelse af Agger.

Jeg føler mig bare ikke sikker på at det bliver Spearing, der erstatter ham. Selvom Henderson mest har spillet højrekant indtil videre, så tror jeg vi får ham og Adam at se centralt, eksempelvis: Kuyt-Henderson-Adam-Downing.

veffe69

Indlæg af veffe69 » onsdag, 30. nov, 2011 17:08

Fribytter skrev:
veffe69 skrev:
Fribytter skrev:

kommer med.

Jeg har endnu ikke set noget officielt og links til norske medier tager jeg med et stort gran salt.

Så vidt jeg ved af erfaring med skader, så kan man ikke scanne, før væsken i hævelsen er forsvundet meget.
Og hvis den som formodet er hævet nu, hvilket ikke ville være unaturligt, så vil det være med gætværk af skadens omfang.

Og en ledbånds skade kan jo være mange ting...
-Er den revet over, ja så står den på en meget lang "ferie" for Lucas.
--Er den kun revet delvist over, kan musklerne omkring trænes og en operation kan vente, "ferien" vil være kortere
---Er det "kun" en forstrækning er han tilbage i løbet af 14 dage.

Jeg siger ikke at det ikke er rigtigt det du skriver, jeg siger bare jeg synes vi skal vente med at konkludere noget som helst,
før der ligger noget officielt.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 30. nov, 2011 17:08

Håber virkelig ikke han er ude i 6 måneder. Vi har brug for ham.
Billede

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 30. nov, 2011 17:16

Så vidt jeg kunne se på bet365 lille skærm. fik han en støvlehæl ind på knæet, og der kom også en lille flænge i knæet. Jeg så intet vrid i knæet, og derfor vanskeligt ved at at det skulle være ledbånd endsige korsbånd. Jeg er utrolig negativ overrasket over at han udtaler at han kan være ude i op til 6 måneder. Jeg håber det er den umiddelbare smerte eller hans lille skadehistorik, der spiller ind i udtalelsen.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » onsdag, 30. nov, 2011 17:34

Lad os nu se hvad scanningen rent faktisk viser, før vi maler fanden på væggen.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 30. nov, 2011 17:41

veffe69 skrev:
Så vidt jeg ved af erfaring med skader, så kan man ikke scanne, før væsken i hævelsen er forsvundet meget.
Og hvis den som formodet er hævet nu, hvilket ikke ville være unaturligt, så vil det være med gætværk af skadens omfang.
Hævelsen skal rigtigt nok være væk inden man kan scanne. Dette kan tage længere tid men også kortere kommer an på hvad der er galt og hvor galt det er gået.
Hvis de vil scanne imorgen er det et godt tegn at den allerede er aftaget så meget.

Garbers

Indlæg af Garbers » onsdag, 30. nov, 2011 18:09

Hr. Drejer skrev:Så vidt jeg kunne se på bet365 lille skærm. fik han en støvlehæl ind på knæet, og der kom også en lille flænge i knæet. Jeg så intet vrid i knæet, og derfor vanskeligt ved at at det skulle være ledbånd endsige korsbånd. Jeg er utrolig negativ overrasket over at han udtaler at han kan være ude i op til 6 måneder. Jeg håber det er den umiddelbare smerte eller hans lille skadehistorik, der spiller ind i udtalelsen.

Hvor har I læst den udtalelese? Hvis det er noget han personligt har været ude og sige, så ser det godt nok skidt ud. Jeg mener, hvis han helt har mistet modet og ikke engang selv tror på et hurtigt comeback, så må det være alvorligt.

Men hold da op hvor er det ærgeligt. Har hele tiden syntes, at han har været en vigtig spiller for, men den sidste måned har han været klart den vigtigste spiller for os. Han er en verdensklasse oprydder og bolderobre, og tilmed er han god i pasningspilllet.

Øv øv øv, hvor er det pisse surt.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 30. nov, 2011 18:21

DjPhal har lige skrevet på RAWK, at Lucas er ude 6-9 måneder :shock: ..

Det er godt nok en kold spand vand i hovedet. Han var jo virkelig om nogen manden der kunne føre os frem til succes i år. Er det egentlig ikke den skade, som Essien har haft før og er på vej tilbage fra nu? I så fald kan vi se hvor lang tid det tager :( ...

De næste håndfuld kampe vil vise, om Spearing kan udfylde rollen som defensiv midtbane, eller om vi i transfervinduet må se os om efter en erstatning (eventuelt leje af en spiller -> Lassana Diarra).

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 30. nov, 2011 18:39

Som Dalglish siger: We don't know what it is so rather than speculate we are best waiting until we get the proper diagnosis tomorrow or the next day and we'll let everybody know in due course.
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... ury-latest

Med andre ord, lad os vente på en officiel udmelding fra klubben.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Garbers

Indlæg af Garbers » onsdag, 30. nov, 2011 18:44

DjPhal har lige skrevet på RAWK, at Lucas er ude 6-9 måneder ..
Det er godt nok forfærdelig nyt. Kan bare sidde og ærge mig over at han ikke blev skiftet ud i halvlegen eller efter det 2. mål.. Men sådan kan man altid sige bagefter, men det er fanme det værste der kunne ske. Lucas har aldrig været så godt, og en pause på 6-9 måneder er ikke blot MEGET lang tid, men han mister altså også en del spillemæssigt.

Besvar