Fribytter skrev:veffe69 skrev:Fribytter skrev:Callesen skrev:Hvad skulle det hav hjulpet at flytte kampen en dag?
Lort lort lort. Der skal købes ind til den defensive midt til januar. Godt det allerede er om en månede!
Mindre belastning inden for et kort tidsrum.
Nu er problemet jo ikke en belastnings skade, men en tackling han selv laver og han selv kommer skævt ind i.
Når det er sagt, så synes jeg stadig det er for tidligt at konkludere noget som helst før der ligger facts på bordet.
Han har som jeg fortår det ikke været til scanning endnu og det er kun formodninger som udefra kommende personer
kommer med.
Hvis han er alvorligt skadet vil det være et blow og mon ikke fokus til Januar så ligger på den defensive del af midten i indkøb/leje.
(måden han kommer ind i tacklingen på kunne minde meget om en ledbånds skade, ikke dermed sagt at det er det, det kan jo være det kun er vridet og at knæet har fået et lille slag)
Så vidt jeg har forstået, ligger det vist fast, at det er en ledbåndsskade, men omfanget af den ved man ikke, før Lucas er blevet scannet.
Jeg har endnu ikke set noget officielt og links til norske medier tager jeg med et stort gran salt.
Så vidt jeg ved af erfaring med skader, så kan man ikke scanne, før væsken i hævelsen er forsvundet meget.
Og hvis den som formodet er hævet nu, hvilket ikke ville være unaturligt, så vil det være med gætværk af skadens omfang.
Og en ledbånds skade kan jo være mange ting...
-Er den revet over, ja så står den på en meget lang "ferie" for Lucas.
--Er den kun revet delvist over, kan musklerne omkring trænes og en operation kan vente, "ferien" vil være kortere
---Er det "kun" en forstrækning er han tilbage i løbet af 14 dage.
Jeg siger ikke at det ikke er rigtigt det du skriver, jeg siger bare jeg synes vi skal vente med at konkludere noget som helst,
før der ligger noget officielt.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”