John Barnes skrev:Martin E skrev:Liverpool director of football Damien Comolli is believed to be earmarking a move to sign Sao Paulo playmaker Lucas.
Full story: Caughtoffside
Så kan det være vi får en Lucas i verdens klasse.

1.
Jeg syntes, at den Lucas som vi har nu er fremragende og har virkelig vokset som spiller igennem sin tid i klubben. Desuden syntes jeg godt at man kan se hvis han mangler på holdet. Han laver rigtig mange gode ting på den midtbane!
2. Hvem er Lucas fra Sao Paulo?

Jeg synes vi skal give Henderson chancen som kreatør på pladsen ved siden af Lucas, mens Gerrard er ude. Har vi set Henderson nok centralt til at bedømme om han bliver en fiasko eller ej?
Jeg er enig i den betragtning, men problemet er bare at ved siden af Lucas skal der helst ligge en meget teknisk begavet kreatør med hurtige vendinger og massere af overblik og en okay speed alla Eriksen, Gerrard, Gotze, Hamsik, Ozil, Modric, Lampard! Det er jo netop denne kombination der fungere aldeles godt i Tottenham med Parker og Modric.
Adam har nogle virkelig gode lange diagonale afleveringer, men desværre er der ikke ret meget mere, det har vi ihvertfald ikke set endnu. Derfor passer han ikke ind i Kenny's fodbold hjerne!
Faktisk har jeg tænkt lidt over, hvilke kreatøre der er på de forskellige hold:
Chelsea: Mata, Lampard
City: Silva, Nasri, (Yaya Toure)
Arsenal: Ramsey, Wilshere, (Arteta)
United: Rooney, Cleverly, Nani, Young
Tottenham: Modric, Van Der Vart
Bayern: Ribery, Muller
Dortmund: Kawaga, Gotze
Liverpool (uden Gerrard): Charlie Adam??????????????????????????? Derfor er vi nemme at lukke ned, for hvis Suarez ikke kan få bolden ved jorden, skeer der intet uventet for modstanderen = få chancer
At vi så heller ikke score på chancerne der kommer er jo noget helt trejde, men det er ofte et spørgsmål om held og gode perioder.
Mit ønske er en rigtig kreatør til den centrale midtbane eller 10er rollen + Adam Johnson.