Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
No maam

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af No maam » tirsdag, 08. nov, 2011 15:18

Kirk skrev:
Hekkem skrev:Ja, det vil være et kæmpe scoop at få tilført Higuain til spillertruppen. En sand verdensklasse angriber, og dem hænger der ikke mange af på træerne.

Med Gonzalo Higuain, Adam Johnson og Eden Hazard lagt til Luis Suarez i offensiven, så kan vi stille med Paul Koncehsky, Phillip Degen, Bjørn Tore Kvarme og Torben Piechnick i forsvaret og stadig vinde kampe.
he he du glemmer bruce på kassen, så vil oddset for over 4,5 mål pr kamp være tæt på 1,00 :-) :dance:
Har du drukket af natpotten ?

Grobbelaar var en væsentlig bedre keeper end Reina nogensinde bliver.
Ja, han havde sine berømte skovture og lukkede ind imellem nogle underlige mål ind, men han lavede altså mange af de her "umulige" redninger som Reina faktisk aldrig gør.

No maam

Indlæg af No maam » tirsdag, 08. nov, 2011 15:31

Østergaard skrev:Købet af Adam Johnson giver os også en central midtbanespiller mere i Henderson! Jeg glæder mig til at se Hendersen centralt. Adam Johnson kan umuligt være tilfreds med hans spilletid indtil videre i sæsonen.
Vil du ikke nok være sød at fortælle mig hvad det er Henderson kan ?

Defensivt er han ikke meget bevendt eftersom han sjældent tackler eller opsnapper bolden fra nogen.
Hans oppres er heller ikke imponerende. Faktisk løber han oftest for langt fra sin modspiller når han arbejder defensivt.

Offensivt er han heller ikke meget bevendt. Middelmådig teknik og langsom boldomgang (dog ikke så langsom som Adam).
Han kan ikke drible og er dermed ikke en spiller der bringer ubalance i modstandernes forsvar.
Han har ind imellem lagt et par gode stikninger i hullerne til angriberne samt han har et udemærket skud, men det opvejer på ingen måder hans allerhøjst middelmådige talent.

Som han spillede i kampen mod Swansea har han stort set spillet i alle sine kampe ind til nu, dog var han ekstra anonym og ekstra ringe mod Swansea.

Tror aldrig jeg har set større alibispiller. Afleverer altid bolden på tværs eller bagud. Tager sjældnet nogle offensive løb uden bold. Han spiller i en midterklub eller bundklub i løbet af nogle år, håber bare ikke det bliver hos LFC.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 08. nov, 2011 17:33

Hekkem skrev:Ja, det vil være et kæmpe scoop at få tilført Higuain til spillertruppen. En sand verdensklasse angriber, og dem hænger der ikke mange af på træerne.

Med Gonzalo Higuain, Adam Johnson og Eden Hazard lagt til Luis Suarez i offensiven, så kan vi stille med Paul Koncehsky, Phillip Degen, Bjørn Tore Kvarme og Torben Piechnick i forsvaret og stadig vinde kampe.

Higuain ville være helt fantastisk god for Liverpool FC.
Vi mangler så meget en kreativ midtbanespiller eller to. En højre kant og en verdensklasse angriber.
Kender i Lucas fra San P ?.
Så Lucas, Higuain og Eden Hazard ville sætte gang i den.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 08. nov, 2011 17:54

Vi bliver nødt til at komme ned på jorden og erkende, at LFC ikke længere har den samme evne til at tiltrække spillere fra øverste hylde. På det sportslige har vi ikke præsteret de seneste to sæsoner, da vi har været forholdsvist langt fra top fire med placeringer som henholdsvis 7 og 6. Derudover kan vi ikke tilbyde spillere lønninger som City og Chelsea kan, hvilket ville have været en udvej når de sportslige resultater ikke lokker.

Det er ikke for at være lyseslukker, men jeg synes det virker en smule naivt at nævne navne som Gomez og Higuain ud fra vores nuværende situation. Efter sæsonen 08/09 havde disse navne været en realistisk mulighed. Nu vil jeg i højere grad mene, at vi skal gå efter morgendagens stjerner. Disse kan både være helt unge spillere i alderen 17-20 år, men kan også lige så godt være typer som Enrique. Typer der ikke er overeksponeret/hypet, men hvis fodboldmæssige kvaliteter taler sit tydelige sprog. Kan vi hente en 3-4 virkelig gode spillere med international niveau vil det være vejen tilbage til en top fire placering, hvorefter vi så lettere kan konkurrere om spillerne fra øverste hylde. De seneste år ville sådanne signinger være Alonso, Agger, Enrique, Arbeloa m.fl - alle spillere der inden de blev hentet viste potentiale og kvalitet, men som har blomstret op i LFC. Der er selvfølgelig også rift om sådanne typer og de flopper måske i højere grad, men som jeg ser strategien som skal følges, hvis vi skal tilbage til storhedstiden.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 08. nov, 2011 18:37

Robbie_God_Fowler skrev:Vi bliver nødt til at komme ned på jorden og erkende, at LFC ikke længere har den samme evne til at tiltrække spillere fra øverste hylde. På det sportslige har vi ikke præsteret de seneste to sæsoner, da vi har været forholdsvist langt fra top fire med placeringer som henholdsvis 7 og 6. Derudover kan vi ikke tilbyde spillere lønninger som City og Chelsea kan, hvilket ville have været en udvej når de sportslige resultater ikke lokker.

Det er ikke for at være lyseslukker, men jeg synes det virker en smule naivt at nævne navne som Gomez og Higuain ud fra vores nuværende situation. Efter sæsonen 08/09 havde disse navne været en realistisk mulighed. Nu vil jeg i højere grad mene, at vi skal gå efter morgendagens stjerner. Disse kan både være helt unge spillere i alderen 17-20 år, men kan også lige så godt være typer som Enrique. Typer der ikke er overeksponeret/hypet, men hvis fodboldmæssige kvaliteter taler sit tydelige sprog. Kan vi hente en 3-4 virkelig gode spillere med international niveau vil det være vejen tilbage til en top fire placering, hvorefter vi så lettere kan konkurrere om spillerne fra øverste hylde. De seneste år ville sådanne signinger være Alonso, Agger, Enrique, Arbeloa m.fl - alle spillere der inden de blev hentet viste potentiale og kvalitet, men som har blomstret op i LFC. Der er selvfølgelig også rift om sådanne typer og de flopper måske i højere grad, men som jeg ser strategien som skal følges, hvis vi skal tilbage til storhedstiden.

Du har ret.
Forretningen skal udvikles, stadion udvides.
Der har været gang i en ret stor udrensning / udskiftning, nu skal der genopbygges.
Vi skal hente spillerne inden de har nået toppen endnu. Og forsøge at holde på dem.
Dette kommer til at tage rigtig lang tid, det kan vel godt tage op til 3 -4 sæsoner, inden vi kan være i top 4 fast.
Jeg er lidt bekymret for den nye stil med primært at hente britisk (overbetalte) spillere. Det er fint, hvis der er tale om et kæmpe talent.
Dortmund er faktisk et godt eksempel på, hvordan det kan gøres. Selv om Pl er lidt stærkere.
Arsenal er et andet eksempel.
Jeg ser dog ingen undvej i næste vindue, skal der hentes et par forstærkninger ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » tirsdag, 08. nov, 2011 20:11

Liverpool director of football Damien Comolli is believed to be earmarking a move to sign Sao Paulo playmaker Lucas.
Full story: Caughtoffside

Så kan det være vi får en Lucas i verdens klasse. :lol:
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 08. nov, 2011 20:40

Martin E skrev:Liverpool director of football Damien Comolli is believed to be earmarking a move to sign Sao Paulo playmaker Lucas.

1. Jeg syntes, at den Lucas som vi har nu er fremragende og har virkelig vokset som spiller igennem sin tid i klubben. Desuden syntes jeg godt at man kan se hvis han mangler på holdet. Han laver rigtig mange gode ting på den midtbane!

2. Hvem er Lucas fra Sao Paulo? :D
Billede

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » tirsdag, 08. nov, 2011 21:07

Martin E skrev:Liverpool director of football Damien Comolli is believed to be earmarking a move to sign Sao Paulo playmaker Lucas.

Caughtoffside.. glem det..

Indlæg af » tirsdag, 08. nov, 2011 21:46

John Barnes skrev:

1. Jeg syntes, at den Lucas som vi har nu er fremragende og har virkelig vokset som spiller igennem sin tid i klubben. Desuden syntes jeg godt at man kan se hvis han mangler på holdet. Han laver rigtig mange gode ting på den midtbane!

2. Hvem er Lucas fra Sao Paulo? :D
Jeg synes vi skal give Henderson chancen som kreatør på pladsen ved siden af Lucas, mens Gerrard er ude. Har vi set Henderson nok centralt til at bedømme om han bliver en fiasko eller ej?

Jeg er enig i den betragtning, men problemet er bare at ved siden af Lucas skal der helst ligge en meget teknisk begavet kreatør med hurtige vendinger og massere af overblik og en okay speed alla Eriksen, Gerrard, Gotze, Hamsik, Ozil, Modric, Lampard! Det er jo netop denne kombination der fungere aldeles godt i Tottenham med Parker og Modric.

Adam har nogle virkelig gode lange diagonale afleveringer, men desværre er der ikke ret meget mere, det har vi ihvertfald ikke set endnu. Derfor passer han ikke ind i Kenny's fodbold hjerne!

Faktisk har jeg tænkt lidt over, hvilke kreatøre der er på de forskellige hold:

Chelsea: Mata, Lampard

City: Silva, Nasri, (Yaya Toure)

Arsenal: Ramsey, Wilshere, (Arteta)

United: Rooney, Cleverly, Nani, Young

Tottenham: Modric, Van Der Vart

Bayern: Ribery, Muller

Dortmund: Kawaga, Gotze

Liverpool (uden Gerrard): Charlie Adam??????????????????????????? Derfor er vi nemme at lukke ned, for hvis Suarez ikke kan få bolden ved jorden, skeer der intet uventet for modstanderen = få chancer

At vi så heller ikke score på chancerne der kommer er jo noget helt trejde, men det er ofte et spørgsmål om held og gode perioder.

Mit ønske er en rigtig kreatør til den centrale midtbane eller 10er rollen + Adam Johnson.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 08. nov, 2011 22:09

Jeg kunne godt tænke mig følgende spillere til at hjælpe på de offensive pladser:

Hulk fra Porto
Bale fra Spurs
Hazard fra Lille
Götze fra Dortmund
Navas fra Sevilla
A. Johnson fra City
Pato fra Milan

Der er mange spillere som nok bliver ekstremt dyre, men det er det vi i mine øjne mangler.
Alternativ 1:
Pato/Suarez Carroll/Hulk
Bale/Hazard - Gerrard - Adam - A.Johnson/Navas

Alternativ 2:
Suarez - Carroll - Hulk
Gerrard - Lucas - Adam

Alternativ 3:
Suarez
Hazard - Göetze - Navas
Gerrard - Adam

Alternativerne er mange, men de koster alle mange penge.
Vi har mange strenge at spille på og bygge op omkring men vi mangler altså stjernerne der kan tager er ekstra skridt frem og går forrest.
På lang sigt har vi et godt hold, og jeg kunne godt se Maxi, Kuyt, Aurellio, Gerrard & Carra skal skiftes ud over lang sigt.
Og der skal der altså kvalitet ind i stedet for, derfor skal det se sådan her ud.

Maxi erstattes af Hazard
Kuyt erstattes af Göetze
Aurellio erstattes af Bale
Gerrard erstattes af Hulk
Carra erstattes af Hummels
Billede

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 08. nov, 2011 22:19

Bale er en af de spillere som jeg rigtig gerne så i klubben. Det kunne være helt fantastisk men jeg tør slet ikke tænke på hvor mange penge vi skulle slippe for at få ham. Han betyder så meget for Tottenham og i sidste sæson var han på en helt anden planet, det var virkelig en fornøjelse at se på, den måde som han styrede tingene på for Spurs! Jeg tror dog bare, at det desværre er lidt urealistisk, at tro på at han vil til Liverpool. Det må være en kamp mellem Chelsea, United og City hvis det endelig er.
Billede

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 08. nov, 2011 22:31

Det er komplet urealistisk med Bale.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 09. nov, 2011 07:19

Ser flere og flere forskellige sites skrive om vi angiveligt skulle være interesseret i keita fra Barcelona. Ligeledes skrives der om vi og Chelsea er efter David Villa, der har et par interne problemer i Barcelona. Samtidigt læser jeg også et par steder at Bayern München ser på muligheden i at hente Lucas.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 09. nov, 2011 08:07

Lennon, Hulk, A.Johnson, Hazard, Christian Eriksen - SLÅ TIL (Kenny) ! :D
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » onsdag, 09. nov, 2011 08:15

Tak til Robbie_God_Fowler for - desværre som en af de meget, meget få herinde i transfertrådene - at smide noget realitetssans på bordet. Det er direkte naivt med de navne man efter forgodtbefindende og fuldstændig ukritisk smider om sig herinde. Kig dog for pokker på stillingen og de hold der ligger omkring os.

Jeg tror på projektet, men det kommer til at tage tid. Det bliver egne/unge oplærte spillere der skal spille os tilbage i det gode selskab, førend vi har bare en lille chance for at tiltrække store navne. Og hvem ved om vi gider ha' dem til den tid, hvis dem vi har frembragt selv er ligeså gode eller bedre? Det er mit drømmescenarie - når nu denne tråd er fyldt med (urealistiske) drømme i forvejen ;)
Up The RedMen... we go again!

Besvar