Men hvis Insua stod langt fra modstanderen, så er det mærkeligt, at han er en af de spillere, der var involveret i flest tacklinger (med rimelig stor succes). Men altså han kan sagtens blive bedre defensivt. Det var blot et forsøg på at sætte et perspektiv på problemets omfang. Og ja, Insua gik netop død, fordi Aurelio var skadet og ikke kunne aflaste ham. Men der er ikke europæisk i næste sæson, og jeg har ikke det store imod, at Johnson er reserve til venstreback, da Kelly og Flanagan vil have godt af spilletid på højreback, men her er vi jo så uenige. Det vil dog klart være optimalt med to naturlige venstrebacks til at konkurrere om spilletiden.AJ skrev:@ Fribytter
Jeg husker også at Insua blev kritiseret for at placere sig dårligt. Men i den forstand, at han var for langt fra modstanderen snarere end at han begik dumme frispark.
Hvis det forholdt sig sådan, så er det jo ikke så underligt, at han begik få frispark![]()
Jeg kan huske, at jeg sidste sommer mente vi skulle hente en venstre back således Insua ikke ville få alt for mange kampe som han gjorde i 2009-10. At leje ham ud var selvfølgelig håbløst.
Jeg kan ikke se at situationen skulle være ændret i forhold til for et år siden. Insua er næppe blevet væsentligt bedre (ved det dog ikke). Aurelio er her overraskende stadig, men til gengæld kan man bare ikke regne med ham. Robinson er selvfølgelig blevet et år ældre, hvilket betyder meget i den alder.
Jeg vil stadig mene, at der er behov for en venstre back mere der mindst er på niveau med Insua. Simpelthen fordi jeg ikke finder det hensigtsmæssigt at fjerne Johnson fra sin højre back så snart vi får en enkelt skade på venstre.
I min optik skal vi virkelig tro på at Robinson kan spille en rolle for at vi ikke skal hente en ny ind på positionen.
Men hvilken type ville du så foretrække? En type, der var bedre defensivt end Insua, eller en type, der var bedre offensivt?