Thommo skrev:LFC vil åbenbart være det nye shitty, phil jones kan rent ud sagt rende mig i røven. hun valgte scum fremfor LFC i første omgang, ergo er hun et fjols, dernæst har vi ikke brug for flere på kvinde holdet. Jeg brækker mig hvis hun skriver med LFC, det næste er vel michel owen skriver

Okay lad os tage den fra toppen. Send et link til en Artikel hvor Jones er confirmed i ManU. Hvis du samtidig kan finde den udtalelse som jeg går ud fra er sur over hvor han siger at han ville blive i Blackburn hvis han ikke ville vinde titler. Når du har gjort det, så kan vi diskuterer om han er værdig til den røde trøjer som jo forpligter så meget.
Det nye City? City har været de mest aktive i de seneste, skal vi sige 5 eller 6 transfervinduer. Vi har købt 3 spillere, alle sammen unge som bare fanden, med stort videresalgspotentiale skulle det blive aktuelt, og det ene køb var endda "betalt" af Chelsea. Lad os leje for en stund at vi henter en VB(Clichy/Cissokho) en VM/VW(Mata) og en ung angriber til bredden(Wickham). Vi har købt 6 spillere på et år, hvor vi ikke har set de resultater som vi skal, vi har fået ny træner som selvfølgelig skal have lov til at præge holdet. Kenny har åbenbart sat sig for at vi skal have nogle af de unge ind, samt at vi skal have flere fra storbritannien. Hvis Phil Jones, eller for den sags skyld Scott Dann eller Gary Cahill så også bliver et indkøb, så er det jo ikke fordi vi har købt og solgt til enorme priser i utallige vinduer.
Hvis vi i dette vindue forstærker vores startopstilling så vi kan spille med op top 4(CL), hvilket vi ikke har gjort siden vi vel hentede Fernando Torres, så er vi simpelthen blevet til City. Jeg ser absolut intet galt i at vi henter vores top 4 titel tilbage og derefter satser på at spille med om han hente de helt store talenter, næste sommer ser det ud til at blive Eden Hazard, i kampen om at vide Premier League. City har jo forhelved købt spillere nok til at stille 2,5 fuldgode hold, og gjort det ved at betale til spillere de på ingen måde har prestige nok til at købe. Se på Tevez, selvom de vinder og ser ud til at forstærke sig gang på gang, så er han på vej væk.
Imod moderne fodbold.