Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
jacobq
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacobq » lørdag, 11. jun, 2011 23:26

ArdaTuran skrev:
jacobq skrev:Det går helt amok på twitter lige i øjeblikket. Daily Mail skulle åbenbart rapportere vi har budt £22 m for Phil Jones! Ved ikke hvor troværdigt det er..
:o
Kom nu bare med Dann.
Synes også det er noget af en vanvittig pris! Det var jo nærmest hvad vi købte Suarez for!
Men hvis vi kan betale så mange penge for Jones og Henderson, må vi nærmest have et uendeligt stort transferbudget!

Dog tror jeg denne her er en and.

PS!! Pault86 som viirker meget troværdig har netop skrevet: I can confirm LFC have bid 21m for Phil Jones.

Og her er linket så: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... swoop.html

Hmmm :?

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 12. jun, 2011 00:13

LFC vil åbenbart være det nye shitty, phil jones kan rent ud sagt rende mig i røven. hun valgte scum fremfor LFC i første omgang, ergo er hun et fjols, dernæst har vi ikke brug for flere på kvinde holdet. Jeg brækker mig hvis hun skriver med LFC, det næste er vel michel owen skriver :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 12. jun, 2011 00:15

Fået lidt at drikke i aften Thommo? ;)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

LiverbirdOnMyChest
Geografisk sted: Øst for Anfield

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » søndag, 12. jun, 2011 00:18

Thommo skrev:LFC vil åbenbart være det nye shitty, phil jones kan rent ud sagt rende mig i røven. hun valgte scum fremfor LFC i første omgang, ergo er hun et fjols, dernæst har vi ikke brug for flere på kvinde holdet. Jeg brækker mig hvis hun skriver med LFC, det næste er vel michel owen skriver :wall:
Jeg brækker mig over folk som dig... Det er virkelig nederen når folk prøver at være 'sjove' og skrive hun i stedetfor ham og Chelski og Shitty.... C'mon... hvor gammel er det du er... 12?

Hver nu en mand og hæv dig over andre fans niveau... Jeg er enig i at Jones ikke kan bruges i LFC da han valgte man u.... tror heller ikk du skal være bange for at vi henter ham... Dalglish har en filosofi og den holder han... Ønsker man mere at være i en anden klub så kan man fucke af...

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » søndag, 12. jun, 2011 00:22

Måske Dalglish bare prøver at presse red-nose, og prøver at spille lidt med musklerne for at se hvor langt han egentlig vil gå`?

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 12. jun, 2011 00:24

ArdaTuran skrev:
jacobq skrev:Det går helt amok på twitter lige i øjeblikket. Daily Mail skulle åbenbart rapportere vi har budt £22 m for Phil Jones! Ved ikke hvor troværdigt det er..
:o
Kom nu bare med Dann.
Hvor god er ham Scott Dann? Selvom jeg vanvittigt gerne vil have Phil Jones, så ville det godt nok føles lidt strange, at han valgte manure fremfor os, men vi fik ham pga. vi overbød dem med en fuldstændig vanvittig pris. Kontroversielt! 8-)
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 12. jun, 2011 00:28

LiverbirdOnMyChest skrev:
Thommo skrev:LFC vil åbenbart være det nye shitty, phil jones kan rent ud sagt rende mig i røven. hun valgte scum fremfor LFC i første omgang, ergo er hun et fjols, dernæst har vi ikke brug for flere på kvinde holdet. Jeg brækker mig hvis hun skriver med LFC, det næste er vel michel owen skriver :wall:
Jeg brækker mig over folk som dig... Det er virkelig nederen når folk prøver at være 'sjove' og skrive hun i stedetfor ham og Chelski og Shitty.... C'mon... hvor gammel er det du er... 12?

Hver nu en mand og hæv dig over andre fans niveau... Jeg er enig i at Jones ikke kan bruges i LFC da han valgte man u.... tror heller ikk du skal være bange for at vi henter ham... Dalglish har en filosofi og den holder han... Ønsker man mere at være i en anden klub så kan man fucke af...
I skruer lige begge to ned for de fine gloser - TAK!

Mercu

Indlæg af Mercu » søndag, 12. jun, 2011 00:28

Og du mener selv, at du er mere moden end Thommo med udtalelser som "jeg brækker mig over folk som dig" og "så kan man fucke af" ?

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 12. jun, 2011 01:10

Okay lad os tage den fra toppen. Send et link til en Artikel hvor Jones er confirmed i ManU. Hvis du samtidig kan finde den udtalelse som jeg går ud fra er sur over hvor han siger at han ville blive i Blackburn hvis han ikke ville vinde titler. Når du har gjort det, så kan vi diskuterer om han er værdig til den røde trøjer som jo forpligter så meget.

Det nye City? City har været de mest aktive i de seneste, skal vi sige 5 eller 6 transfervinduer. Vi har købt 3 spillere, alle sammen unge som bare fanden, med stort videresalgspotentiale skulle det blive aktuelt, og det ene køb var endda "betalt" af Chelsea. Lad os leje for en stund at vi henter en VB(Clichy/Cissokho) en VM/VW(Mata) og en ung angriber til bredden(Wickham). Vi har købt 6 spillere på et år, hvor vi ikke har set de resultater som vi skal, vi har fået ny træner som selvfølgelig skal have lov til at præge holdet. Kenny har åbenbart sat sig for at vi skal have nogle af de unge ind, samt at vi skal have flere fra storbritannien. Hvis Phil Jones, eller for den sags skyld Scott Dann eller Gary Cahill så også bliver et indkøb, så er det jo ikke fordi vi har købt og solgt til enorme priser i utallige vinduer.

Hvis vi i dette vindue forstærker vores startopstilling så vi kan spille med op top 4(CL), hvilket vi ikke har gjort siden vi vel hentede Fernando Torres, så er vi simpelthen blevet til City. Jeg ser absolut intet galt i at vi henter vores top 4 titel tilbage og derefter satser på at spille med om han hente de helt store talenter, næste sommer ser det ud til at blive Eden Hazard, i kampen om at vide Premier League. City har jo forhelved købt spillere nok til at stille 2,5 fuldgode hold, og gjort det ved at betale til spillere de på ingen måde har prestige nok til at købe. Se på Tevez, selvom de vinder og ser ud til at forstærke sig gang på gang, så er han på vej væk.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 12. jun, 2011 01:25

Gider ikke spilde tid på at linke til hans udtaleleser, det er bare at kigge i diverse tåde på dette forum, og har allerede givet udtryk for jeg ikke ser nogen som helst grund til at signe endnu et talent. Det er for mig at se, hul i hovedet, vi har i forvejen 3-4 store store talenter, så hvorfor endnu et? kan se fornuften i en 25-30 årig, men en teenager er hul i hovedet mig bekendt. LFC er rimeligt elendige i centerforsvaret, når Agger er ude, derfor skal køb til den position, være "proven talent" ikke en der måske, måske ikke, bliver god, engang i fremtiden.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 12. jun, 2011 01:56

Ydaphus skrev:See we're playing the game now..hope you like it Utd :-D
Sagt omkring Jones-handlen. Jeg tror ikke på, at det er for at skaffe os Jones. Jeg tror det er for at presse Scum op i pris. De vil have Jones. De vil have Young. De vil måske også have Adam - well, vi lægger os ikke uden kamp. NU! bliver det sjovt. :lol:

Ydaphus er meget kryptisk btw.
Ydaphus skrev:Seems we have a decent relationship with PSG! Mutual respect.
og
Ydaphus skrev:Ok last bit tonight MS will appear in the papers soon as linked "this is genuine" 2 CB's are on the agenda! #YNWA
MS+CB? Mamadou Sakho? Well, det må vi satme da håbe. Sakho ville være et kanonkøb, en virkeligt stor signing. Jeg kan ikke se hvilke andre spillere der skulle være interessante fra PSG. Måske kunne vi lege at de fik N'Gog tilbage + penge og vi tog os af Sakho?? :headbang:

Løse rygter I know.. Men sjovt er det.
Badooo siger, hvad han mener!

sjampen

Indlæg af sjampen » søndag, 12. jun, 2011 02:07

Thommo skrev:Gider ikke spilde tid på at linke til hans udtaleleser, det er bare at kigge i diverse tåde på dette forum, og har allerede givet udtryk for jeg ikke ser nogen som helst grund til at signe endnu et talent. Det er for mig at se, hul i hovedet, vi har i forvejen 3-4 store store talenter, så hvorfor endnu et? kan se fornuften i en 25-30 årig, men en teenager er hul i hovedet mig bekendt. LFC er rimeligt elendige i centerforsvaret, når Agger er ude, derfor skal køb til den position, være "proven talent" ikke en der måske, måske ikke, bliver god, engang i fremtiden.
Jeg kan garanterer at du ikke har set Phil Jones præsenterer, og hvis du reelt kan finde udtalelsen hvor Phil Jones udtaler sig om Man U kontra LFC, så kan vi snakke om det, JEG har bare ikke set Jones vælge dem over os, og jeg har sq fulgt med i tråden.
Phil Jones har spillet 34 PL kampe, hvor Scott Dann har spillet 50, der ser jeg sq ikke Dann som et mere "proven talent", så er der Cahill(Omkring 150 PL kampe) som vi reelt ikke har været linket til et stykke tid og som jeg tvivler på kun koster 20 mil, hvilket altså gør købet til et helt andet. Jeg ser så hellere Cahill end Jones hvis pengene angiveligt sidder så løst som de gør er noget andet.

Desuden tror jeg sq at Kenny/Commoli spiller et win-win spil. Enten vil Phil Jones også gerne til os og vi stjæler en spiller fra ManU, ellers presser vi prisen op på en spiller som ManU skal finde råd til i et noget tyndt transferbudget.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 12. jun, 2011 03:15

sjampen skrev:
Thommo skrev:Gider ikke spilde tid på at linke til hans udtaleleser, det er bare at kigge i diverse tåde på dette forum, og har allerede givet udtryk for jeg ikke ser nogen som helst grund til at signe endnu et talent. Det er for mig at se, hul i hovedet, vi har i forvejen 3-4 store store talenter, så hvorfor endnu et? kan se fornuften i en 25-30 årig, men en teenager er hul i hovedet mig bekendt. LFC er rimeligt elendige i centerforsvaret, når Agger er ude, derfor skal køb til den position, være "proven talent" ikke en der måske, måske ikke, bliver god, engang i fremtiden.
Jeg kan garanterer at du ikke har set Phil Jones præsenterer, og hvis du reelt kan finde udtalelsen hvor Phil Jones udtaler sig om Man U kontra LFC, så kan vi snakke om det, JEG har bare ikke set Jones vælge dem over os, og jeg har sq fulgt med i tråden.
Phil Jones har spillet 34 PL kampe, hvor Scott Dann har spillet 50, der ser jeg sq ikke Dann som et mere "proven talent", så er der Cahill(Omkring 150 PL kampe) som vi reelt ikke har været linket til et stykke tid og som jeg tvivler på kun koster 20 mil, hvilket altså gør købet til et helt andet. Jeg ser så hellere Cahill end Jones hvis pengene angiveligt sidder så løst som de gør er noget andet.

Desuden tror jeg sq at Kenny/Commoli spiller et win-win spil. Enten vil Phil Jones også gerne til os og vi stjæler en spiller fra ManU, ellers presser vi prisen op på en spiller som ManU skal finde råd til i et noget tyndt transferbudget.
Studser over sidste linje.. Tyndt transferbudget? De Gea, Jones, Sneijder eller Modric (pt.). Løber vel op i en 65-70 mio. pund. Hvor tyndt er det lige? De sælger så en bunke også, men da slet ikke nok til at det kan udgøre mindst halvdelen af det budget der. Men wtf. Pengene bliver jo bare føjet til deres gæld.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Bob

Indlæg af Bob » søndag, 12. jun, 2011 10:05

Badooo skrev:
sjampen skrev:

Studser over sidste linje.. Tyndt transferbudget? De Gea, Jones, Sneijder eller Modric (pt.). Løber vel op i en 65-70 mio. pund. Hvor tyndt er det lige? De sælger så en bunke også, men da slet ikke nok til at det kan udgøre mindst halvdelen af det budget der. Men wtf. Pengene bliver jo bare føjet til deres gæld.
Hvor mange af de spillere du nævner har de da præsenteret?

LiverbirdOnMyChest
Geografisk sted: Øst for Anfield

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » søndag, 12. jun, 2011 10:12

Mercu skrev:

Og du mener selv, at du er mere moden end Thommo med udtalelser som "jeg brækker mig over folk som dig" og "så kan man fucke af" ?
Jeg bruger bare hans egne ord for at sætte tingene lidt i perspektiv...

Besvar