Jeg tror, Barca går efter Rossi, og at RM går efter Pastore. Og så afhænger Milans jagt på en offensiv spiller imø. af, om de køber Ibra. Aguero kunne også være i spil i en af klubberne.texnymann skrev:Hvis vi virkelig allerede er igang med forhandlinger om Ashley Young, så ser jeg denne tidlige approach på Hazard, som et led i Young-forhandlingerne. Man bruger Hazard, som pressions-middel i forhold til at få en afklaring. Samtidig er Hazard et perfekt alternativ til Young, hvis man kan lukke den handel før Young.Kelly skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 37374.html
Dette rygte kommer ud af den blå luft, men er spændende.
Kan man forestille sig, at disse spillere skal fordeles på disse klubber (random setup)
Hazard............. Real Madrid
Young.............. Liverpool
Gervinho........... Arsenal
Sanchez........... Man City
Mata................ Chelsea
Neymar............. Milan
Bastos.............. Inter
Willian............... Man Utd
Der er selvfølgelig flere klubber, der kan blande sig, men Barca har jeg udelukket, da jeg tror, at de kun henter enten Fabregas eller Pastore. Spurs byder måske ind. Man City kan sprænge det hele, hvis de skulle lykkedes med at hente eksempelvis Ronaldo.
Min pointe er nok bare, at jeg er rimelig overbevist om, at vi får en kvalitetsspiller til kanten og formentlig en af de ovennævnte.
Jeg er helt enig i din pointe. Der er mange spændende offensive spillere, og mon ikke en af dem kan lokkes til LFC, hvis alt flasker sig. Så kan man bare håbe, at der ikke er bud efter alle de offensive spillere, der kan varetage venstrekanten.