Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 18. maj, 2011 09:37

texnymann skrev:
Kelly skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 37374.html

Dette rygte kommer ud af den blå luft, men er spændende.
Hvis vi virkelig allerede er igang med forhandlinger om Ashley Young, så ser jeg denne tidlige approach på Hazard, som et led i Young-forhandlingerne. Man bruger Hazard, som pressions-middel i forhold til at få en afklaring. Samtidig er Hazard et perfekt alternativ til Young, hvis man kan lukke den handel før Young.

Kan man forestille sig, at disse spillere skal fordeles på disse klubber (random setup)

Hazard............. Real Madrid
Young.............. Liverpool
Gervinho........... Arsenal
Sanchez........... Man City
Mata................ Chelsea
Neymar............. Milan
Bastos.............. Inter
Willian............... Man Utd

Der er selvfølgelig flere klubber, der kan blande sig, men Barca har jeg udelukket, da jeg tror, at de kun henter enten Fabregas eller Pastore. Spurs byder måske ind. Man City kan sprænge det hele, hvis de skulle lykkedes med at hente eksempelvis Ronaldo.

Min pointe er nok bare, at jeg er rimelig overbevist om, at vi får en kvalitetsspiller til kanten og formentlig en af de ovennævnte.
Jeg tror, Barca går efter Rossi, og at RM går efter Pastore. Og så afhænger Milans jagt på en offensiv spiller imø. af, om de køber Ibra. Aguero kunne også være i spil i en af klubberne.

Jeg er helt enig i din pointe. Der er mange spændende offensive spillere, og mon ikke en af dem kan lokkes til LFC, hvis alt flasker sig. Så kan man bare håbe, at der ikke er bud efter alle de offensive spillere, der kan varetage venstrekanten.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 18. maj, 2011 10:41

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... a-vej-vaek

Det ville være fint for Poul og Liverpool FC.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 18. maj, 2011 11:21

Ufatteligt at nogen stadig kan kritisere Lucas. Årets spiller, den mest stabile, og han er endda begyndt at lave målgivende afleveringer (3. - 4. sidste aflevering).

Synes egentlig ikke at det haster forfærdeligt med en midterforsvarer. Lad os købe et ungt talent ala Phil Jones, og lade det være med det. Skrtel og Carra har gjort det fremragende her mod slutningen af sæsonen - og de kunne ikke rigtig forhindre Van Der Vaarts mål i søndags, det er imo en af midtbanespillerne der skal gå frem og presse ham, så han ikke kommer på skudhold. Hvis vi nu antager at Agger bliver klar til næste sæson, og bliver brugt maks. 1 gang om ugen, så tror jeg vi er dækket ind på den position nogenlunde.

Derfor er første prioritet til forsvarskæden klart VB!!

Desuden skal Meireles ikke sammenlignes direkte med Lucas og Spearing, de har helt forskellige roller på midtbanen..
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 18. maj, 2011 11:46

Synes også det ville være synd at splashe på en Cahill eller anden klasseforsvarsspiller, når vi har 3 kæmpe talenter til der står klar i kulissen. Jeg har endda svært ved at se hvorfor vi skal bruge (sikkert) mange penge på Phil Jones, mon ikke Kelly og Ayala kan stå distancen ? De har da vist fremragende ting på førsteholdet. Og Wilson har godt nok været lidt so-so i hans præstationer indtil videre, men mon ikke et af Skotlands største talenter i fodbold bare lige skal vænne sig til at han spiller for en af de bedste klubber i verden ? Jeg synes vi er dækket acceptabelt ind på den plads. Jeg håber så meget Ayala får chancen, jeg synes han fortjener den, og det er et skidt signal at sende til vores udlændinge, hvis han bliver nedprioriteret pga. han ikke er fra Storbritanien, for han har set rigtig god ud i hans kampe for 1 sæson siden, før han blev udlånt. Om han så har gjort det godt i (er det Hull han er udlånt til?), skal jeg ikke ku' gøre mig klog på, men prøv at giv manden et par indhop KD!
Vi skal have en rigtig god VB, som vi kan tjene på når Robinson er HELT klar om 4-5 år = Coentrao på 23 år (er han ikke kun 23?)... han vil jo have en stor videresalgsværdi pga. hans unge alder. Så skal vi have 2 klassekanter = Ashley og Eden måske. Og så ligger Aguero som et stort spørgsmålstegn i perifirien hele sommeren, men bliver nok signet til sidst (vigtigt).

Coentrao = 20 mio£
Young = 18 mio£
Eden = 20 mio£

= 58 mio£ .. og vi sælger for ca. 25 (aquilani bliver der kamp om tror jeg eftersom juve har kvajet sig ved ikke at betale den fee der var aftalt)

FSG skal så give 33 mio£ for at det skal kunne lade sig gøre, antaget at vi hverken har over- eller underskud når vi starter med at sælge spillere. - Det skal dog ikke undervurderes at vi har fået en stor pose penge fra vores nye trøjesponsor, som vi meget vel kan bestemme os for at bruge størstedelen af nu til sommer, da vi har så meget talent at det måske synes unødvendigt at købe særligt ind de 3 andre kommende vinduer. Aftalen med Lebron James giver måske også et mindre afkast allerede nu inden vinduet etc. Håber klubben har tjent nogle penge som vi ikke har kunnet gennemskue herinde, der gør at vi kan finansiere det meste selv - det er jeg klart fan af, da jeg ikke kan holde city og chelsea ud pga. deres strategi fra ejerne.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 18. maj, 2011 12:58

Fribytter skrev:
texnymann skrev:
Kelly skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 37374.html

Dette rygte kommer ud af den blå luft, men er spændende.
Hvis vi virkelig allerede er igang med forhandlinger om Ashley Young, så ser jeg denne tidlige approach på Hazard, som et led i Young-forhandlingerne. Man bruger Hazard, som pressions-middel i forhold til at få en afklaring. Samtidig er Hazard et perfekt alternativ til Young, hvis man kan lukke den handel før Young.

Kan man forestille sig, at disse spillere skal fordeles på disse klubber (random setup)

Hazard............. Real Madrid
Young.............. Liverpool
Gervinho........... Arsenal
Sanchez........... Man City
Mata................ Chelsea
Neymar............. Milan
Bastos.............. Inter
Willian............... Man Utd

Der er selvfølgelig flere klubber, der kan blande sig, men Barca har jeg udelukket, da jeg tror, at de kun henter enten Fabregas eller Pastore. Spurs byder måske ind. Man City kan sprænge det hele, hvis de skulle lykkedes med at hente eksempelvis Ronaldo.

Min pointe er nok bare, at jeg er rimelig overbevist om, at vi får en kvalitetsspiller til kanten og formentlig en af de ovennævnte.
Jeg tror, Barca går efter Rossi, og at RM går efter Pastore. Og så afhænger Milans jagt på en offensiv spiller imø. af, om de køber Ibra. Aguero kunne også være i spil i en af klubberne.

Jeg er helt enig i din pointe. Der er mange spændende offensive spillere, og mon ikke en af dem kan lokkes til LFC, hvis alt flasker sig. Så kan man bare håbe, at der ikke er bud efter alle de offensive spillere, der kan varetage venstrekanten.
Ja, forhåbentligt er Aguero i spil i forhold til en af klubberne - nemlig LFC. Min lille liste var udelukkende fokuseret på kantspillere. Ellers havde jeg også nævnt Lavezzi, Hulk, Benzema, m.fl.
Kloppite

texy

Indlæg af texy » onsdag, 18. maj, 2011 13:08

Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske som citerer Liverpool Daily Post bekræftes det at vi følger Hazard. Det er ubetinget min drømmesigning denne sommer. Hans spil er gennemført intelligent, og han formår at sætte sine medspillere i scene. Please!
Den twitter-aktive Ydaphus satser sit omdømme på påstanden om at Hazard ikke skriver md os. Hvis han skifter fra Lille, så mener han, at det bliver til Arsenal eller Milan.

Iøvrigt læste jeg at Wenger nok vil afskibe Asharvin. Hvis ellers man var ganranteret, at han holdt sit Anfield-scoringsgennemsnit, så burde han toppe vores transferliste ;)
Kloppite

Kelly

Indlæg af Kelly » onsdag, 18. maj, 2011 14:24

texnymann skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske som citerer Liverpool Daily Post bekræftes det at vi følger Hazard. Det er ubetinget min drømmesigning denne sommer. Hans spil er gennemført intelligent, og han formår at sætte sine medspillere i scene. Please!
Den twitter-aktive Ydaphus satser sit omdømme på påstanden om at Hazard ikke skriver md os. Hvis han skifter fra Lille, så mener han, at det bliver til Arsenal eller Milan.

Iøvrigt læste jeg at Wenger nok vil afskibe Asharvin. Hvis ellers man var ganranteret, at han holdt sit Anfield-scoringsgennemsnit, så burde han toppe vores transferliste ;)
lad os gå efter Young og Aguero ;)

texy

Indlæg af texy » onsdag, 18. maj, 2011 15:07

Kelly skrev:
texnymann skrev:

Helt enig.

prisen på Aguero skulle dog angiveligt være £45m, hvilket jeg ikke forventer, at vi lægger for nogen spiller. På den anden side er der nok heller ikke andre end Man City, der kunne finde på at bruge et sådant beløb på en spiller, så måske prisen kan forhandles ned. Uden at være kyndig i værdisætningen af spillere, vil jeg påstå at en pris i omegnen af £30m for Aguero lyder mere realistisk i et vindue, hvor klubberne ikke handler i panik.

Edit:
Det var så en frikøbsklausul på 45m Euro for Aguero. Bliver til gengæld nok meget svært at få fingre i ham jævnfør Balague.

http://guillembalague.com/rumores_desp. ... &titulo=On Aguero, Benzema, Osvaldo and Premier League transfer targets
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 18. maj, 2011 18:56

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... -tager-til

Der står at der er en klausul på 335 mio. eller sådan noget, for klubber uden for Spanien, kender dog ikke troværdigheden af kilden.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 18. maj, 2011 19:09

Den er hvertfald rivende galt, hvis han vil til Real. Det vil ikke glæde Atleticos fans.
En bedre destination ville være LFC. De to klubber/fans har uomtvisteligt også et bedre venskab end Atl. har til Real.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Stephenson

Indlæg af Stephenson » onsdag, 18. maj, 2011 20:07

texnymann skrev:
Kelly skrev:
texnymann skrev:

Helt enig.

prisen på Aguero skulle dog angiveligt være £45m, hvilket jeg ikke forventer, at vi lægger for nogen spiller. På den anden side er der nok heller ikke andre end Man City, der kunne finde på at bruge et sådant beløb på en spiller, så måske prisen kan forhandles ned. Uden at være kyndig i værdisætningen af spillere, vil jeg påstå at en pris i omegnen af £30m for Aguero lyder mere realistisk i et vindue, hvor klubberne ikke handler i panik.

Edit:
Det var så en frikøbsklausul på 45m Euro for Aguero. Bliver til gengæld nok meget svært at få fingre i ham jævnfør Balague.

http://guillembalague.com/rumores_desp. ... &titulo=On Aguero, Benzema, Osvaldo and Premier League transfer targets
Selvom du desværre nok har ret, har jeg læst et par steder at, ejerne skulle være villige til at bryde vores transfer rekord i dette vindue. Og synes faktisk ikke der er så lang fra Carrol prisen, til Aquero´s påståede frikøbs klausul.
Man har vel lov at drømme :D

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 18. maj, 2011 21:26

Kunne være klasse med Agüero, når han er Liverpool FC fan. (Har han selv sagt)

Jeg glæder mig ekstrem! :clap: Det kan kun gå den rette vej...
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 18. maj, 2011 21:36

texnymann skrev: Ja, forhåbentligt er Aguero i spil i forhold til en af klubberne - nemlig LFC. Min lille liste var udelukkende fokuseret på kantspillere. Ellers havde jeg også nævnt Lavezzi, Hulk, Benzema, m.fl.
Ja ok, det burde jeg måske have sagt mig selv. Men tror du, at alle de klubber er ude efter store stjerner til kanten?

I imø. er Lavezzi og Hulk iøvrigt også en form for kantspillere i de rette opstillinger.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » torsdag, 19. maj, 2011 03:34

Soren123 skrev:Kunne være klasse med Agüero, når han er Liverpool FC fan. (Har han selv sagt)

Jeg glæder mig ekstrem! :clap: Det kan kun gå den rette vej...
Where and when?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 19. maj, 2011 09:20

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ste-talent

Det er altid rart at hente sådan et talent ind. Super godt.

Besvar