Rolling skrev:Thommo skrev:Rolling skrev:Som United-fan har jeg har svært ved at komme i tanke om en situation hvor FA har føjet sig for United.
.
Nej sådan er det jo med manu fans
Hvis du er uenig er du velkommen til at komme med et eksempel, hvor du mener det er anderledes?
Jeg forstår når folk mener United til tider er heldige med dommere, men ligefrem at mene at de også har FA med sig? Arhh
Det er blandt andet dommer sætningen der er helt hen i hegnet, og det giver jeg ubetinget fa skylden for, hvem ellers?
Dernæst er det at de ikke straffer fergie hver eneste gang han udtaler sig kritisk om dommeren, han brokker sig ved
ethvert point tab. Det er ingen anden så gale til som ham, og det har stået på i årevis, hvis ikke årtier. Hvis fa havde lagt en linie for mange år siden, kunne det være fergie have flettet næbet, ikke var så hadet rundt omkring. Det er lige før nani fremstår som en mand sammenlignet, med det tudefjæs.
Jeg krummede også tæer over rafa og hans tuden, så det skulle han selvfølgelig også have straf for, reglerne gælder bare påingen måde ens for alle inden for fodbold, ikke kun i England. "Korruptionen længe leve" er fodbold forbundenes hemmelige slogan
Og er helt med på vi står i to lejre, og derfor ikke bliver enige, medmindre du giver dig altså

Verden er smask fuld af hyklere....