Ja, det er altså et helt suverænt mål. Kun en arabisk kommentator kan følge det til dørs.McRae skrev:Ibrahimovic laver altså nogle vilde ting i ny og næ...nej, faktisk ret ofte endda.
Her er en "detalje" mere:
http://www.101greatgoals.com/videodispl ... e-8193788/
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Fantastisk fodboldspiller.Rasmus skrev:Ja, det er altså et helt suverænt mål. Kun en arabisk kommentator kan følge det til dørs.McRae skrev:Ibrahimovic laver altså nogle vilde ting i ny og næ...nej, faktisk ret ofte endda.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Emmy skrev:Fantastisk fodboldspiller.Rasmus skrev:Ja, det er altså et helt suverænt mål. Kun en arabisk kommentator kan følge det til dørs.McRae skrev:Ibrahimovic laver altså nogle vilde ting i ny og næ...nej, faktisk ret ofte endda.

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Hvorfor rullende øjne? Uanset hvad man mener om Zlatan, så kan man ikke komme udenom, at han er en fantastisk fodboldspiller.Skovdal skrev:Emmy skrev:Fantastisk fodboldspiller.Rasmus skrev:Ja, det er altså et helt suverænt mål. Kun en arabisk kommentator kan følge det til dørs.McRae skrev:Ibrahimovic laver altså nogle vilde ting i ny og næ...nej, faktisk ret ofte endda.
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Hvis han gad at spille ja, men manden er luddoven og kan kun score mod små hold.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Apropos luddoven, så har jeg indtil nu haft en vis fidus for Bendtner. Men han har satme ikke været god i denne sæson. Han laver af og til nogle fine ting ude på fløjen, hvor Wenger ofte smider ham ud, og i dag lagde han flot op til et mål af Van Persie.
Men han kan jo ikke score mål, selvom han af natur er boksspiller, og deri ligger der jo et vist paradoks. Derudover halter teknikken gevaldigt, selvom det selvfølgelig ikke er noget nyt i sig selv.
I Viborg spillede indtil for nylig en vis Søren Ulrik Vestergaard, og jeg ser mange ligheder mellem de to. Det er desværre ikke noget kompliment til nogen af dem.
Men han kan jo ikke score mål, selvom han af natur er boksspiller, og deri ligger der jo et vist paradoks. Derudover halter teknikken gevaldigt, selvom det selvfølgelig ikke er noget nyt i sig selv.
I Viborg spillede indtil for nylig en vis Søren Ulrik Vestergaard, og jeg ser mange ligheder mellem de to. Det er desværre ikke noget kompliment til nogen af dem.
Ja, af småhold han har scoret imod i denne sæson kan man nævne Lazio, Napoli, Fiorentina, Juventus, Palermo, Inter.Masche20 skrev:Hvis han gad at spille ja, men manden er luddoven og kan kun score mod små hold.
Det er de hold der ligger på 2. til 7. pladsen i serie a.
Masche20 skrev:Hvis han gad at spille ja, men manden er luddoven og kan kun score mod små hold.

Hvis jeg ikke husker forkert, blev han matchvinder mod Real Madrid sidste sæson, sænkede Arsenal med 2 mål på Emirates i CL sidste år og han blev også matchvinder i Milano derbyet mod Inter denne sæson. Derudover har han mål mod Bayern München og Milan på CV'et.
Det er små hold

Hent Shelvey tilbage!
Han har nu alligevel et ret godt scoringsgennemsnit i forhold til spilletid, og mod Wigan hvor de spillede 2-2 spillede han en stor rolle i begge mål. Jeg ser i hvert fald Bendtner som bedre end eks. Ngog.McRae skrev:Apropos luddoven, så har jeg indtil nu haft en vis fidus for Bendtner. Men han har satme ikke været god i denne sæson. Han laver af og til nogle fine ting ude på fløjen, hvor Wenger ofte smider ham ud, og i dag lagde han flot op til et mål af Van Persie.
- JudgeArdaStudge
@ Aquilani4 og Belloni - Ja nu i siger det. Han er da så dygtig, så dygtig. - I har åbnet mine øjne.
Det dejligt i forsvarer ham med næb og klør. Sandheden er bare, at Zlatan er en arrogant, humørspiller af værste skuffe. Han kunne ikke bruges i Barcelona og så blev han sendt tilbage til Italien.
Han falder også altid ud af de store kampe, hvor han blæses op til noget, han ikke er eller kan magte. Zlatan er udemærket, ikke mere end det.
Men al respekt til dig Aquilani4, så mindes jeg kun at have været enig med dig i en ting og det er dit signatur statement:
Hent Aqulani tilbage!
Det dejligt i forsvarer ham med næb og klør. Sandheden er bare, at Zlatan er en arrogant, humørspiller af værste skuffe. Han kunne ikke bruges i Barcelona og så blev han sendt tilbage til Italien.
Han falder også altid ud af de store kampe, hvor han blæses op til noget, han ikke er eller kan magte. Zlatan er udemærket, ikke mere end det.
Men al respekt til dig Aquilani4, så mindes jeg kun at have været enig med dig i en ting og det er dit signatur statement:
Hent Aqulani tilbage!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Han er i hvert fald godt på vej til at være topscorer.. Han har vist scoret 17 mål, 11 af dem i tre kampe
(Liverpool, Blackburn og nu Birmingham).

Bent scorer i sin debut for Villa.
Hvis det at nævne en masse hold han har scoret imod, kan være med til at åbne dine øjne for hvilket fantastisk menneske og fodboldspiller han er, så var det da så lidt. Min hensigt var blot at fortælle dig, at du tog fejl i det sidste du skrev.Masche20 skrev:@ Aquilani4 og Belloni - Ja nu i siger det. Han er da så dygtig, så dygtig. - I har åbnet mine øjne.
Hent Aqulani tilbage!

Synes absolut heller ikke han er verdensklasse, han er mellemvare efter min mening, 66 kampe 25 mål for sverige, deriblndt en måltørke på vistnok 2 år imponerer mig heller ikke specielt, fint han kan score i Holland og Italien, men synes han mangler at lyne i CL på landsholdet, 16 i 29 for Barca er vel okay, men hvor får du bedre service? Selv den dårligste angribe vil vel ligge på noget nær det snit, med den support der ligger bagved.Belloni skrev:Hvis det at nævne en masse hold han har scoret imod, kan være med til at åbne dine øjne for hvilket fantastisk menneske og fodboldspiller han er, så var det da så lidt. Min hensigt var blot at fortælle dig, at du tog fejl i det sidste du skrev.Masche20 skrev:@ Aquilani4 og Belloni - Ja nu i siger det. Han er da så dygtig, så dygtig. - I har åbnet mine øjne.
Hent Aqulani tilbage!
Har egentlig ikke det vilde mod Zlatan´s væremåde, men har lidt imod han bliver gjort til noget han ikke helt er, efter min mening. Han viser for sjældent sin teknik, efter min mening
Verden er smask fuld af hyklere....