Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » mandag, 17. jan, 2011 07:42

McRae skrev:Ibrahimovic laver altså nogle vilde ting i ny og næ...nej, faktisk ret ofte endda.
Her er en "detalje" mere:

http://www.101greatgoals.com/videodispl ... e-8193788/
Ja, det er altså et helt suverænt mål. Kun en arabisk kommentator kan følge det til dørs.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 17. jan, 2011 08:05

Rasmus skrev:
McRae skrev:Ibrahimovic laver altså nogle vilde ting i ny og næ...nej, faktisk ret ofte endda.

Ja, det er altså et helt suverænt mål. Kun en arabisk kommentator kan følge det til dørs.
Fantastisk fodboldspiller.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 19. jan, 2011 18:34

Emmy skrev:
Rasmus skrev:

:roll:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 19. jan, 2011 19:01

Skovdal skrev:
Emmy skrev:
Rasmus skrev:

Hvorfor rullende øjne? Uanset hvad man mener om Zlatan, så kan man ikke komme udenom, at han er en fantastisk fodboldspiller.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 19. jan, 2011 20:45

Hvis han gad at spille ja, men manden er luddoven og kan kun score mod små hold.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 19. jan, 2011 22:59

Apropos luddoven, så har jeg indtil nu haft en vis fidus for Bendtner. Men han har satme ikke været god i denne sæson. Han laver af og til nogle fine ting ude på fløjen, hvor Wenger ofte smider ham ud, og i dag lagde han flot op til et mål af Van Persie.
Men han kan jo ikke score mål, selvom han af natur er boksspiller, og deri ligger der jo et vist paradoks. Derudover halter teknikken gevaldigt, selvom det selvfølgelig ikke er noget nyt i sig selv.

I Viborg spillede indtil for nylig en vis Søren Ulrik Vestergaard, og jeg ser mange ligheder mellem de to. Det er desværre ikke noget kompliment til nogen af dem.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » torsdag, 20. jan, 2011 21:51

Masche20 skrev:Hvis han gad at spille ja, men manden er luddoven og kan kun score mod små hold.
Ja, af småhold han har scoret imod i denne sæson kan man nævne Lazio, Napoli, Fiorentina, Juventus, Palermo, Inter.
Det er de hold der ligger på 2. til 7. pladsen i serie a.

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » fredag, 21. jan, 2011 03:11

Masche20 skrev:Hvis han gad at spille ja, men manden er luddoven og kan kun score mod små hold.

Hvis jeg ikke husker forkert, blev han matchvinder mod Real Madrid sidste sæson, sænkede Arsenal med 2 mål på Emirates i CL sidste år og han blev også matchvinder i Milano derbyet mod Inter denne sæson. Derudover har han mål mod Bayern München og Milan på CV'et.

Det er små hold :roll:
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » fredag, 21. jan, 2011 08:56

McRae skrev:Apropos luddoven, så har jeg indtil nu haft en vis fidus for Bendtner. Men han har satme ikke været god i denne sæson. Han laver af og til nogle fine ting ude på fløjen, hvor Wenger ofte smider ham ud, og i dag lagde han flot op til et mål af Van Persie.
Han har nu alligevel et ret godt scoringsgennemsnit i forhold til spilletid, og mod Wigan hvor de spillede 2-2 spillede han en stor rolle i begge mål. Jeg ser i hvert fald Bendtner som bedre end eks. Ngog.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 22. jan, 2011 13:42

@ Aquilani4 og Belloni - Ja nu i siger det. Han er da så dygtig, så dygtig. - I har åbnet mine øjne.

Det dejligt i forsvarer ham med næb og klør. Sandheden er bare, at Zlatan er en arrogant, humørspiller af værste skuffe. Han kunne ikke bruges i Barcelona og så blev han sendt tilbage til Italien.

Han falder også altid ud af de store kampe, hvor han blæses op til noget, han ikke er eller kan magte. Zlatan er udemærket, ikke mere end det.

Men al respekt til dig Aquilani4, så mindes jeg kun at have været enig med dig i en ting og det er dit signatur statement:
Hent Aqulani tilbage!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 22. jan, 2011 16:31

Berbaflop flopper desværre ikke så meget som man kunne ønske sig...

Jack Cade

Indlæg af Jack Cade » lørdag, 22. jan, 2011 19:10

Han er i hvert fald godt på vej til at være topscorer.. Han har vist scoret 17 mål, 11 af dem i tre kampe :shock: (Liverpool, Blackburn og nu Birmingham).

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 22. jan, 2011 19:11

Bent scorer i sin debut for Villa.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 22. jan, 2011 23:21

Masche20 skrev:@ Aquilani4 og Belloni - Ja nu i siger det. Han er da så dygtig, så dygtig. - I har åbnet mine øjne.

Det dejligt i forsvarer ham med næb og klør
. Sandheden er bare, at Zlatan er en arrogant, humørspiller af værste skuffe. Han kunne ikke bruges i Barcelona og så blev han sendt tilbage til Italien.

Han falder også altid ud af de store kampe, hvor han blæses op til noget, han ikke er eller kan magte. Zlatan er udemærket, ikke mere end det.

Men al respekt til dig Aquilani4, så mindes jeg kun at have været enig med dig i en ting og det er dit signatur statement:
Hent Aqulani tilbage!
Hvis det at nævne en masse hold han har scoret imod, kan være med til at åbne dine øjne for hvilket fantastisk menneske og fodboldspiller han er, så var det da så lidt. Min hensigt var blot at fortælle dig, at du tog fejl i det sidste du skrev.
:aliboronz8:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 23. jan, 2011 03:36

Belloni skrev:
Masche20 skrev:@ Aquilani4 og Belloni - Ja nu i siger det. Han er da så dygtig, så dygtig. - I har åbnet mine øjne.

Det dejligt i forsvarer ham med næb og klør
. Sandheden er bare, at Zlatan er en arrogant, humørspiller af værste skuffe. Han kunne ikke bruges i Barcelona og så blev han sendt tilbage til Italien.

Hent Aqulani tilbage!
Hvis det at nævne en masse hold han har scoret imod, kan være med til at åbne dine øjne for hvilket fantastisk menneske og fodboldspiller han er, så var det da så lidt. Min hensigt var blot at fortælle dig, at du tog fejl i det sidste du skrev.
:aliboronz8:
Synes absolut heller ikke han er verdensklasse, han er mellemvare efter min mening, 66 kampe 25 mål for sverige, deriblndt en måltørke på vistnok 2 år imponerer mig heller ikke specielt, fint han kan score i Holland og Italien, men synes han mangler at lyne i CL på landsholdet, 16 i 29 for Barca er vel okay, men hvor får du bedre service? Selv den dårligste angribe vil vel ligge på noget nær det snit, med den support der ligger bagved.

Har egentlig ikke det vilde mod Zlatan´s væremåde, men har lidt imod han bliver gjort til noget han ikke helt er, efter min mening. Han viser for sjældent sin teknik, efter min mening
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar