Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » søndag, 09. jan, 2011 22:23

Ilicic er LFC blevet sat i forbindelse med.

http://www.101greatgoals.com/videodispl ... o-8116150/

... også regnes han vist for en defensiv spiller.

(kilde: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -in-ilicic)
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » mandag, 10. jan, 2011 09:00

Jeg fandt lige den her tweet. Den blev skrevet på RAWK i går.

royhendo Roy Henderson
What's the Mata?

Kunne i lige se Mata og Suarez som vores januarkøb :P http://www.youtube.com/watch?v=VLnWf1sQkjY
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
catu
Geografisk sted: Wherever FD takes me
Alder: 47
Kontakt:

Indlæg af catu » mandag, 10. jan, 2011 09:22

Det var vist bare fordi han (Mata) brændte et straffespark, efter hvad jeg kunne læse mig til
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues

Brugeravatar
Kongegaard

Indlæg af Kongegaard » mandag, 10. jan, 2011 10:18

catu skrev:Det var vist bare fordi han (Mata) brændte et straffespark, efter hvad jeg kunne læse mig til
Nårh for fanden.. :)
Gerrard og Agger er Liverpool

Johlle

Indlæg af Johlle » mandag, 10. jan, 2011 13:48

Fribytter skrev:Ilicic er LFC blevet sat i forbindelse med.

http://www.101greatgoals.com/videodispl ... o-8116150/

... også regnes han vist for en defensiv spiller.

(kilde: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -in-ilicic)
Ej, det er ikke helt korrekt. Han ligger i en 10'er-rolle sammen med Pastore bag en enlig angriber. Han har i øvrigt vist prøver på fremragende teknik og i særdeleshed sparketeknik hele sæsonen. Noget af et scoop Palermo har gjort sig der.
Men om han er klar til England og Liverpool, det tvivler jeg skam lidt på endnu.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 10. jan, 2011 14:00

SiClancy Simon Clancy
TB: "I've got to hold my hands up and admit that right now I have no real ideas about who Liverpool are looking at this month."
1 minute ago

De holder kortene tæt ind til kroppen.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 10. jan, 2011 14:19

Hr. Drejer skrev:SiClancy Simon Clancy
TB: "I've got to hold my hands up and admit that right now I have no real ideas about who Liverpool are looking at this month."
1 minute ago

De holder kortene tæt ind til kroppen.
Ja, det er vi sgu blevet gode til på det seneste... Meireles blev også hentet uden alt for mange vidste noget, så vidt jeg husker.

Det gør også det hele lidt sjovere... man føler jo nærmest man har fået en gave når et relativt stort navn pludselig offentliggøres som ny Liverpool-spiller :mrgreen:
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » mandag, 10. jan, 2011 22:21

Kom nu med Coentrao og Hulk så bliver jeg rigtig glad :)
Eller Mata :D
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 10. jan, 2011 22:42

Xenne skrev:Kom nu med Coentrao og Hulk så bliver jeg rigtig glad :)
Ja det ville være godt. Puha har kigget efter bil hele denne aften, en lastbil syntes lige den skulle krølle min bil sammen, mens den holdte på en parkeringsplads, heldigvis uden personer i :dontknow: . Det blev den så totalskadet af :doh1:

Giv os Coentrao, det vil være rigtig godt. De må få hul på det nu, således det bliver mere og mere attraktiv at skifte til klubben. Og starter med at hente et kæmpetalent nu.

Jeg har det til underligt med Joe Cole, jeg syntes han er hammer god, men han er bare helt væk pt., kan de for pokker ikke få gang i ham ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 10. jan, 2011 22:49

Kelly skrev:
Ja det ville være godt. Puha har kigget efter bil hele denne aften, en lastbil syntes lige den skulle krølle min bil sammen, mens den holdte på en parkeringsplads, heldigvis uden personer i :dontknow: . Det blev den så totalskadet af :doh1:

Giv os Coentrao, det vil være rigtig godt. De må få hul på det nu, således det bliver mere og mere attraktiv at skifte til klubben. Og starter med at hente et kæmpetalent nu.

Jeg har det til underligt med Joe Cole, jeg syntes han er hammer god, men han er bare helt væk pt., kan de for pokker ikke få gang i ham ?.
Nogle, der sagde off topic? :P Stakkels bil.

Jeg troede City ville jagte Hulk, men kan tænkes, at han ikke er et mål for dem mere nu, hvor de har hentet Dzeko. Jeg ser dog Hulk som et meget usandsynligt transfertarget for os.

Coentrao derimod virker som en mand, vi vil forsøge at gå efter. Selvom ham Wass vel ikke er tænkt som afløser for ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » mandag, 10. jan, 2011 22:51

Kelly skrev:

Godt at du er okay :)

Coentrao ville være spændende til venstre backen meget endda :)

Men den spiller jeg helst ville have er Hulk skarpt efterfulgt af Mata.

Jeg har det underligt med Cole, Jeg var helt vild med ham i Chelsea der var han virkelig god, men jeg syntes ikke man har set noget bare tæt på det niveau, nu er han bare bredde spiller ala Maxi, syntes Benna var bedre.
Han skal til at tage sig sammen ellers skal han bare ud fordi han får en mega løn.
Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 12. jan, 2011 21:26

Negredo er i hvert fald i målform. Han har indtil videre klasket 2 mål ind mod Villareal.

Han er nu en spiller jeg gerne vil have i truppen.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 12. jan, 2011 21:50

Nogen der kan lave et indlæg.
Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 12. jan, 2011 21:51

Guffi182 skrev:Nogen der kan lave et indlæg.
Du tænker på kampen?

EDIT: Så er det næsten nemmere at snakke om, hvem der skal ud. Visse personer spiller fint idag men der er nogle der er helt ad helvede til.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 12. jan, 2011 22:56

Det mest deprimerende ved det her er faktisk, at midlerne til at rydde ordentligt op bare ikke er til rådighed. De spillere vi skal af med + de penge vi kan få tilladelse til at bruge slet, slet ikke rækker til at lukke ALLE de huller vi har. I den ideelle verden kunne vi skille os af med:
Poul K, Skrtel, Carragher, Kyrgiakos og Aurelio og erstatte dem med Coentrao, Cahill og Shawcross.
CP, Jovanovich, Babel, Maxi og Cole og erstatte dem med Hazard, Suarez, Charlie Adam, A. Johnson, Marveaux
Købe Negredo/Hulk/3. topangriber + evt. en angriber mere som gerne må være Lukaku.

Med NESVs strategi går vi et meget spændende projekt i møde, men resultaterne kommer til at tage tid. Så som fans må vi væbne os med tålmodighed.

Hvor er vi dog sørgelige :cry:

Besvar