Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Ilicic er LFC blevet sat i forbindelse med.
http://www.101greatgoals.com/videodispl ... o-8116150/
... også regnes han vist for en defensiv spiller.
(kilde: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -in-ilicic)
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- Kongegaard
- Alder: 37
Jeg fandt lige den her tweet. Den blev skrevet på RAWK i går.
royhendo Roy Henderson
What's the Mata?
Kunne i lige se Mata og Suarez som vores januarkøb
http://www.youtube.com/watch?v=VLnWf1sQkjY
royhendo Roy Henderson
What's the Mata?
Kunne i lige se Mata og Suarez som vores januarkøb

Gerrard og Agger er Liverpool
- catu
- Geografisk sted: Wherever FD takes me
- Alder: 47
- Kontakt:
Det var vist bare fordi han (Mata) brændte et straffespark, efter hvad jeg kunne læse mig til
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues
Rhythm 'n Blues
- Kongegaard
- Alder: 37
Nårh for fanden..catu skrev:Det var vist bare fordi han (Mata) brændte et straffespark, efter hvad jeg kunne læse mig til

Gerrard og Agger er Liverpool
Ej, det er ikke helt korrekt. Han ligger i en 10'er-rolle sammen med Pastore bag en enlig angriber. Han har i øvrigt vist prøver på fremragende teknik og i særdeleshed sparketeknik hele sæsonen. Noget af et scoop Palermo har gjort sig der.Fribytter skrev:Ilicic er LFC blevet sat i forbindelse med.
Men om han er klar til England og Liverpool, det tvivler jeg skam lidt på endnu.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
SiClancy Simon Clancy
TB: "I've got to hold my hands up and admit that right now I have no real ideas about who Liverpool are looking at this month."
1 minute ago
De holder kortene tæt ind til kroppen.
TB: "I've got to hold my hands up and admit that right now I have no real ideas about who Liverpool are looking at this month."
1 minute ago
Ja, det er vi sgu blevet gode til på det seneste... Meireles blev også hentet uden alt for mange vidste noget, så vidt jeg husker.Hr. Drejer skrev:SiClancy Simon Clancy
1 minute ago
Det gør også det hele lidt sjovere... man føler jo nærmest man har fået en gave når et relativt stort navn pludselig offentliggøres som ny Liverpool-spiller

Badooo siger, hvad han mener!
Ja det ville være godt. Puha har kigget efter bil hele denne aften, en lastbil syntes lige den skulle krølle min bil sammen, mens den holdte på en parkeringsplads, heldigvis uden personer iXenne skrev:Kom nu med Coentrao og Hulk så bliver jeg rigtig glad
Eller Mata

Giv os Coentrao, det vil være rigtig godt. De må få hul på det nu, således det bliver mere og mere attraktiv at skifte til klubben. Og starter med at hente et kæmpetalent nu.
Jeg har det til underligt med Joe Cole, jeg syntes han er hammer god, men han er bare helt væk pt., kan de for pokker ikke få gang i ham ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- JudgeArdaStudge
Nogle, der sagde off topic?Kelly skrev:Ja det ville være godt. Puha har kigget efter bil hele denne aften, en lastbil syntes lige den skulle krølle min bil sammen, mens den holdte på en parkeringsplads, heldigvis uden personer iXenne skrev:Kom nu med Coentrao og Hulk så bliver jeg rigtig glad
Eller Mata. Det blev den så totalskadet af
![]()
Giv os Coentrao, det vil være rigtig godt. De må få hul på det nu, således det bliver mere og mere attraktiv at skifte til klubben. Og starter med at hente et kæmpetalent nu.
Jeg har det til underligt med Joe Cole, jeg syntes han er hammer god, men han er bare helt væk pt., kan de for pokker ikke få gang i ham ?.

Jeg troede City ville jagte Hulk, men kan tænkes, at han ikke er et mål for dem mere nu, hvor de har hentet Dzeko. Jeg ser dog Hulk som et meget usandsynligt transfertarget for os.
Coentrao derimod virker som en mand, vi vil forsøge at gå efter. Selvom ham Wass vel ikke er tænkt som afløser for ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Godt at du er okayKelly skrev:Ja det ville være godt. Puha har kigget efter bil hele denne aften, en lastbil syntes lige den skulle krølle min bil sammen, mens den holdte på en parkeringsplads, heldigvis uden personer iXenne skrev:Kom nu med Coentrao og Hulk så bliver jeg rigtig glad
Eller Mata. Det blev den så totalskadet af
![]()

Coentrao ville være spændende til venstre backen meget endda

Men den spiller jeg helst ville have er Hulk skarpt efterfulgt af Mata.
Jeg har det underligt med Cole, Jeg var helt vild med ham i Chelsea der var han virkelig god, men jeg syntes ikke man har set noget bare tæt på det niveau, nu er han bare bredde spiller ala Maxi, syntes Benna var bedre.
Han skal til at tage sig sammen ellers skal han bare ud fordi han får en mega løn.

Negredo er i hvert fald i målform. Han har indtil videre klasket 2 mål ind mod Villareal.
Han er nu en spiller jeg gerne vil have i truppen.
Han er nu en spiller jeg gerne vil have i truppen.
Du tænker på kampen?Guffi182 skrev:Nogen der kan lave et indlæg.
EDIT: Så er det næsten nemmere at snakke om, hvem der skal ud. Visse personer spiller fint idag men der er nogle der er helt ad helvede til.
Det mest deprimerende ved det her er faktisk, at midlerne til at rydde ordentligt op bare ikke er til rådighed. De spillere vi skal af med + de penge vi kan få tilladelse til at bruge slet, slet ikke rækker til at lukke ALLE de huller vi har. I den ideelle verden kunne vi skille os af med:
Poul K, Skrtel, Carragher, Kyrgiakos og Aurelio og erstatte dem med Coentrao, Cahill og Shawcross.
CP, Jovanovich, Babel, Maxi og Cole og erstatte dem med Hazard, Suarez, Charlie Adam, A. Johnson, Marveaux
Købe Negredo/Hulk/3. topangriber + evt. en angriber mere som gerne må være Lukaku.
Med NESVs strategi går vi et meget spændende projekt i møde, men resultaterne kommer til at tage tid. Så som fans må vi væbne os med tålmodighed.
Hvor er vi dog sørgelige
Poul K, Skrtel, Carragher, Kyrgiakos og Aurelio og erstatte dem med Coentrao, Cahill og Shawcross.
CP, Jovanovich, Babel, Maxi og Cole og erstatte dem med Hazard, Suarez, Charlie Adam, A. Johnson, Marveaux
Købe Negredo/Hulk/3. topangriber + evt. en angriber mere som gerne må være Lukaku.
Med NESVs strategi går vi et meget spændende projekt i møde, men resultaterne kommer til at tage tid. Så som fans må vi væbne os med tålmodighed.
Hvor er vi dog sørgelige