Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Kan man ikke klone ham, Messias?
Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke udstå Messi og resten af den flok tudeprinsesser.
Dermed ikke sagt at de ikke har fortjent at gå videre, for det har de i den grad - objektivt set.
Dermed ikke sagt at de ikke har fortjent at gå videre, for det har de i den grad - objektivt set.
Hmm så tør jeg godt sige vi ikke ser bold på helt samme måde, hvis det altså er spillestilen du er efter.McRae skrev:Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke udstå Messi og resten af den flok tudeprinsesser.
Verden er smask fuld af hyklere....
Utroligt hvordan de kan spille sig ud af alt. Arsenal presser med tre mand helt oppe ved Barca's felt, og vupti så er Dani Alves oppe i den anden med bolden. Liverpool havde spillet den to gange rundt og så havde Carra ellers losset den opad 

Jeg er helt på samme linie, jeg kan sgu også blive træt af, at se dem trille bolden rundt fra spiller til spiller. Det ser dog flot ud når de eksplodere, men meget af tiden triller de også bolden fra spiller til spillerThommo skrev:Hmm så tør jeg godt sige vi ikke ser bold på helt samme måde, hvis det altså er spillestilen du er efter.McRae skrev:Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke udstå Messi og resten af den flok tudeprinsesser.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
"Hej jeg hedder Messi jeg gør hvad jeg vil når jeg vil med en fodbold".
Kan ikke helt afkode om du er sarkastisk eller ej...LFC Søren skrev:Jeg er helt på samme linie, jeg kan sgu også blive træt af, at se dem trille bolden rundt fra spiller til spiller. Det ser dog flot ud når de eksplodere, men meget af tiden triller de også bolden fra spiller til spillerThommo skrev:Hmm så tør jeg godt sige vi ikke ser bold på helt samme måde, hvis det altså er spillestilen du er efter.McRae skrev:Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke udstå Messi og resten af den flok tudeprinsesser.
Men jeg har bare fået for meget af de "fodboldguder", som de jo er blevet ophøjet til efterhånden. Bliver de tacklet det mindste, så bliver alle skuespillets facetter taget i brug, og frispark får de selvfølgelig (!), for det er naturligvis fuldstændigt uforsvarligt at tage bolden fra disse vidundere af nogle boldkunstnere.
Nok derfor jeg aldrig har interesseret mig for spansk fodbold...
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
McRae
Nu synes jeg du er for hårde ved dem. Tænk nu på de alle er nogle af de hurtigste fodbold spillere der er pt. Der er ikke én på holdet der har en speed som Kuyt.
De flytter bolden så hurtigt med fødderne at tacklingerne rigtig tit kommer for sent og derfor der er frispark i langt de fleste tilfælde.
Ellers gør farten at det ser voldsommere ud end det nok egentlig er.
Nu synes jeg du er for hårde ved dem. Tænk nu på de alle er nogle af de hurtigste fodbold spillere der er pt. Der er ikke én på holdet der har en speed som Kuyt.
De flytter bolden så hurtigt med fødderne at tacklingerne rigtig tit kommer for sent og derfor der er frispark i langt de fleste tilfælde.
Enig. Og så er eksempelvis Messi i mine øjne ikke nær så aktiv ud i "skuespillets facetter", som det er tilfældet for mange andre spillere i såvel England som Spanien og diverse andre lande - Gerrard og Torres er eksempelvis begge langt værre, blot for at nævne et par af vores egne. Dernæst har jeg generelt svært ved at se Barcelona dive mere end andre hold og i øvrigt blive forfordelt af dommerne på det helt generelle plan. Der må jeg erklære mig lodret uenig.Callesen skrev:McRae
Jeg er alvorlig.....Messi så jeg dog gerne i LiverpoolMcRae skrev:Kan ikke helt afkode om du er sarkastisk eller ej...LFC Søren skrev:Jeg er helt på samme linie, jeg kan sgu også blive træt af, at se dem trille bolden rundt fra spiller til spiller. Det ser dog flot ud når de eksplodere, men meget af tiden triller de også bolden fra spiller til spillerThommo skrev:Hmm så tør jeg godt sige vi ikke ser bold på helt samme måde, hvis det altså er spillestilen du er efter.McRae skrev:Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke udstå Messi og resten af den flok tudeprinsesser.
Men jeg har bare fået for meget af de "fodboldguder", som de jo er blevet ophøjet til efterhånden. Bliver de tacklet det mindste, så bliver alle skuespillets facetter taget i brug, og frispark får de selvfølgelig (!), for det er naturligvis fuldstændigt uforsvarligt at tage bolden fra disse vidundere af nogle boldkunstnere.
Nok derfor jeg aldrig har interesseret mig for spansk fodbold...

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Skyd mig bare, men jeg så sgu hellere Cronaldo i Liverpool end Messi.
(*skynder sig at logge af*)
McRae skrev:Skyd mig bare, men jeg så sgu hellere Cronaldo i Liverpool end Messi.

Du er skæg - mærkelig, men skæg.
- JudgeArdaStudge
Hvad med dem begge?McRae skrev:Skyd mig bare, men jeg så sgu hellere Cronaldo i Liverpool end Messi.
Messi - Torres - Ronaldo
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Masche20 skrev:Hvad med dem begge?McRae skrev:Skyd mig bare, men jeg så sgu hellere Cronaldo i Liverpool end Messi.
Messi - Torres - Ronaldo

-
Det har du ret i. Det er sjældent Barcelona bliver snydt for nogetaarde skrev:Enig. Og så er eksempelvis Messi i mine øjne ikke nær så aktiv ud i "skuespillets facetter", som det er tilfældet for mange andre spillere i såvel England som Spanien og diverse andre lande - Gerrard og Torres er eksempelvis begge langt værre, blot for at nævne et par af vores egne. Dernæst har jeg generelt svært ved at se Barcelona dive mere end andre hold og i øvrigt blive forfordelt af dommerne på det helt generelle plan. Der må jeg erklære mig lodret uenig.Callesen skrev:McRae

Man kan nu godt blive lidt imponeret af deres boldflytteri, selvom det også kan blive for meget af det gode.
Messi til Liverpool? Så skidt da.