Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 06. apr, 2010 21:45

Kan man ikke klone ham, Messias?

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 06. apr, 2010 21:47

Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke udstå Messi og resten af den flok tudeprinsesser.

Dermed ikke sagt at de ikke har fortjent at gå videre, for det har de i den grad - objektivt set.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 06. apr, 2010 21:54

McRae skrev:Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke udstå Messi og resten af den flok tudeprinsesser.

Dermed ikke sagt at de ikke har fortjent at gå videre, for det har de i den grad - objektivt set.
Hmm så tør jeg godt sige vi ikke ser bold på helt samme måde, hvis det altså er spillestilen du er efter.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 06. apr, 2010 21:55

Utroligt hvordan de kan spille sig ud af alt. Arsenal presser med tre mand helt oppe ved Barca's felt, og vupti så er Dani Alves oppe i den anden med bolden. Liverpool havde spillet den to gange rundt og så havde Carra ellers losset den opad :)

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » tirsdag, 06. apr, 2010 22:16

Thommo skrev:
McRae skrev:Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke udstå Messi og resten af den flok tudeprinsesser.

Hmm så tør jeg godt sige vi ikke ser bold på helt samme måde, hvis det altså er spillestilen du er efter.
Jeg er helt på samme linie, jeg kan sgu også blive træt af, at se dem trille bolden rundt fra spiller til spiller. Det ser dog flot ud når de eksplodere, men meget af tiden triller de også bolden fra spiller til spiller
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 06. apr, 2010 22:42

"Hej jeg hedder Messi jeg gør hvad jeg vil når jeg vil med en fodbold".

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 06. apr, 2010 22:50

LFC Søren skrev:
Thommo skrev:

Jeg er helt på samme linie, jeg kan sgu også blive træt af, at se dem trille bolden rundt fra spiller til spiller. Det ser dog flot ud når de eksplodere, men meget af tiden triller de også bolden fra spiller til spiller
Kan ikke helt afkode om du er sarkastisk eller ej...

Men jeg har bare fået for meget af de "fodboldguder", som de jo er blevet ophøjet til efterhånden. Bliver de tacklet det mindste, så bliver alle skuespillets facetter taget i brug, og frispark får de selvfølgelig (!), for det er naturligvis fuldstændigt uforsvarligt at tage bolden fra disse vidundere af nogle boldkunstnere.

Nok derfor jeg aldrig har interesseret mig for spansk fodbold...

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 06. apr, 2010 22:53

McRae

Nu synes jeg du er for hårde ved dem. Tænk nu på de alle er nogle af de hurtigste fodbold spillere der er pt. Der er ikke én på holdet der har en speed som Kuyt.
De flytter bolden så hurtigt med fødderne at tacklingerne rigtig tit kommer for sent og derfor der er frispark i langt de fleste tilfælde.
Ellers gør farten at det ser voldsommere ud end det nok egentlig er.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 06. apr, 2010 22:57

Callesen skrev:McRae

Nu synes jeg du er for hårde ved dem. Tænk nu på de alle er nogle af de hurtigste fodbold spillere der er pt. Der er ikke én på holdet der har en speed som Kuyt.
De flytter bolden så hurtigt med fødderne at tacklingerne rigtig tit kommer for sent og derfor der er frispark i langt de fleste tilfælde.
Enig. Og så er eksempelvis Messi i mine øjne ikke nær så aktiv ud i "skuespillets facetter", som det er tilfældet for mange andre spillere i såvel England som Spanien og diverse andre lande - Gerrard og Torres er eksempelvis begge langt værre, blot for at nævne et par af vores egne. Dernæst har jeg generelt svært ved at se Barcelona dive mere end andre hold og i øvrigt blive forfordelt af dommerne på det helt generelle plan. Der må jeg erklære mig lodret uenig.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » tirsdag, 06. apr, 2010 23:01

McRae skrev:
LFC Søren skrev:
Thommo skrev:

Kan ikke helt afkode om du er sarkastisk eller ej...

Men jeg har bare fået for meget af de "fodboldguder", som de jo er blevet ophøjet til efterhånden. Bliver de tacklet det mindste, så bliver alle skuespillets facetter taget i brug, og frispark får de selvfølgelig (!), for det er naturligvis fuldstændigt uforsvarligt at tage bolden fra disse vidundere af nogle boldkunstnere.

Nok derfor jeg aldrig har interesseret mig for spansk fodbold...
Jeg er alvorlig.....Messi så jeg dog gerne i Liverpool ;)
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 06. apr, 2010 23:06

Skyd mig bare, men jeg så sgu hellere Cronaldo i Liverpool end Messi.

(*skynder sig at logge af*)

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 06. apr, 2010 23:23

McRae skrev:Skyd mig bare, men jeg så sgu hellere Cronaldo i Liverpool end Messi.

:lol:
Du er skæg - mærkelig, men skæg.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 07. apr, 2010 00:06

McRae skrev:Skyd mig bare, men jeg så sgu hellere Cronaldo i Liverpool end Messi.

Hvad med dem begge?

Messi - Torres - Ronaldo
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 07. apr, 2010 00:19

Masche20 skrev:

Hvad med dem begge?

Messi - Torres - Ronaldo
:director: WAKE UP CALL!

;)

Doug Graves

Indlæg af Doug Graves » onsdag, 07. apr, 2010 09:41

aarde skrev:
Callesen skrev:McRae

Enig. Og så er eksempelvis Messi i mine øjne ikke nær så aktiv ud i "skuespillets facetter", som det er tilfældet for mange andre spillere i såvel England som Spanien og diverse andre lande - Gerrard og Torres er eksempelvis begge langt værre, blot for at nævne et par af vores egne. Dernæst har jeg generelt svært ved at se Barcelona dive mere end andre hold og i øvrigt blive forfordelt af dommerne på det helt generelle plan. Der må jeg erklære mig lodret uenig.
Det har du ret i. Det er sjældent Barcelona bliver snydt for noget :)
Man kan nu godt blive lidt imponeret af deres boldflytteri, selvom det også kan blive for meget af det gode.
Messi til Liverpool? Så skidt da.

Besvar