Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 08. dec, 2009 23:40

Super at Bayern gik videre! Og det kunne vidst ikke være mere fortjent, hvornår har et hold udspillet en modstander i den grad på udebane, i en så vigtig kamp, og hvor modstanderne burde være nogenlunde jævnbyrdige? Jeg vil kalde det en sejr for den offensive fodbold over den defensive. Bayern angreb fra start til slut, Juventus forsvarede sig fra start til slut.

Imponerende!

INRAFAWETRUST

Indlæg af INRAFAWETRUST » onsdag, 09. dec, 2009 00:19

http://footyroom.com/vfl-wolfsburg-1-3- ... d-2009-12/
Han kan endnu.
Owen var siden jeg var lille mit IDOL, Ærgeligt han ikke er i Merseyside mere.

-YNWA-

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 09. dec, 2009 10:27

INRAFAWETRUST skrev:http://footyroom.com/vfl-wolfsburg-1-3- ... d-2009-12/
Han kan endnu.

-YNWA-
Jeg synes ærligt talt ikke du burde en udvise en sådan respekt over for en pengegrisk forræder.

IanRush

Indlæg af IanRush » onsdag, 09. dec, 2009 13:05

AJ skrev:
Han kan endnu.

-YNWA-
Jeg synes ærligt talt ikke du burde en udvise en sådan respekt over for en pengegrisk forræder.
Ikke at jeg elsker Owen, men den der skal du lige forklare mig AJ????

AJ

Indlæg af AJ » onsdag, 09. dec, 2009 13:17

IanRush skrev:
AJ skrev:
Han kan endnu.

-YNWA-
Ikke at jeg elsker Owen, men den der skal du lige forklare mig AJ????
Owen har, efter min overbevisning, ikke i synderlig grad fortjent tiltalen "You'll Never Walk Alone".

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 09. dec, 2009 16:28

Han skal dog i det mindste respekteres for det han gjorde for Liverpool.

IanRush

Indlæg af IanRush » onsdag, 09. dec, 2009 17:25

AJ skrev: Owen har, efter min overbevisning, ikke i synderlig grad fortjent tiltalen "You'll Never Walk Alone".
Hvorfor er han pengegrisk?

AJ

Indlæg af AJ » onsdag, 09. dec, 2009 18:35

IanRush skrev:
AJ skrev: Owen har, efter min overbevisning, ikke i synderlig grad fortjent tiltalen "You'll Never Walk Alone".
Hvorfor skulle han ellers skifte til hhv. Real Madrid og Man Utd?

IanRush

Indlæg af IanRush » onsdag, 09. dec, 2009 18:45

AJ skrev:
IanRush skrev:
1) Til Real for at søge nye udfordringer.
2) Til United fordi det er en kæmpe mulighed for at vinde noget. Alternativet var vist Hull City eller at blive i Newcastle. Den er vist ikke så svær AJ :D

Allan

Indlæg af Allan » onsdag, 09. dec, 2009 18:59

For langt de fleste spillere plejer motivationen at være at få spilletid... Og det kunne jeg næppe forestille mig, at han regnede med at få mere af i ManU end i Hull. Næ, tror nu Owen valgte som han gjorde ud fra den motivation han altid har valgt ud fra - hans landsholdskarriere...

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » onsdag, 09. dec, 2009 19:00

IanRush skrev:
AJ skrev:
IanRush skrev:
1) Til Real for at søge nye udfordringer.
2) Til United fordi det er en kæmpe mulighed for at vinde noget. Alternativet var vist Hull City eller at blive i Newcastle. Den er vist ikke så svær AJ :D
1) Den kan du måske overbevise mig om på en varm sommerdag, med masser af GRATIS øl og bøffer på grillen, men kun MÅSKE.
2) Så hellere alternativet. Om jeg fatter og nogensinde kommer til, at han kunne finde på det. Han har selv prøvet de opgør, bare på den rigtige side og han ved hvad denne revalisering betyder. Især for tilhængerne...og det er bare så skuffende, at han totalt ignorede det. Og endnu værre. Efterfølgende udtalte han sig i meget rosende vendinger om 'saf', så det gav mig opkastningsfornemmelser.

Jeg giver AJ ret. Ingen grund til at rose ham, eller give ham respekt. Den kredit har han formøblet på no' time.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 09. dec, 2009 19:20

Owen eksisterer ganske enkelt ikke mere i min verden. Jeg vil ikke håne ham, selv om jeg inderst inde anser hans handling for at være på Laudrup/Figo niveau (skifte til den absolutte rival/hademodstander), dertil vejer hans fortid hos os dog for meget. Men jeg vil heller ikke vise ham nogen respekt, for det fortjener man ikke, når man foretager dét skifte - han er mig ganske enkelt ligegyldig og betydningsløs og har været det fra dét øjeblik, han solgte sin sjæl til den klub.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » onsdag, 09. dec, 2009 19:29

Fup skrev:Owen eksisterer ganske enkelt ikke mere i min verden. Jeg vil ikke håne ham, selv om jeg inderst inde anser hans handling for at være på Laudrup/Figo niveau (skifte til den absolutte rival/hademodstander), dertil vejer hans fortid hos os dog for meget. Men jeg vil heller ikke vise ham nogen respekt, for det fortjener man ikke, når man foretager dét skifte - han er mig ganske enkelt ligegyldig og betydningsløs og har været det fra dét øjeblik, han solgte sin sjæl til den klub.
Jeg er helt enig. Det må sgu være rigtig slemt, for dem som i sin tid valgte Liverpool, netop pga judas.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

AJ

Indlæg af AJ » onsdag, 09. dec, 2009 20:04

Jeg vil ikke sige, at jeg blev Liverpool fan pga af ham, men han var da en af mine yndlingsspillere i starten (fra 2001).

Da jeg kom til at se et interview med ham i går på tv3+ fik jeg det decideret elendigt.

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » onsdag, 09. dec, 2009 20:09

Jeg tror ikke jeg ville kalde Owen pengegrisk, men der er ingen tvivl om, at han er en glory hunter af værste skuffe.
Billede

Besvar