Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Re: Dagens Kampe
Super at Bayern gik videre! Og det kunne vidst ikke være mere fortjent, hvornår har et hold udspillet en modstander i den grad på udebane, i en så vigtig kamp, og hvor modstanderne burde være nogenlunde jævnbyrdige? Jeg vil kalde det en sejr for den offensive fodbold over den defensive. Bayern angreb fra start til slut, Juventus forsvarede sig fra start til slut.
Imponerende!
Imponerende!
http://footyroom.com/vfl-wolfsburg-1-3- ... d-2009-12/
Han kan endnu.
Owen var siden jeg var lille mit IDOL, Ærgeligt han ikke er i Merseyside mere.
-YNWA-
Han kan endnu.
-YNWA-
Jeg synes ærligt talt ikke du burde en udvise en sådan respekt over for en pengegrisk forræder.INRAFAWETRUST skrev:http://footyroom.com/vfl-wolfsburg-1-3- ... d-2009-12/
Han kan endnu.
-YNWA-
Ikke at jeg elsker Owen, men den der skal du lige forklare mig AJ????AJ skrev:Jeg synes ærligt talt ikke du burde en udvise en sådan respekt over for en pengegrisk forræder.INRAFAWETRUST skrev:http://footyroom.com/vfl-wolfsburg-1-3- ... d-2009-12/
Han kan endnu.
-YNWA-
Owen har, efter min overbevisning, ikke i synderlig grad fortjent tiltalen "You'll Never Walk Alone".IanRush skrev:Ikke at jeg elsker Owen, men den der skal du lige forklare mig AJ????AJ skrev:Jeg synes ærligt talt ikke du burde en udvise en sådan respekt over for en pengegrisk forræder.INRAFAWETRUST skrev:http://footyroom.com/vfl-wolfsburg-1-3- ... d-2009-12/
Han kan endnu.
-YNWA-
Hvorfor er han pengegrisk?AJ skrev: Owen har, efter min overbevisning, ikke i synderlig grad fortjent tiltalen "You'll Never Walk Alone".
Hvorfor skulle han ellers skifte til hhv. Real Madrid og Man Utd?IanRush skrev:Hvorfor er han pengegrisk?AJ skrev: Owen har, efter min overbevisning, ikke i synderlig grad fortjent tiltalen "You'll Never Walk Alone".
1) Til Real for at søge nye udfordringer.AJ skrev:Hvorfor skulle han ellers skifte til hhv. Real Madrid og Man Utd?IanRush skrev:Hvorfor er han pengegrisk?AJ skrev: Owen har, efter min overbevisning, ikke i synderlig grad fortjent tiltalen "You'll Never Walk Alone".
2) Til United fordi det er en kæmpe mulighed for at vinde noget. Alternativet var vist Hull City eller at blive i Newcastle. Den er vist ikke så svær AJ

For langt de fleste spillere plejer motivationen at være at få spilletid... Og det kunne jeg næppe forestille mig, at han regnede med at få mere af i ManU end i Hull. Næ, tror nu Owen valgte som han gjorde ud fra den motivation han altid har valgt ud fra - hans landsholdskarriere...
1) Den kan du måske overbevise mig om på en varm sommerdag, med masser af GRATIS øl og bøffer på grillen, men kun MÅSKE.IanRush skrev:1) Til Real for at søge nye udfordringer.AJ skrev:Hvorfor skulle han ellers skifte til hhv. Real Madrid og Man Utd?IanRush skrev:Hvorfor er han pengegrisk?AJ skrev: Owen har, efter min overbevisning, ikke i synderlig grad fortjent tiltalen "You'll Never Walk Alone".
2) Til United fordi det er en kæmpe mulighed for at vinde noget. Alternativet var vist Hull City eller at blive i Newcastle. Den er vist ikke så svær AJ
2) Så hellere alternativet. Om jeg fatter og nogensinde kommer til, at han kunne finde på det. Han har selv prøvet de opgør, bare på den rigtige side og han ved hvad denne revalisering betyder. Især for tilhængerne...og det er bare så skuffende, at han totalt ignorede det. Og endnu værre. Efterfølgende udtalte han sig i meget rosende vendinger om 'saf', så det gav mig opkastningsfornemmelser.
Jeg giver AJ ret. Ingen grund til at rose ham, eller give ham respekt. Den kredit har han formøblet på no' time.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Owen eksisterer ganske enkelt ikke mere i min verden. Jeg vil ikke håne ham, selv om jeg inderst inde anser hans handling for at være på Laudrup/Figo niveau (skifte til den absolutte rival/hademodstander), dertil vejer hans fortid hos os dog for meget. Men jeg vil heller ikke vise ham nogen respekt, for det fortjener man ikke, når man foretager dét skifte - han er mig ganske enkelt ligegyldig og betydningsløs og har været det fra dét øjeblik, han solgte sin sjæl til den klub.
Jeg er helt enig. Det må sgu være rigtig slemt, for dem som i sin tid valgte Liverpool, netop pga judas.Fup skrev:Owen eksisterer ganske enkelt ikke mere i min verden. Jeg vil ikke håne ham, selv om jeg inderst inde anser hans handling for at være på Laudrup/Figo niveau (skifte til den absolutte rival/hademodstander), dertil vejer hans fortid hos os dog for meget. Men jeg vil heller ikke vise ham nogen respekt, for det fortjener man ikke, når man foretager dét skifte - han er mig ganske enkelt ligegyldig og betydningsløs og har været det fra dét øjeblik, han solgte sin sjæl til den klub.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Jeg vil ikke sige, at jeg blev Liverpool fan pga af ham, men han var da en af mine yndlingsspillere i starten (fra 2001).
Da jeg kom til at se et interview med ham i går på tv3+ fik jeg det decideret elendigt.
Da jeg kom til at se et interview med ham i går på tv3+ fik jeg det decideret elendigt.
Jeg tror ikke jeg ville kalde Owen pengegrisk, men der er ingen tvivl om, at han er en glory hunter af værste skuffe.