Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » søndag, 22. nov, 2009 20:35

Hekkem skrev:
henry skrev:9-1! Hvad har de fået til morgenmad?
Tja, hvor var vi henne da Kranjar var ledig på markedet?

Så også lige Canal + indslag om ugens legende. Uha, hvor kunne vi dog godt bruge en spiller som McAllister i dag. Han var helt igennem en komplet midtbanespiller. Lederegenskaber i top. Sparker godt både indlægsdødbolde, som direkte frispark. God fysisk form. Agresiv i nærkampe. God i pasningsspillet og med rette kreativitet.

- Igen ser jeg Danny Murphy som hans arvetager, men han fik ikke lov at forsætte sin karriere i Liverpool
Jeg troede faktisk Stevie skulle blive arvetageren. Men ja, han er virkelig savnet, især i disse dage. Al respekt for det mandskab Rafa har samlet sammen, men når det virkelig flød på var det virkelig et godt hold vi havde i en periode, og de få kampe hvor spillere som MacAllister, Babbel, Litmanen (ja han var altså forrygende i nogle kampe), Owen, Hyypia og en ung spiller ved navn Steven Gerrard alle spillede op til deres bedste på en og samme dag og var i spillehumør, var det virkelig en fryd for øjet at kigge med. Hvor mange reddede MacAllister ikke os i sidste øjeblik?

Af dagens kampe så jeg kun FCK-Randers, som meget belejligt blev vist på DR. FCK vandt, BIF tabte. Så det går den rigtige vej. Blev ganske rystet da jeg så resultatet i Spurs-kampen. Nu har vi vidst ikke længere den bedste 3. bedste positive målscore heller. Bare Torres kan holde niveauet så han bliver topscorer.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 22. nov, 2009 20:51

henrik1 skrev:
Hekkem skrev:
henry skrev:9-1! Hvad har de fået til morgenmad?
Tja, hvor var vi henne da Kranjar var ledig på markedet?

Så også lige Canal + indslag om ugens legende. Uha, hvor kunne vi dog godt bruge en spiller som McAllister i dag. Han var helt igennem en komplet midtbanespiller. Lederegenskaber i top. Sparker godt både indlægsdødbolde, som direkte frispark. God fysisk form. Agresiv i nærkampe. God i pasningsspillet og med rette kreativitet.

- Igen ser jeg Danny Murphy som hans arvetager, men han fik ikke lov at forsætte sin karriere i Liverpool
Jeg troede faktisk Stevie skulle blive arvetageren. Men ja, han er virkelig savnet, især i disse dage. Al respekt for det mandskab Rafa har samlet sammen, men når det virkelig flød på var det virkelig et godt hold vi havde i en periode, og de få kampe hvor spillere som MacAllister, Babbel, Litmanen (ja han var altså forrygende i nogle kampe), Owen, Hyypia og en ung spiller ved navn Steven Gerrard alle spillede op til deres bedste på en og samme dag og var i spillehumør, var det virkelig en fryd for øjet at kigge med. Hvor mange reddede MacAllister ikke os i sidste øjeblik?

Af dagens kampe så jeg kun FCK-Randers, som meget belejligt blev vist på DR. FCK vandt, BIF tabte. Så det går den rigtige vej. Blev ganske rystet da jeg så resultatet i Spurs-kampen. Nu har vi vidst ikke længere den bedste 3. bedste positive målscore heller. Bare Torres kan holde niveauet så han bliver topscorer.
Synes ikke Steven Gerrard på nogen måde var ligeså taktisk anlagt og kløgtig som McAllister og Danny Murphy.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Johlle

Indlæg af Johlle » søndag, 22. nov, 2009 22:20

Rasmus skrev:Fiorentina tabte hjemme 3-2 til Parma, og det var egentlig ganske fortjent. Det var en meget rodet indsats, Viola præsterede, og især knirkede defensiven (uden Gamberini og Krøldrup) gevaldigt. Fiorentina var også uden Mutu og Jovetic, og selvom Jovetic skulle blive klar til på tirsdag, er det langt fra afgjort, at Fiorentina vinder den styrkeprøve med Lyon.
Fiorentina var ret amputerede på adskillige pladser. Bl.a. spillede Cesare Natali i midterforsvaret i går, mens riccardo Montolivo manglede på midtbanen, hvilket var pga. karantæne mener jeg. Så han er (desværre) nok med mod Lyon. Da de, som du også nævner, manglede Jovetic og Mutu, var bænken også meget tyndt besat, og det betød spilledtid til den gamle Lecce-spiller og aldrende angriber, Jose Castillo.

Dette kan heldigvis også bliver scenariet på tirsdag. Cesare Prandelli udtalte i hvert fald, at både Mutu og Jovetic under ingen omstændigheder bliver klar, mens Krøldrup er at forvente i forsvaret. Man kan selvfølgelig aldrig vide sig sikker på moderne trænere, men han plejer nu at være reel nok når han udtaler sig.

Jeg håber virkelig Lyon spiller deres chance i kampen.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » mandag, 23. nov, 2009 16:23

Johlle skrev:
Rasmus skrev:Fiorentina tabte hjemme 3-2 til Parma, og det var egentlig ganske fortjent. Det var en meget rodet indsats, Viola præsterede, og især knirkede defensiven (uden Gamberini og Krøldrup) gevaldigt. Fiorentina var også uden Mutu og Jovetic, og selvom Jovetic skulle blive klar til på tirsdag, er det langt fra afgjort, at Fiorentina vinder den styrkeprøve med Lyon.
Fiorentina var ret amputerede på adskillige pladser. Bl.a. spillede Cesare Natali i midterforsvaret i går, mens riccardo Montolivo manglede på midtbanen, hvilket var pga. karantæne mener jeg. Så han er (desværre) nok med mod Lyon. Da de, som du også nævner, manglede Jovetic og Mutu, var bænken også meget tyndt besat, og det betød spilledtid til den gamle Lecce-spiller og aldrende angriber, Jose Castillo.

Dette kan heldigvis også bliver scenariet på tirsdag. Cesare Prandelli udtalte i hvert fald, at både Mutu og Jovetic under ingen omstændigheder bliver klar, mens Krøldrup er at forvente i forsvaret. Man kan selvfølgelig aldrig vide sig sikker på moderne trænere, men han plejer nu at være reel nok når han udtaler sig.

Jeg håber virkelig Lyon spiller deres chance i kampen.
Med andre ord glemte jeg at nævne, at Montolivo ikke var med i lørdags.

Alt andet lige laver det jo ikke om på, at det da positivt - i en kold tid - at Fiorentina ikke leverer en super præstation i kampen før kampen, de simpelthen ikke må vinde. Bortset fra skaderne, tror jeg dog også, at den dårlige indsats kan skyldes, at truppen uundværligt må have haft øjnene stift rettet mod Lyon-kampen allerede før Parma-kampen var spillet. En god "generalprøve" var det under alle omstændigheder set med røde briller.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Jejes

Indlæg af Jejes » onsdag, 25. nov, 2009 21:44

Så er Everton bagud 3-0 mod Hull efter 45 min!

I weekenden taber de forhåbentlig 6-0 :mrgreen:

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 25. nov, 2009 21:45

...og Scum er også bagud. Så længe det varer...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 25. nov, 2009 21:51

Jejes skrev:Så er Everton bagud 3-0 mod Hull efter 45 min!

I weekenden taber de forhåbentlig 6-0 :mrgreen:
Det ville unægteligt være guf, men en kende urealistisk, men et måls sejr til udeholdet kan nu også gøre det for mig
Verden er smask fuld af hyklere....

ChinGanMew

Indlæg af ChinGanMew » onsdag, 25. nov, 2009 22:45

Scum endte med at tabe kampen, selvom de brændte på 3-4 gange i de sidste minutter, hvor Rüstü måtte ud med et par pragt eksemplariske redninger.
Dog er det umuligt ikke at lægge mærke til tillægstiden. Endnu en gang forholdvis højt. Denne gang 5 min.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 28. nov, 2009 16:30

1-0 scum. Rooney får et korrekt dømt straffespark og eksekverer selv med succes. Pompey er ellers startet godt.

EDIT: Pompey får ligeledes tilkendt et straffe og Boateng udligner. Fortjent, selvom det er umuligt at se, hvorvidt der var straffe eller ej, da hændelsen ikke er blevet fanget af nogen af de kameraer, hvis vinkler er blevet vist so far. Det ser dog ret tvivlsomt ud, men who cares! :D

EDIT2: Så fik vi endelig en brugbar vinkel i forbindelse med straffesparket til Pompey, der viste Vidic flå trøjen halvt af en Portsmouthspiller idet denne var på vej op til et hovedstød. Korrekt straffe, omend ikke et, der dømmes særligt tit.
Senest rettet af Aarde lørdag, 28. nov, 2009 16:42, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 28. nov, 2009 16:40

Den var god nok, en port spiller bliver flået i trøjen, men svært at se fra den vinkel de viste først
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde

Indlæg af Aarde » lørdag, 28. nov, 2009 16:43

Thommo skrev:Den var god nok, en port spiller bliver flået i trøjen, men svært at se fra den vinkel de viste først
Ja fra den seneste vinkel kunne man tydeligt se det. Men det er alligevel ikke et straffe, der dømmes særligt tit - hvilket mr. ferguson nok skal sørge for at påpege efter kampen.

Aarde

Indlæg af Aarde » lørdag, 28. nov, 2009 16:55

Hvor jeg dog elsker Premier League's små grafikker og statistikker i pauserne. Det er rent guf.

scum har haft 5 skud inden for rammen i første halvleg og to ved siden af - ingen af deres afslutninger har været fra inde i feltet. Til sammenligning er Pompey oppe på seks skud på mål og fem ved siden af - 7 af dem har været fra gunstige positioner inde i feltet. Det er med andre ord hjemmeholdet der har været farligst og generelt bedst i første halvleg. Lad os håbe de kan holde dampen oppe de sidste 45 minutter.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 28. nov, 2009 17:16

Også står den 3-1. To mål af Rooney og et af dem på straffe.

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 28. nov, 2009 17:41

West ham har også fået to straffespark i dag(!), og fører 5-2 over Burnley.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 28. nov, 2009 17:49

På Giggs 36 år fødselsdag får han scoret hans PL mål nr. 100. han sparker den direkte ind på frispark.
1-4

Besvar