Jeg troede faktisk Stevie skulle blive arvetageren. Men ja, han er virkelig savnet, især i disse dage. Al respekt for det mandskab Rafa har samlet sammen, men når det virkelig flød på var det virkelig et godt hold vi havde i en periode, og de få kampe hvor spillere som MacAllister, Babbel, Litmanen (ja han var altså forrygende i nogle kampe), Owen, Hyypia og en ung spiller ved navn Steven Gerrard alle spillede op til deres bedste på en og samme dag og var i spillehumør, var det virkelig en fryd for øjet at kigge med. Hvor mange reddede MacAllister ikke os i sidste øjeblik?Hekkem skrev:Tja, hvor var vi henne da Kranjar var ledig på markedet?henry skrev:9-1! Hvad har de fået til morgenmad?
Så også lige Canal + indslag om ugens legende. Uha, hvor kunne vi dog godt bruge en spiller som McAllister i dag. Han var helt igennem en komplet midtbanespiller. Lederegenskaber i top. Sparker godt både indlægsdødbolde, som direkte frispark. God fysisk form. Agresiv i nærkampe. God i pasningsspillet og med rette kreativitet.
- Igen ser jeg Danny Murphy som hans arvetager, men han fik ikke lov at forsætte sin karriere i Liverpool
Af dagens kampe så jeg kun FCK-Randers, som meget belejligt blev vist på DR. FCK vandt, BIF tabte. Så det går den rigtige vej. Blev ganske rystet da jeg så resultatet i Spurs-kampen. Nu har vi vidst ikke længere den bedste 3. bedste positive målscore heller. Bare Torres kan holde niveauet så han bliver topscorer.