Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Wow! Blackburn er kommet foran mod Blyth Spartans! (der hører til i 6. bedste række i England, og hvis hjemmebane er af Lerpytter Stadion-typen)
Men ikke desto mindre har de "The Carlsberg Stand"McRae skrev:Wow! Blackburn er kommet foran mod Blyth Spartans! (der hører til i 6. bedste række i England, og hvis hjemmebane er af Lerpytter Stadion-typen)

Glæder mig ustyrligt til at se Atl.Mad-Barca i aften i Copa Del Rey
. Er sgu begyndt at blive vild med Atletico
Dejligt med den en kanal der viser fodbold på mellempakken i min kommune
6'eren 

Dejligt med den en kanal der viser fodbold på mellempakken i min kommune

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Det er bare aldrig sjovt mod de andre topholdzalcos skrev:Er sgu begyndt at blive vild med Atletico![]()
:

Brian Jensen og co. fører pt 0-1 mod Spurs, og Brian har lige haft en super redning, efter et Roman forsøg
Verden er smask fuld af hyklere....
Efter fire hurtige kasser i anden halvleg fører Spurs nu 4-1. Det er godt nok 20 eksplosive minutter Defoe får lov at opleve fra tribunen på sin gamle (og nye) hjemmebane - herligt! 

Hold kæft hvor er det pinligt at Atletico! Taber 3-1 på hjemmebane til barcelonas reservehold. Atletico stillede med stærkeste opstilling bortset fra en lille svækkelse på venstrekant og kun aguero var ude, men de spillede som om de direkte ønskede ikke at gå vidre. Sikke dog en debutkamp på atleticos danske fanforum 

Bill Shankly:
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Atletico har det altid svært mod Barcelona om det så er ude eller om det er hjemme i Madrid, det er sådan set lige meget. Barcelona har bare et tag på Atletico så jeg kan ikke rigtig se hvordan Atletico (vi) skal kunne komme ud af den onde cirkel lige nu ihvertfald. Men når forsvaret bliver en del bedre har Atletico (vi) da en meget chance må man sige. Men vil nu heller ikke sige at Barcelona stillede med et reserve hold når en spiller som Messi f. eks var med. Nu så jeg ikke kampen men selv når Barcelona stiller med et reserve hold er de UFATTELIG stærke hjemme såvel som ude. Men ligaen betyder nu også mere for mig end Copa del Rey gør men jeg ville da selvfølgelig gerne have at Atletico snart får et trofæ i skabet igenzalcos skrev:Hold kæft hvor er det pinligt at Atletico! Taber 3-1 på hjemmebane til barcelonas reservehold. Atletico stillede med stærkeste opstilling bortset fra en lille svækkelse på venstrekant og kun aguero var ude, men de spillede som om de direkte ønskede ikke at gå vidre. Sikke dog en debutkamp på atleticos danske fanforum

Aupa Atleti!!

Derby er foran 1-0 efter de første 45 minutter. Forhåbentlig holder de det hjem. Målet til 1-0 var iøvrigt rigtig godt
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Meget tæt på 2-0 i det 80' minut. Håber fandme det holder. Men det ville ligne manure at prikke en udligning ind til allersidst 

Vel kun 3-1, cristina havde et ganske udmærket forsøg på friskark ca. 15 minutter før slutfløjt. United var faktisk ganske ordinære, på intet tidspunkt lagde de pres på.Luffe uk skrev:derby skulle ha vundet 3-0
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Én fra min klasse er scum fan, og han ville være dybt uenig i dette. Han mente nemlig, at de spillede fuldstændig elendigt.jørgen lk skrev:Vel kun 3-1, cristina havde et ganske udmærket forsøg på friskark ca. 15 minutter før slutfløjt. United var faktisk ganske ordinære, på intet tidspunkt lagde de pres på.Luffe uk skrev:derby skulle ha vundet 3-0
Hans beskrivelse af spillerne:
Kuzsczak: Hold kæft han er dårlig, han kan jo ikke en skid.
Rafael: spillede vel udmærket.
Vidic: Dårligere end han plejer, men den eneste med en stabil indsats.
?: ?
O'Shea: Hold kææææææææft hvor er han dårlig. Han kan jo INGENTING frem ad banen.
Gibson: Han kan jo ingenting selv. Hvad laver han på banen?
Anderson: Tja, han løber bare forvirret rundt over hele banen.
Scholes: Han bremser spillet fuldstændig. Hans pasningsspil er sååååååååå langsomt.
Nani: Han ville end ikke kunne afdrible en havelåge. Hold kæft han er dårlig.
Welbeck: Mistede bolden hver eneste gang han fik den.
Tevez: Han er så arrogant. Han tror han kan så meget, men i virkeligheden kan han ikke en skid. Hold kæft hvor er jeg træt af ham.
ind:
Ronney og Ronaldo: der kom lidt tempo over spillet, da de kom ind.
frit efter hukommelsen.
Tror ikke din ven får nogen priser for hans retorik.AJ skrev:Én fra min klasse er scum fan, og han ville være dybt uenig i dette. Han mente nemlig, at de spillede fuldstændig elendigt.jørgen lk skrev:Vel kun 3-1, cristina havde et ganske udmærket forsøg på friskark ca. 15 minutter før slutfløjt. United var faktisk ganske ordinære, på intet tidspunkt lagde de pres på.Luffe uk skrev:derby skulle ha vundet 3-0
O'Shea: Hold kææææææææft hvor er han dårlig. Han kan jo INGENTING frem ad banen.
Scholes: Han bremser spillet fuldstændig. Hans pasningsspil er sååååååååå langsomt.
Tevez: Han er så arrogant. Han tror han kan så meget, men i virkeligheden kan han ikke en skid. Hold kæft hvor er jeg træt af ham.
ind:
frit efter hukommelsen.

Bestemt ikke, men det er jo ingen overraskelse hans tilhørsforhold taget i betragtning.DaBonks skrev:Tror ikke din ven får nogen priser for hans retorik.AJ skrev:Én fra min klasse er scum fan, og han ville være dybt uenig i dette. Han mente nemlig, at de spillede fuldstændig elendigt.jørgen lk skrev:Vel kun 3-1, cristina havde et ganske udmærket forsøg på friskark ca. 15 minutter før slutfløjt. United var faktisk ganske ordinære, på intet tidspunkt lagde de pres på.Luffe uk skrev:derby skulle ha vundet 3-0
ind:
frit efter hukommelsen.