Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » mandag, 05. jan, 2009 22:25

Wow! Blackburn er kommet foran mod Blyth Spartans! (der hører til i 6. bedste række i England, og hvis hjemmebane er af Lerpytter Stadion-typen)

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » mandag, 05. jan, 2009 22:32

McRae skrev:Wow! Blackburn er kommet foran mod Blyth Spartans! (der hører til i 6. bedste række i England, og hvis hjemmebane er af Lerpytter Stadion-typen)
Men ikke desto mindre har de "The Carlsberg Stand" :D

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af zalcos » tirsdag, 06. jan, 2009 08:20

Glæder mig ustyrligt til at se Atl.Mad-Barca i aften i Copa Del Rey :D . Er sgu begyndt at blive vild med Atletico ;)

Dejligt med den en kanal der viser fodbold på mellempakken i min kommune :D 6'eren :clap:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 06. jan, 2009 21:30

zalcos skrev:Er sgu begyndt at blive vild med Atletico ;)
:
Det er bare aldrig sjovt mod de andre tophold :cry:

Brian Jensen og co. fører pt 0-1 mod Spurs, og Brian har lige haft en super redning, efter et Roman forsøg
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 06. jan, 2009 22:33

Efter fire hurtige kasser i anden halvleg fører Spurs nu 4-1. Det er godt nok 20 eksplosive minutter Defoe får lov at opleve fra tribunen på sin gamle (og nye) hjemmebane - herligt! :D

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af zalcos » onsdag, 07. jan, 2009 13:09

Hold kæft hvor er det pinligt at Atletico! Taber 3-1 på hjemmebane til barcelonas reservehold. Atletico stillede med stærkeste opstilling bortset fra en lille svækkelse på venstrekant og kun aguero var ude, men de spillede som om de direkte ønskede ikke at gå vidre. Sikke dog en debutkamp på atleticos danske fanforum :?
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » onsdag, 07. jan, 2009 14:18

zalcos skrev:Hold kæft hvor er det pinligt at Atletico! Taber 3-1 på hjemmebane til barcelonas reservehold. Atletico stillede med stærkeste opstilling bortset fra en lille svækkelse på venstrekant og kun aguero var ude, men de spillede som om de direkte ønskede ikke at gå vidre. Sikke dog en debutkamp på atleticos danske fanforum :?
Atletico har det altid svært mod Barcelona om det så er ude eller om det er hjemme i Madrid, det er sådan set lige meget. Barcelona har bare et tag på Atletico så jeg kan ikke rigtig se hvordan Atletico (vi) skal kunne komme ud af den onde cirkel lige nu ihvertfald. Men når forsvaret bliver en del bedre har Atletico (vi) da en meget chance må man sige. Men vil nu heller ikke sige at Barcelona stillede med et reserve hold når en spiller som Messi f. eks var med. Nu så jeg ikke kampen men selv når Barcelona stiller med et reserve hold er de UFATTELIG stærke hjemme såvel som ude. Men ligaen betyder nu også mere for mig end Copa del Rey gør men jeg ville da selvfølgelig gerne have at Atletico snart får et trofæ i skabet igen ;)

Aupa Atleti!!
Billede

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » onsdag, 07. jan, 2009 21:36

Derby er foran 1-0 efter de første 45 minutter. Forhåbentlig holder de det hjem. Målet til 1-0 var iøvrigt rigtig godt
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 07. jan, 2009 22:25

Meget tæt på 2-0 i det 80' minut. Håber fandme det holder. Men det ville ligne manure at prikke en udligning ind til allersidst :evil:

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 07. jan, 2009 22:53

Dejlige Derby! Sgu ærgerligt at der også er en returkamp.

Luffe uk

Indlæg af Luffe uk » torsdag, 08. jan, 2009 01:38

derby skulle ha vundet 3-0

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » torsdag, 08. jan, 2009 10:27

Luffe uk skrev:derby skulle ha vundet 3-0
Vel kun 3-1, cristina havde et ganske udmærket forsøg på friskark ca. 15 minutter før slutfløjt. United var faktisk ganske ordinære, på intet tidspunkt lagde de pres på.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » torsdag, 08. jan, 2009 15:30

jørgen lk skrev:
Vel kun 3-1, cristina havde et ganske udmærket forsøg på friskark ca. 15 minutter før slutfløjt. United var faktisk ganske ordinære, på intet tidspunkt lagde de pres på.
Én fra min klasse er scum fan, og han ville være dybt uenig i dette. Han mente nemlig, at de spillede fuldstændig elendigt.

Hans beskrivelse af spillerne:

Kuzsczak: Hold kæft han er dårlig, han kan jo ikke en skid.
Rafael: spillede vel udmærket.
Vidic: Dårligere end han plejer, men den eneste med en stabil indsats.
?: ?
O'Shea: Hold kææææææææft hvor er han dårlig. Han kan jo INGENTING frem ad banen.
Gibson: Han kan jo ingenting selv. Hvad laver han på banen?
Anderson: Tja, han løber bare forvirret rundt over hele banen.
Scholes: Han bremser spillet fuldstændig. Hans pasningsspil er sååååååååå langsomt.
Nani: Han ville end ikke kunne afdrible en havelåge. Hold kæft han er dårlig.
Welbeck: Mistede bolden hver eneste gang han fik den.
Tevez: Han er så arrogant. Han tror han kan så meget, men i virkeligheden kan han ikke en skid. Hold kæft hvor er jeg træt af ham.

ind:
Ronney og Ronaldo: der kom lidt tempo over spillet, da de kom ind.

frit efter hukommelsen.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus

Indlæg af DaBonks » torsdag, 08. jan, 2009 17:26

AJ skrev:
jørgen lk skrev:
Én fra min klasse er scum fan, og han ville være dybt uenig i dette. Han mente nemlig, at de spillede fuldstændig elendigt.

O'Shea: Hold kææææææææft hvor er han dårlig. Han kan jo INGENTING frem ad banen.
Scholes: Han bremser spillet fuldstændig. Hans pasningsspil er sååååååååå langsomt.
Tevez: Han er så arrogant. Han tror han kan så meget, men i virkeligheden kan han ikke en skid. Hold kæft hvor er jeg træt af ham.

ind:

frit efter hukommelsen.
Tror ikke din ven får nogen priser for hans retorik.
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » torsdag, 08. jan, 2009 19:16

DaBonks skrev:
AJ skrev:
jørgen lk skrev:

ind:

frit efter hukommelsen.
Tror ikke din ven får nogen priser for hans retorik.
Bestemt ikke, men det er jo ingen overraskelse hans tilhørsforhold taget i betragtning.

Besvar