Tror ikke rigtig du læser hvad jeg skriver, jeg snakker ikke om 1-2 kampe, jeg skriver netop at han har været under par i to sæsoner, han sluttede flot af i sidste sæson de sidste 10 kampe, men derudover synes jeg kun han sporadisk han har leveret gode kampe.JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 24. jun, 2024 22:51Ja, du har det med at vurdere spillere baseret på en eller to kampe, det må man trods alt give dig Redtothebone.Prøv eksempelvis at gense Everton kampen hvor vi taber 2-0, han var piv elendig på nærmest alle parametre.
Og selvfølgelig kan jeg da tåle, at man er kritisk overfor Trent. Hvad er det for noget vrøvl, blot fordi jeg er lodret uenig med dig i dine dommedagsprofetier omkring ham? Jeg siger blot, at det er på en billig baggrund at dømme ham ude som midtbanespiller, men så igen, du dømmer ham jo ude på alle parametre, som du så fint selv kalder det, sågar det at han skulle være blevet for tung i styrkecentret. Man husker hvad man vil huske, men Trent var en af verdens bedste spillere inden sin skade i denne sæson. Hele holdet gik i stå og var gået i stå da vi tabte til Everton, men det passer ikke i dit narrativ eller hvordan? Med den logik er van Dijk og resten af holdet heller ikke gode nok. Sælg hele lortet til Real Madrid. Who cares. Sæsonens første scapegoat er allerede kørt i stilling. Det må være ny rekord herinde.
Har du forresten statistik på, at han mister bolden 20-30 gange pr kamp?
Jeg huske slet ikke billedet af at han skulle være verdensklasse i denne sæson, hvilket jeg da også kan hører og læse det er der mange andre der heller ikke gør.
Og ja jeg forventer sgu meget af Trent, han er 25 år og burde være i hans prime, han er viceanfører, han burde være kulturbærer, løfte holdet, løfte medspillerne og gå foran, han burde have lært det af Virgil, Robertson, Henderson osv., men jeg ser det bare slet ikke på banen, synes tværtimod han gemmer sig. Jeg synes holdet fungere meget bedre som enhed med Conor Bradley på holdet, synes narrativet efterhånden er blevet at folk omkring Trent skal levere noget ekstra, hvis Trent skal blive en succes igen, så tænker jeg hele holdet skal bygges op omkring ham, hvilket Slot måske også gør.
I bund og grund er jeg ligeglad med hvordan han spiller for England, men de her to kampe hvor vi har set ham på midten, der levere han bare ikke noget særligt.
Sofascore seneste sæson viser hans snit er 20,3 mistet bolde per kamp, han bliver driblet forbi 2,1 gange i snit per kamp, mener han har fået 6 eller 7 gule kort bare for nødbremser, når han bliver sat. Han scorede på 1 ud af 32 skud uden for feltet, det er så en ting hele holdet kæmper med, at spille chancerne størrere.
Jeg nævnte bare Everton kampen som et grelt eksempel, men kunne da også nævne Arsenal kampen, hvor han blevet pillet ud fordi Martinelli løb cirkler omkring ham
Det er jo slet ikke fordi jeg hader Trent tværtimod, synes bare slet ikke han levere som han burde, jeg håber da inderligt Slot kan løfte ham og finde en plads til ham, lige nu kan jeg bare slet ikke se hvor det skal være. Hvis Trent skal fungere på midten så skal der være meget løbe stærke spillere omkring ham. Kan for øvrigt heller ikke se ham til Real, for det er han ikke god nok til, hvem skulle han slå af?
Men jeg kan vende den om, på hvilke parametre synes du Trent har leveret til Ballon'dor niveau i denne sæson, for vil meget gerne hører hvad andre ser, som jeg åbenbart ikke ser