LFC - Real Madrid >> Kamptråden Champions League runde 4

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

25 - Giorgi Mamardashvili
0
Ingen stemmer
12 – Conor Bradley
8
38%
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ud i 89. min.
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Alexis Mac Allister ud i 78. min.
1
5%
8 - Dominik Szoboszlai
6
29%
11 – Mohammed Salah
0
Ingen stemmer
22 – Hugo Ekitiké ud i 78. min.
0
Ingen stemmer
7 – Florian Wirtz ud i 89. min.
6
29%
18 – Cody Gakpo ind i 78. min.
0
Ingen stemmer
17 – Curtis Jones ind i 78. min.
0
Ingen stemmer
14 – Federico Chiesa ind i 89. min.
0
Ingen stemmer
6 – Milos Kerkez ind i 89. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 21

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 29

Re: LFC - Real Madrid >> Kamptråden Champions League runde 4

Indlæg af YNWA! » onsdag, 05. nov, 2025 00:59

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 04. nov, 2025 22:48
Mesterlig kamp af Wirtz! What a player!
5 chances created from Florian Wirtz tonight - more than any player in the match.

16 chances created in his first 4 Champions League games for Liverpool - the most any #LFC player has created over a run of 4 Champions League apps on Opta's records.

What a player, det er jeg sgu enig i!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 05. nov, 2025 05:18

Fantastisk at se drengene igår.
Der var sgu vilje til stede. Havde solgt den inden for en 0-0, men vi burde jo og med rette ha vundet 3,4,5 - 0 :clap:

Hvis vi kan overføre dette til PL, så tror jeg på at vi får mange point efter landskamppausen :headbang:
Mht til Wirtz, så så vi jo den spiller vi købte og generelt har han været god i CHL, men det hårde og hurtige tempo i Premier League, driller ham stadig lidt tror jeg. Det er kun et spørgsmål om tid, før han lige får det justeret og bruger de sekunder mindre.

Men virkelig dejligt at se os spille med energi og kreativitet igen. Lige pludselig er landskamppausen IGEN blevet irriterende :oops: Lad os håbe at vi kan spille sådan igen mod Cheaty i weekenden. De spiller mere som holdene i CHL og Wirtz kan måske gøre onde ting mod dem. Men som mod Real Madrid, vil jeg være glad hvis vi holder clean sheet og bygger på de gode takter vi så igår.

2 er en stime :D
YNWA

VanDjik4
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af VanDjik4 » onsdag, 05. nov, 2025 13:10

83,3 % på Liverpool FC i top-8! OG 12,5 % på de tager den store CL trofæ 28/5-2026 Ungarn, hjemmebanen for Liverpools bedste spiller i sæsonen, Dominec Sczhoboslai gjorde det rigtig godt på midten sammen med Wirtz, Macca og Gravenberch.
Mo Salah kunne sagtens havde haft lukket den her kamp, men manglede måske lige 10-20% ekstraordinært held for at sætte Real Madrid helt på plads i går aftes.

Mamadashvili holdte buret rent igen, men Reals angriber blev sat på plads af et klasse forsvar for Liverpool, som lignede sig selv igen, mindende mig om Klopps sidste sæson og lidt første del af Arne Slots tid…
Premier League trofæet er nok på vej til London, ifølge alle PrL eksperterne herhjemme siger Arsenal 80%, også resten er nok Man City og Liverpool… Sågar folk der mener Man Us Amorim kan vinde Premier League efter sidste års 15 plads, det er helt galt….

Vi holder allesammen med Sunderland SEJR (odds 8.00) på lørdag mod ligaens bedste dødboldshold… OG søndagens lækkerbisken på EtiHAD :O Liverpool sejr mod Man C vil være en tidlig julegave !!!!! Så hedder stillingen Arsenal 25p og LFC 21p,,,Alt kan ske, men Sunderland er ubesejret oppe i Nordengland og ikke et sjovt sted at spille fodbold, da deres fans er jo helt på kogepunktet, mht 4 pladsen… Det er flot, efter 2-3 år med oprykkere i PrL som fik “Tæsk hvert uge”

Vil gerne anbefale, selvom deres PL eksperter tror på Arsenal som Premier League mestre. OG Liverpool som nr 2-3, håber de tager fejl……
https://www.mediano.nu/

- Det er ren magisk lytning den her, men kræver medlemskab som koster 10 kr pr mdr;
https://open.spotify.com/episode/3sQdnG ... fFpfdJulaA

Besvar