Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 22. mar, 2014 14:19

Hehe. Det er heller ikke let. :doh1:

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » lørdag, 22. mar, 2014 14:20

Badooo skrev:Uden at det skal opfattes forkert blandt meget følsomme mennesker, så ligner Ox og Gibbs jo til en vis grad hinanden. Imo naturligt at forveksle dem og mene det er venstre back, der i venstre backs område vælger at fucke det op. 100% forkert beslutning, men dommerens umiddelbare grund til forveksling kan jeg godt følge.
Det kan jeg sagtens følge dig i, og måske er det fordi jeg ikke kender reglerne godt nok, men ville da mene at dommen skulle omstrides når Oxlade-Chamberlain kommer og fortæller at det var ham der gjorde det :)

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 22. mar, 2014 14:21

Badooo skrev:Uden at det skal opfattes forkert blandt meget følsomme mennesker, så ligner Ox og Gibbs jo til en vis grad hinanden. Imo naturligt at forveksle dem og mene det er venstre back, der i venstre backs område vælger at fucke det op. 100% forkert beslutning, men dommerens umiddelbare grund til forveksling kan jeg godt følge.
Lol. Det kan da på ingen måde forsvares. Enorm fejl, kan slet ikke forstå hvordan det kan ske, uanset om det så var tvillinger eller ej.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 22. mar, 2014 14:28

Godt nok nogle sindssyge resultater i PL i denne sæson :shock:

Spurs, arsenal og vi selv involveret i mange af dem. På hver vores måde :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
KJ92
Geografisk sted: Odense C
Alder: 32

Indlæg af KJ92 » lørdag, 22. mar, 2014 14:28

4-0.. game over hvis ikke det var det inden :)

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 22. mar, 2014 14:31

Arsenal er da godt nok bare et pishold ... spillede naivt men tænke hvorfor ikke en 10,- på er Arsenal sejr og håbede de kunne tage 3 point fra Chelsea.. og så kommer de med sådan en gang ligegyldigheder... ynk.
6-3 City
5-1 Liverpool
4-0 Chelsea (skrevet ved halvleg)
Gibbs må næsten være smidt ud for noget andet, kan ikke tro afskillige dommere kan tage fejl af spilleren

oh well.... Liverpool vinder, så jeg er glad igen.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 22. mar, 2014 14:32

Surf skrev:
Lol. Det kan da på ingen måde forsvares. Enorm fejl, kan slet ikke forstå hvordan det kan ske, uanset om det så var tvillinger eller ej.
Imo er der også forskel på at forklare noget og forsvare noget ;) kommentatorerne på 6'eren lyder som om de slet, slet ikke kan se, hvordan de to på nogen måde kunne forveksles.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 22. mar, 2014 14:33

KJ92 skrev:4-0.. game over hvis ikke det var det inden :)
Den var slut efter 6 min. da det blev 2-0. Resten er bare flødeskum på kagen.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 22. mar, 2014 14:36

Fik Mourinho ikke karantæne efter Villa-kampen?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » lørdag, 22. mar, 2014 14:37

Badooo skrev:
Surf skrev:
Imo er der også forskel på at forklare noget og forsvare noget ;) kommentatorerne på 6'eren lyder som om de slet, slet ikke kan se, hvordan de to på nogen måde kunne forveksles.
Din forklaring lyder som mig på et forsvar, eller i det mindste en slags undskyldning. Du skriver: "Imo naturligt at forveksle dem." Jeg kan da godt forholde mig til, at han forveksler dem, men det er helt ufatteligt i min verden - helt uforklarligt om man vil.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 22. mar, 2014 14:41

jørgen lk skrev:Fik Mourinho ikke karantæne efter Villa-kampen?
Skal han ikke først have en dom? Er ikke helt sikker
Anyways så er Chelsea ikke et hold vi skal frygte. Ja de fører 4-0 men det er satme også fordi Gooners er så hammer ringe!

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » lørdag, 22. mar, 2014 14:47

Belloni skrev:
jørgen lk skrev:Fik Mourinho ikke karantæne efter Villa-kampen?
Skal han ikke først have en dom? Er ikke helt sikker
Anyways så er Chelsea ikke et hold vi skal frygte. Ja de fører 4-0 men det er satme også fordi Gooners er så hammer ringe!
Han havde vist indtil mandag til at appellere - det må være derfor.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 22. mar, 2014 14:52

Han må jo snart være vant til det, den kære Arsené...... men alligevel så roder min mærkelige hjerne rundt i at finde et passende musiknummer, og da jeg jo er en gammel røv, så blir' det self. fra 70'erne:

Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 22. mar, 2014 15:00

Surf skrev:
Badooo skrev:
Surf skrev:
Din forklaring lyder som mig på et forsvar, eller i det mindste en slags undskyldning. Du skriver: "Imo naturligt at forveksle dem." Jeg kan da godt forholde mig til, at han forveksler dem, men det er helt ufatteligt i min verden - helt uforklarligt om man vil.
Jamen vi kan også bare tolke som vi vil, på trods af det modparten siger, og på den måde få en ligegyldig diskussion ud af det.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » lørdag, 22. mar, 2014 15:07

Jaja, vi er uenige, fint nok.

Besvar