Hehe. Det er heller ikke let.

Det kan jeg sagtens følge dig i, og måske er det fordi jeg ikke kender reglerne godt nok, men ville da mene at dommen skulle omstrides når Oxlade-Chamberlain kommer og fortæller at det var ham der gjorde detBadooo skrev:Uden at det skal opfattes forkert blandt meget følsomme mennesker, så ligner Ox og Gibbs jo til en vis grad hinanden. Imo naturligt at forveksle dem og mene det er venstre back, der i venstre backs område vælger at fucke det op. 100% forkert beslutning, men dommerens umiddelbare grund til forveksling kan jeg godt følge.
Lol. Det kan da på ingen måde forsvares. Enorm fejl, kan slet ikke forstå hvordan det kan ske, uanset om det så var tvillinger eller ej.Badooo skrev:Uden at det skal opfattes forkert blandt meget følsomme mennesker, så ligner Ox og Gibbs jo til en vis grad hinanden. Imo naturligt at forveksle dem og mene det er venstre back, der i venstre backs område vælger at fucke det op. 100% forkert beslutning, men dommerens umiddelbare grund til forveksling kan jeg godt følge.
Imo er der også forskel på at forklare noget og forsvare nogetSurf skrev:Lol. Det kan da på ingen måde forsvares. Enorm fejl, kan slet ikke forstå hvordan det kan ske, uanset om det så var tvillinger eller ej.Badooo skrev:Uden at det skal opfattes forkert blandt meget følsomme mennesker, så ligner Ox og Gibbs jo til en vis grad hinanden. Imo naturligt at forveksle dem og mene det er venstre back, der i venstre backs område vælger at fucke det op. 100% forkert beslutning, men dommerens umiddelbare grund til forveksling kan jeg godt følge.
Den var slut efter 6 min. da det blev 2-0. Resten er bare flødeskum på kagen.KJ92 skrev:4-0.. game over hvis ikke det var det inden
Din forklaring lyder som mig på et forsvar, eller i det mindste en slags undskyldning. Du skriver: "Imo naturligt at forveksle dem." Jeg kan da godt forholde mig til, at han forveksler dem, men det er helt ufatteligt i min verden - helt uforklarligt om man vil.Badooo skrev:Imo er der også forskel på at forklare noget og forsvare nogetSurf skrev:Lol. Det kan da på ingen måde forsvares. Enorm fejl, kan slet ikke forstå hvordan det kan ske, uanset om det så var tvillinger eller ej.Badooo skrev:Uden at det skal opfattes forkert blandt meget følsomme mennesker, så ligner Ox og Gibbs jo til en vis grad hinanden. Imo naturligt at forveksle dem og mene det er venstre back, der i venstre backs område vælger at fucke det op. 100% forkert beslutning, men dommerens umiddelbare grund til forveksling kan jeg godt følge.kommentatorerne på 6'eren lyder som om de slet, slet ikke kan se, hvordan de to på nogen måde kunne forveksles.
Skal han ikke først have en dom? Er ikke helt sikkerjørgen lk skrev:Fik Mourinho ikke karantæne efter Villa-kampen?
Han havde vist indtil mandag til at appellere - det må være derfor.Belloni skrev:Skal han ikke først have en dom? Er ikke helt sikkerjørgen lk skrev:Fik Mourinho ikke karantæne efter Villa-kampen?
Anyways så er Chelsea ikke et hold vi skal frygte. Ja de fører 4-0 men det er satme også fordi Gooners er så hammer ringe!
Jamen vi kan også bare tolke som vi vil, på trods af det modparten siger, og på den måde få en ligegyldig diskussion ud af det.Surf skrev:Din forklaring lyder som mig på et forsvar, eller i det mindste en slags undskyldning. Du skriver: "Imo naturligt at forveksle dem." Jeg kan da godt forholde mig til, at han forveksler dem, men det er helt ufatteligt i min verden - helt uforklarligt om man vil.Badooo skrev:Imo er der også forskel på at forklare noget og forsvare nogetSurf skrev:Lol. Det kan da på ingen måde forsvares. Enorm fejl, kan slet ikke forstå hvordan det kan ske, uanset om det så var tvillinger eller ej.Badooo skrev:Uden at det skal opfattes forkert blandt meget følsomme mennesker, så ligner Ox og Gibbs jo til en vis grad hinanden. Imo naturligt at forveksle dem og mene det er venstre back, der i venstre backs område vælger at fucke det op. 100% forkert beslutning, men dommerens umiddelbare grund til forveksling kan jeg godt følge.kommentatorerne på 6'eren lyder som om de slet, slet ikke kan se, hvordan de to på nogen måde kunne forveksles.